ΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμου

Περισσότεροι από 800 επισκέπτες και 400 μοτοσυκλέτες “έδωσαν χρώμα” στα Λουτρά Πόζαρ
motomag ΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμου
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/12/2023

Η 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών στα Λουτρά Πόζαρ η οποία διοργανώθηκε από την Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο), σε συνεργασία με την τοπική κοινότητα της περιοχής ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία με περισσότερες από 400 μοτοσυκλέτες από όλη την επικράτεια να δίνουν το παρών.

Τα Λουτρά Πόζαρ ξεκίνησαν να υποδέχονται τους 800 επισκέπτες από την Παρασκευή 1 Δεκεμβρίου με την τοπική φιλοξενία να αποτελεί εχέγγυο για την επιτυχία της εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες την πρώτη ημέρα απόλαυσαν τις ομορφιές του Λουτρακίου, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας επισκέφθηκαν το αποσταγματοποιείο Μελισσανίδη στην Αριδαία. Στη συνέχεια στο Hotel Filoxenia έλαβε χώρα το σεμινάριο για την τεχνολογία και την ρύθμιση των αναρτήσεων με εισηγητή τον κ. Χρήστο Τασούλη – eXTra Products, (επίσημος αντιπρόσωπος Ohlins, White Power, Denicol, Brembo, Hebo), ενώ εν συνεχεία στο Bar Pothos έγινε η παρουσίαση ταξιδιωτικού στο Νεπάλ από τον Θεοδόση Δάλλα – Greek Adventure Riders, με την πρώτη ημέρα της εκδήλωσης να κλείνει υπό τον ήχο της μουσικής.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμου

Το Σάββατο 2 Δεκεμβρίου το “μενού” περιελάμβανε μία σύντομη βόλτα 90 χιλιομέτρων στην Λίμνη Άγρα – Λίμνη Βεγορίτιδα – Παναγίτσα, ενώ στη συνέχεια οι περισσότεροι εκ των συμμετεχόντων απόλαυσαν το pool party στη μεγάλη πισίνα των Λουτρών Πόζαρ. Κατά τις απογευματινές ώρες στο Hotel Filoxenia έλαβε χώρα το σεμινάριο για τα ελαστικά με εισηγητή τον Ανδρέα Ψυχογιό. Εν συνεχεία στην Αίθουσα Εκδηλώσεων “Παραδοσιακόν” έγιναν οι χαιρετισμοί, οι απονομές, οι βραβεύσεις καθώς και οι κληρώσεις δώρων της 1ης Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμου

Η τελευταία ημέρα της εκδήλωσης αν και σύντομη είχε εύθυμο χαρακτήρα καθώς μετά τον πρωινό καφέ οι περισσότεροι συγκεντρώθηκαν για την αναμνηστική φωτογραφία η οποία θα έκλεινε με τον καλύτερο τρόπο την 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετών στα Λουτρά Πόζαρ την οποία διοργάνωσε η ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. Άπαντες έδωσαν ραντεβού για την επόμενη εκδήλωση, με τον Πρόεδρο της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. κ. Ηλία Γρηγοράκη και τον Έφορο Δράσεων και Εκδηλώσεων κ. Στέλιο Αγιομαυρίτη να ευχαριστούν θερμά όλους τους συμμετέχοντες.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμου

Η πρώτη χειμερινή συνάντηση αποτελεί την καλύτερη πρόβα και ένα πρώτο βήμα και για την πρώτη Πανελλήνια Συγκέντρωση της νέας Ομοσπονδίας που μπορεί να μην έχει εκφράσει δημόσια την διάθεσή της να διοργανώσει μία τέτοια εκδήλωση, αποτελεί όμως ευσεβή πόθο πολλών, μεταξύ αυτών και εμείς, καθώς ο θεσμός της Πανελλήνιας Συγκέντρωσης έχει αμαυρωθεί με τον πιο δυστυχή τρόπο, μετρώντας πολλούς νεκρούς και τραυματίες ενώ η εικόνα επεισοδίων στην ευρύτερη περιοχή διεξαγωγής δεν έχει πλέον χώρο στην εποχή μας. Αποτελεί δημιούργημα μιας παλαιότερης περιόδου που έχει αποτύχει να εξελιχθεί διατηρώντας τα όποια καλά στοιχεία και απορρίπτοντας εκείνα που ποτέ δεν θα έπρεπε να είχαν θέση. Η επιτυχία της πρώτης Χειμερινής Συνάντησης της νέας Ομοσπονδίας σε μία μάλιστα τοποθεσία που ήταν πλέον εχθρική στο άκουσμα «Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας» μετά την Πανελλήνια Συγκέντρωση που είχε λάβει μέρος το 2016, ανοίγει τον δρόμο και για άλλες τοποθεσίες με αντίστοιχη στάση και βοηθά στην αποκατάσταση της εικόνας.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμουΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμουΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμουΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμουΕΛ.ΜΟΤ.Ο: 1η Χειμερινή Συνάντηση Μοτοσυκλετιστών Λουτρά Πόζαρ – Σε πανηγυρικό κλίμα και με αθρόα προσέλευση κόσμου

 

Ετικέτες

Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!

Ταράζει και τον εγχώριο ανταγωνισμό της με αυτή την κίνηση
Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/9/2024

Μόλις πριν από λίγους μήνες η BYD δήλωνε πως δεν είχε στόχο να εισέλθει στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, εννοώντας εδώ τις ηλεκτρικές καθώς είναι μία εταιρεία που ειδικεύεται στην ηλεκτροκίνηση.

Στην Κίνα τα αυτοκίνητα της BYD απολαμβάνουν ένα τεράστιο μερίδιο αγοράς και την προτίμηση του κόσμου και ένα άνοιγμα στα μικρά δίκυκλα που κατά εκατομμύρια πωλούνται στην Κίνα και τις υπόλοιπες μεγάλες αγορές της Ασίας, φαντάζει απολύτως λογικό. Όπως άλλωστε έχει πράξει όλος ο ανταγωνισμός της.

Φαίνεται λοιπόν πως οι δηλώσεις προ μηνών ότι θα αποφύγει την μετάβαση, ήταν προσπάθεια συγκράτησης μιας διαρροής που είχε ήδη ξεκινήσει και πλέον περνά και τα σύνορα.

Η πρότερη διάψευση της BYD είναι επίσης πολύ πιθανό να έγινε για να καθησυχάσει το πελατολόγιό της καθώς κατασκευάζει ήδη σκούτερ για λογαριασμό τρίτων, όπως η Ισπανική Nerva. Πήρε το όνομά της από την αντίστοιχη πόλη της Ισπανίας και παρουσίασε το NERVA EXE ένα 100% ηλεκτρικό maxi σκούτερ. Υπάρχει μάλιστα αντιπροσώπευση και στην Ελλάδα για το μοναδικό αυτή την στιγμή μοντέλο της Nerva από την GATSOULIS.

Η BYD που τάραξε την αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, θέλει τώρα να μπει στα σκούτερ!

Εκτός της Nerva, η BYD κατασκευάζει και για άλλες μάρκες της ασιατικής αγοράς αλλά όπως φαίνεται θα κάνει την μετάβαση και σε δικό της μοντέλο, το οποίο θυμίζει το Nerva EXE αλλά ανήκει στην μικρο-μεσαία κατηγορία.

Αυτή η απόφαση ενδεχομένως συνδυάζεται με την αποκάλυψη που έχουμε κάνει στην έντυπη έκδοση του ΜΟΤΟ για την οδηγία της Κινέζικης κυβέρνησης προς τους μεγάλους κατασκευαστές να αναπτύξουν τις δικές τους μάρκες και να σταματήσουν να παράγουν μοντέλα για λογαριασμό τρίτων, παρέχοντας και οικονομικά οφέλη με την μορφή χαμηλού δανεισμού, σε όποιον ακολουθήσει το παράδειγμα.

Η BYD ξεκίνησε ως κατασκευαστής μπαταριών για άλλους, όπως και γενικότερη στήριξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, πριν γίνει και ο ίδιος κατασκευαστής με ραγδαία ανάπτυξη. Ταχεία ήταν και η εξάπλωσή της σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης.

Μπορεί να φέρει την επάνασταση και στα σκούτερ, ιδιαίτερα αν φτιάξει ένα ηλεκτρικό με μία από τις μεγαλύτερες αυτονομίες αυτή την στιγμή και κεντρικά τοποθετημένο κινητήρα με ιμάντα τελικής μετάδοσης.

Το σκούτερ της BYD αναμένεται να αποδίδει 25-35 ίππους και να είναι δηλαδή αντίστοιχο είτε τον 250, είτε των σκούτερ των 350 κυβικών με τροχούς 15-14 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω καθώς και δύο δισκόπλακες εμπρός που δεν φαίνονται στο σκίτσο. Μεγάλη σχάρα και ευρύχωρη σέλα με πλούσιο εξοπλισμό όπως φαίνεται από τα χειριστήρια θα καταστήσουν το σκούτερ εξαιρετικά ανταγωνιστικό, τουλάχιστον στην τοπική αγορά που η ηλεκτροκίνηση είναι ιδιαίτερα διαδομένη. Αναμένουμε να δούμε τον ντόρο που θα προκαλέσει όταν εμφανιστεί στην τοπική αγορά καθώς και τις νέες δηλώσεις της εταιρείας για την είσοδο της στα δίκυκλα.