ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο

Υπήρξε πλήρης μαγνητοσκόπηση της Γενικής Συνέλευσης ενώ κρατήθηκαν και πρακτικά
motomag ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/3/2024

Στην 1η Γενική Συνέλευση της Ελληνικής Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας η οποία έλαβε χώρα το διήμερο 23 και 24 Μαρτίου στην πόλη του Αγρινίου παρευρέθηκαν 32 λέσχες και μοτοπαρέες από όλη την Ελλάδα.

Το Σάββατο 22 Μαρτίου στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου Αγρινίου οι συμμετέχοντες έθεσαν προτάσεις και ιδέες ώστε να ξεκινήσει ο σχεδιασμός -δημιουργία ομάδων δράσεων κ.α.- των δράσεων της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. ενώ παρουσιάστηκαν και οι στόχοι της Ομοσπονδίας για τη φετινή χρονιά.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο

Την Κυριακή 23 Μαρτίου, συνήλθε σε σώμα η συνέλευση με εκπροσώπους των λεσχών μελών αλλά και των υποστηρικτών μοτοπαρεών και αφού άκουσαν όλοι τον οικονομικό απολογισμό αλλά και τα πεπραγμένα της ομοσπονδίας για το 2023, ψήφισαν από κοινού τις δράσεις και δραστηριότητες καθώς και την συγκρότηση των ομάδων εργασίας για το μέλλον του μοτοσυκλετισμού στη χώρα μας.

Οι άνθρωποι της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. δεν παρέλειψαν να ευχαριστήσουν τον Δήμο Αγρινίου, την περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και την Λέσχη Μοτοσυκλέτας Αγρινίου ΛΕ.ΜΟΤ.Α για την άψογη προετοιμασία και φιλοξενία όλο το διήμερο ενώ μετά το τέλος της 1ης Γενικής Συνέλευσης οι υπεύθυνοι της ΕΛ.ΜΟΤ.Ο ανέφεραν πως η δέσμευση τους για εξωστρέφεια και διαφάνεια γίνεται πράξη.

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο ΑγρίνιοΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο ΑγρίνιοΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο ΑγρίνιοΕΛ.ΜΟΤ.Ο. – Ολοκληρώθηκε η 1η Γενική Συνέλευση το διήμερο 23-24 Μαρτίου στο Αγρίνιο

 

Ετικέτες

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό οχτακύλινδρο Gold Wing!

Πατέντες δείχνουν ότι η GWM ετοιμάζει οχτακύλινδρο boxer
boxer china motomag
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

17/4/2024

Σύμφωνα με πατέντες που είδαν το φως της δημοσιότητας η κινεζική εταιρεία Great Wall Motor (GWM) ετοιμάζει έναν boxer κινητήρα με οχτώ κυλίνδρους, τον οποίο θα χρησιμοποιεί σε μοτοσυκλέτες, θέλοντας να κάνει με εκκωφαντικό τρόπο την είσοδό της στον κόσμο των δύο τροχών.

Αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές μοτοσυκλετών ξεκίνησαν με μικρού κυβισμού δίκυκλα, βλέπουμε ότι σιγά σιγά αρχίζουν να μπαίνουν και σε χωράφια που μέχρι τώρα δεν είχαν σπείρει τον δικό τους καρπό, εμφανίζοντας συνεχώς νέα μοντέλα με μεγαλύτερους κυβισμούς και περισσότερους κυλίνδρους από πριν.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Όπως φαίνεται, όμως, ένας κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα, η GWM, θέλει να ακολουθήσει την αντίστροφη οδό, μπαίνοντας με θόρυβο στον κόσμο των δύο τροχών. Αφορμή στάθηκε ένα βίντεο του ιδρυτή και ιδιοκτήτη της GWM, του κινέζου δισεκατομμυριούχου Wei Jianjun. Σε βίντεο που δημοσίευσε στα κοινωνικά του δίκτυα, φαίνεται στο φόντο μία μοτοσυκλέτα καλυμμένη από μία κουκούλα, με το μπροστινό της τμήμα επιμελώς ξεσκέπαστο.

Από εκεί λοιπόν άρχισε να ξετυλίγεται ο μίτος της GWM, που στην πορεία έφερε στο φως της δημοσιότητας τα σχέδια από τις πατέντες της. Ήδη η εταιρεία έχει έντονη παρουσία στον χώρο των αυτοκινήτων, με SUV, ηλεκτρικά και πολυτελή οχήματα, κάτω από ξεχωριστές επωνυμίες, που όμως όλες ανήκουν στην ομπρέλα της Great Wall Motor.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Όπως βλέπουμε στα σχέδια, ο κινητήρας που ετοιμάζεται είναι οχτακύλινδρος boxer, θυμίζοντας αρκετά τον εξακύλινδρο της Honda, με τον οποίο εξοπλίζει το θρυλικό τουριστικό της μοντέλο, Gold Wing. Αν και φημολογείται ότι ο κυβισμός θα είναι αρκετά μεγαλύτερος, πλησιάζοντας τα 2.000 κυβικά (σε αντίθεση με τα 1.833 του Χρυσού Φτερού του Big H) και με δύο επιπλέον κυλίνδρους, φαίνεται ότι ο κινητήρας της GWM δανείζεται πολλά αρχιτεκτονικά στοιχεία από τους Ιάπωνες. Αρχικά, όπως συμβαίνει και στο Gold Wing, η μετάδοση εντοπίζεται στο κάτω μέρος του κινητήρα, με στόχο τον όσο γίνεται περιορισμό του μεγέθους του και την συγκέντρωση των μαζών στο γεωμετρικό κέντρο της μοτοσυκλέτας. Οι πατέντες δείχνουν επίσης ότι η κινεζική εταιρεία χρησιμοποιεί σύστημα διπλού συμπλέκτη (DCT), με την τελική μετάδοση να γίνεται με άξονα, ακριβώς δηλαδή ό,τι κάνει και η Honda.

Για την ψύξη του οριζόντια τοποθετημένου στροφάλου και των κάθετα τοποθετημένων κυλίνδρων, βλέπουμε ότι για ακόμα μία φορά η GWM ακολουθεί τον δρόμο που άνοιξε η Honda. Εφαρμόζει δηλαδή πάνω σε κάθε μία από τις δύο κεφαλές ένα ψυγείο με αεραγωγούς, για την αποτελεσματική ψύξη της περίεργης διάταξης. Ο κινητήρας, όμως της GWM χρησιμοποιεί δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους σε κάθε κεφαλή, αντί για έναν που βρίσκουμε στον αντίστοιχης διάταξης εξακύλινδρο του Big H.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Συνδυάζοντας τώρα όλα τα παραπάνω, με το γεγονός ότι αυτό που φαίνεται στην φωτογραφία μοιάζει να είναι μία τουριστική μοτοσυκλέτα, έχουμε και το λογικό συμπέρασμα. Ότι, δηλαδή, μιλάμε για έναν ανταγωνιστή της θρυλικής θηριώδους ιαπωνικής μοτοσυκλέτας. Ένα ακόμα μοντέλο που οι πληροφορίες θέλουν να εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα, αποτελεί ξανά ευθεία αναφορά στην Honda και θα θυμίζει το cruiser μοντέλο της, Rune, το οποίο χρησιμοποιούσε επίσης τον εξακύλινδρο boxer των 1.800 κυβικών, χωρίς όμως να ακολουθήσει την επιτυχία του Gold Wing.

Great Wall Motor – Προ των πυλών το κινεζικό Gold Wing!

Αναμφίβολα, τα μικρού και μεσαίου κυβισμού μοντέλα με απλή αρχιτεκτονική και χαμηλό κόστος κατασκευής είναι αυτά που φέρνουν το μεγαλύτερο ποσοστό των χρημάτων στα ταμεία μίας εταιρείας. Αυτά όμως που την διαφημίζουν και ρίχνουν πάνω της όλα τα βλέμματα, είναι οι ναυαρχίδες της. Όσο μεγαλύτερη η υπερβολή μάλιστα, τόσο περισσότερο προκαλούν, αυξάνοντας τις μετοχές της εκάστοτε εταιρείας. Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές έχουν στην γκάμα τους μοντέλα που είναι πανάκριβα στην κατασκευή και πολλές φορές δεν θα βγάλουν πίσω ούτε καν αυτά που χρειάστηκαν για την κατασκευή τους. Αυτό φαίνεται ότι θέλει να κάνει τώρα και η Great Wall Motor. Και έχει την οικονομική επιφάνεια να το πράξει, με τον ιδιοκτήτη της, Wei Jianjun, να συγκαταλέγεται μεταξύ των 15 πλουσιότερων ανθρώπων της Κίνας.