Έλεγχοι της Τροχαίας στα Χανιά στις 12 Σεπτεμβρίου - Κλήσεις και αφαιρέσεις αδειών και πινακίδων

Σε μία ημέρα βεβαιώθηκαν 130 παραβάσεις με την μη χρήση κράνους να βρίσκεται στην κορυφή των παραβάσεων
Troxonomikoi elegxoi Xania
Από το

motomag

14/9/2023

Κατά τη διάρκεια τροχονομικών ελέγχων στις 12 Σεπτεμβρίου 2023 με στόχο την πρόληψη επικίνδυνων οδηγικών συμπεριφορών, στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Χανίων από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Χανιών, βεβαιώθηκαν 130 παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Οι στοχευμένοι τροχονομικοί έλεγχοι που πραγματοποιήθηκαν στις 12 Σεπτεμβρίου 2023 στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Χανίων από αστυνομικούς του Τμήματος Τροχαίας Χανιών με σκοπό την πρόληψη και τον έλεγχο επικίνδυνων παραβάσεων που προκαλούν τροχαία ατυχήματα και θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια των συγκοινωνιών και των πολιτών εν γένει είχε ως αποτέλεσμα να καταγραφούν παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας.

Συνολικά βεβαιώθηκαν 130 παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, για τις οποίες επιβλήθηκαν τα ανάλογα διοικητικά πρόστιμα.

Οι παραβάσεις που βεβαιώθηκαν αφορούσαν :

  • 9 για στέρηση αποτελεσματικού σιγαστήρα,
  • 5 για δυσδιάκριτη / μη τοποθετημένη πινακίδα,
  • 2 για φιμέ μεμβράνες,
  • 10 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
  • 11 για στέρηση καθρέφτη
  • 22 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
  • 15 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης,
  • 1 για επίδειξη ικανοτήτων,
  • 2 για επικίνδυνους ελιγμούς,
  • 3 για παραβίαση διπλής διαχωριστικής γραμμής,
  • 6 για ΚΤΕΟ,
  • 6 για φθαρμένα ελαστικά
  • 3 για μέθη και
  • 35 λοιπές παραβάσεις

Επίσης αφαιρέθηκαν:

  • 15 άδειες κυκλοφορίας
  • 7 άδειες ικανότητας οδήγησης
  • 31 πινακίδες

Τέλος ακινητοποιήθηκαν 12 οχήματα.

Οι έλεγχοι θα συνεχιστούν  με στόχο τη βελτίωση  του επιπέδου οδικής ασφάλειας και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Ετικέτες

Κοσμοϊστορική αλλαγή KTM : Τέρμα ο Kiska! Προσέλαβε υπεύθυνο σχεδιασμού τον Christof Taubl

Επιστρέφει τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών της σε εσωτερική διαδικασία
KTM Design
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

O πολυετής δεσμός της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών με τον σχεδιαστικό οίκο KISKA έχει περάσει από πολλά στάδια και για πρώτη φορά φτάνει στον τέλος του!

Ο δεσμός της KTM με την σχεδιαστική εταιρεία KISKA ξεκινάει αρκετά πίσω, όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το Αυστριακό εργοστάσιο είχε δημιουργήσει διαγωνισμό με στόχο την ανεύρεση σχεδιαστή, για το τότε νέο LC4.

Η εταιρεία του Gerald KISKA κατόρθωσε να ξεχωρίσει θέτοντας έτσι τα θεμέλια μιας μακράς συνεργασίας που έφτασε μέχρι και τον σχεδιασμό το 1994, από την KISKA, του πλέον γνωστού σε όλους μας λογότυπου της KTM που η εταιρεία διατηρεί έως τώρα.

Το μεγάλο όμως ζήτημα για εμάς στο MOTO είναι πως ο μέχρι πρότινος ισχυρός άνδρας της ΚΤΜ, Stefan Pierer μοιραζόταν μια πολύ στενή, φιλική σχέση με τον Gerald KISKA, με τις απόψεις του δεύτερου να έχουν βάρος στην πλεύση της ΚΤΜ, ακόμα και πέρα από το σχεδιαστικό σκέλος. Γεγονός ίσως όχι πάντα θετικό για την πορεία των Αυστριακών, όπως μερίδα των στελεχών έχει σχολιάσει και απευθείας στον Pierer σε διαφορετικές στιγμές αυτής της μακροχρόνιας πορείας.

KTM Design

Η συνεργασία επεκτάθηκε σταδιακά, με πληθώρα μοντέλων της ΚΤΜ να επιμελούνται από την KISKA και την ανάπτυξη και εδραίωση της μίας, να συμπαρασύρει και την άλλη, ισχυροποιώντας τον δεσμό τους και φτάνοντας μέχρι την μερική εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου από τον κατασκευαστή αρχικά σε ποσοστό 13,4%, με αύξηση στο 26% το 2017 και σε 50% στην συνέχεια.

Το κέντρο της σχεδιαστικής εταιρείας μεταφέρθηκε δίπλα στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen αποτελώντας ουσιαστικά πλέον μέρος του ομίλου Pierer Mobility, μαζί με τις KTM, Husqvarna και GasGas. Οι οικονομικές δυσκολίες της Pierer Mobility οδήγησαν σε απόσχιση θυγατρικών όπως η KTM Sportcar GmbH, η MV Agusta αλλά και η KISKA καθώς η Loxone μια εταιρεία αυτοματισμών, απέκτησε το 51% των μετοχών της KISKA , το πλειοψηφικό δηλαδή μετοχικό πακέτο και κατ’ επέκταση, τον έλεγχο του σχεδιαστικού κέντρου, γεννώντας ερωτήματα για το μέλλον και την σχεδιαστική γραμμή των επερχόμενων μοντέλων της ΚΤΜ.

KTM Design
ο Christof Taubl, αντιπρόεδρος στο νέο τμήμα σχεδιασμού​​​ της KTM

Η τελευταία εξέλιξη είναι πως η ΚΤΜ, υπό τον ινδικό πλέον έλεγχο της Bajaj, επαναφέρει τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της σε εσωτερική διαδικασία απομακρύνοντας τον επίσημα από την KISKA , προσλαμβάνoντας και θέτοντας αντιπρόεδρο στο τμήμα σχεδιασμού τον Christof Taubl.

Ο νέος αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Christof Taubl, με σπουδές στην βιομηχανική σχεδίαση και μεταπτυχιακές σπουδές στην σχεδίαση μεταφορών, κατόρθωσε μέσα από μια 17ετή πορεία, να ανελιχθεί από junior designer σε υψηλόβαθμο στέλεχος στην… καλά το μαντέψατε... KISKA.

Φυσικά και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση για την αισθητική συνέχεια των μοντέλων της πορτοκαλί εταιρείας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, υπό την διοίκηση ενός ανθρώπου που συμμετείχε στην παλιά, έστω και από άλλη πλέον σκοπιά.