Έσπασε το δάχτυλό του ο Marquez: Θα είναι στην Ιαπωνία κάνοντας εντατικές φυσιοθεραπείες, βεβαιώνει ο γιατρός του

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

30/9/2015

Πτώση για τον Rossi στη δοκιμή των Michelin, μετά τον αγώνα, πτώση σήμερα και για τον Marquez… από το ποδήλατο! Και για τον δεύτερο, τα πράγματα ήταν λίγο πιο σοβαρά, καθώς έσπασε το πέμπτο δάχτυλο του αριστερού του χεριού. Το ατύχημά του έγινε κατά την διάρκεια προπόνησης με τον αδερφό του, Alex Marquez, με τα ποδήλατά τους σε μια από τις διαδρομές που προπονούνται συχνά. Είναι το δεύτερο ατύχημα, σε σύντομο χρονικό διάστημα, για αναβάτη MotoGP, που συμβαίνει κατά την προπόνηση. Ο Iannone είχε τραυματίσει τον ήδη ταλαιπωρημένο του ώμο, όταν στραβοπάτησε στο τρέξιμο, που αποτελεί μέρος της καθημερινής του προπόνησης…

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Δρ. Ξαβιέρ (“Dr. Xavier Mir” το πλήρες όνομα, ορθοπεδικός αρκετών αναβατών, που έχει χαρίσει χιουμοριστικά σχόλια, που τον παρομοιάζουν με τον μέντορα των X-Men) ο Marquez θα αγωνιστεί κανονικά στην Ιαπωνία, κάνοντας εντατικές φυσιοθεραπείες, ξεκινώντας από την Πέμπτη μόλις συμπληρωθούν 48 ώρες από το χειρουργείο που έγινε σήμερα. Προληπτικά θα παραμείνει 24 ώρες στην κλινική. Ο Marquez χειρουργήθηκε αυθημερόν για να υπάρχει άμεση αποκατάσταση. Τοποθετήθηκε λάμα τιτανίου με έξι οπές και βίδες στήριξης στο πέμπτο μετακάρπιο, και το δάχτυλο ακινητοποιήθηκε με το γειτονικό του, με γύψο.

Ο δεύτερος λόγος του άμεσου χειρουργείου, είναι ότι ο Marquez έχει ξανά σπάσει το ίδιο δάχτυλο, κάνοντας προπόνηση Motocross τον περασμένο Απρίλιο, απ’ όπου είναι και η φωτογραφία… Την είχε αναρτήσει ο ίδιος στο Twitter, και στη φωτογραφία είναι ο γιατρός του, ο κ. Ξαβιέρ. Πρόκειται λοιπόν για ορθή επανάληψη…

Οι ατυχίες δεν έχουν τελειωμό για τον Marquez και του ευχόμαστε να είναι η τελευταία!

 

 

Update (1/10/2015):

Βγήκε σήμερα από το νοσοκομείο, και αυτή είναι η αντίστοιχη φωτογραφία, με τον περασμένο Απρίλιο:

Ετικέτες

TVS Motor: Αυξάνουν παραγωγική ικανότητα κατά 1,5 εκατ. μονάδες τον χρόνο

Η υψηλή ζήτηση πιέζει τους Ινδούς για περισσότερα
TVS
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/5/2026

Η TVS Motor σχεδιάζει τους επόμενους 12 μήνες να επεκτείνει την παραγωγική της δυνατότητα κατά 1,5 εκατομμύρια μονάδες, κάτι που θα αυξήσει την συνολική της δυνατότητα στα 8,3 εκατ. ετησίως.

Ο CEO της εταιρείας K.N. Radhakrishnan δήλωσε πως αυτή η επέκταση πρέπει να γίνει άμεσα για να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση σε σκούτερ, premium μοτοσυκλέτες, ηλεκτρικά οχήματα, εξαγωγές και τρίκυκλα της TVS. Πιο συγκεκριμένα δήλωσε: “ Αυτή τη στιγμή, εξετάζουμε το ενδεχόμενο να αυξήσουμε τη παραγωγική ικανότητα κατά 1,5 εκατομμύριο ακόμη, ώστε να φτάσουμε περίπου στα 8,3 εκατομμύρια. Δεδομένου ότι η ζήτηση είναι υψηλή, πρέπει να αυξήσουμε σημαντικά την παραγωγική ικανότητα τους επόμενους 12 μήνες”.

Την περσινή χρονιά η TVS Motor κατάφερε να πουλήσει 5,46 εκατομμύρια δίκυκλα (αύξηση κατά 20,7% συγκριτικά με τα νούμερα το 2024!) και έτσι βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη, ξεπερνώντας την Yamaha, πίσω από Honda και Hero.

Η TVS επιβεβαίωσε επίσης ότι το εργοστάσιό της στο Hosur θα διαδραματίσει σημαντικότερο ρόλο στην κατασκευή μελλοντικών μοντέλων Norton για τις παγκόσμιες αγορές. Τα νέα αυτά αφορούν και την χώρα μας, καθώς η TVS Motor έρχεται και στην Ελλάδα και μάλιστα θα εκπροσωπείται από την Muvus που μας είναι γνώριμη από την αντιπροσώπευση των CFMOTO, Royal Enfield και Letbe.