Έτοιμο το νέο ελληνικό site της Kymco

Πιο περιεκτικό και πιο εύκολο στη χρήση
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/3/2021

Πολλές βελτιώσεις έχει το νέο site της Kymco στην Ελλάδα που σκοπό έχουν την παροχή περισσότερων πληροφοριών για τα μοντέλα της εταιρείας, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί και ένα φιλικότερο περιβάλλον για οποιαδήποτε συσκευή χρησιμοποιεί ο επισκέπτης. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί:  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Kymco.gr, το νέο site της Kymco είναι on air!

Η Kymco είναι ένα από τα πιο γνωστά και αγαπημένα brand για scooter πόλης και όχι μόνο. Διαθέτει μία ευρεία γκάμα που καλύπτει κάθε ανάγκη του σύγχρονου αναβάτη, με κύρια χαρακτηριστικά την ευελιξία, την πρακτικότητα, την τεχνολογία και την ευκολία σε κάθε διαδρομή. Σε αυτά τα χαρακτηριστικά βασίστηκε για να δημιουργήσει και το νέο της website.

Πλέον, στο ανανεωμένο και πλήρως mobile friendly, kymco.gr οι χρήστες μπορούν να ζήσουν μία ξεχωριστή εμπειρία πλοήγησης. Οι σελίδες των μοντέλων διαθέτουν μεγάλες και πλούσιες αναλυτικές παρουσιάσεις, πλαισιωμένες από διαδραστικά στοιχεία και multimedia υλικά.

Ο κάθε χρήστης βρίσκει άμεσα και εύκολα τις πληροφορίες που τον ενδιαφέρουν, ενώ σε κάθε σελίδα συμπεριλαμβάνονται όλα τα απαραίτητα έγγραφα για το κάθε μοντέλο, τα οποία και μπορεί να κατεβάσει στη συσκευή του. Αξιοσημείωτο είναι πως πλέον οι χρήστες μπορούν μέσω του website να κλείσουν εύκολα και γρήγορα service για το scooter τους, την ημέρα και ώρα που τους βολεύει.

Φυσικά, από το website δεν λείπουν και τα νέα της Kymco, ο αναλυτικός τιμοκατάλογος, μία πλήρης γκάμα με γνήσια ανταλλακτικά, αλλά και το section του Test Ride It, μέσω του οποίου η Kymco σου δίνει τη δυνατότητα να δοκιμάσεις το scooter της επιλογής σου. Πιο συγκεκριμένα, στο www.testrideit.kymco.gr , διαλέγεις το scooter Kymco που θες να δοκιμάσεις, κλείνεις τη θέση σου την ώρα και μέρα που επιθυμείς, γράφεις την κριτική σου και μπαίνεις αυτόματα στην κλήρωση για να κερδίσεις ένα Kymco People S 125, που θα δώσει ξεχωριστό στυλ στην κάθε σου μετακίνηση!

Μάθε περισσότερα στο www.kymco.gr

Η Ρωσία αγοράζει 200.000 Κινέζικες μοτοσυκλέτες – Τα πρώτα σημάδια στα εργοστάσια

Τις ρίχνει στον πόλεμο με την Ουκρανία
Η Ρωσία αγοράζει 200.000 Κινέζικες μοτοσυκλέτες – Τα πρώτα σημάδια στα εργοστάσια
Από το

motomag

12/9/2025

Η πληροφορία στα μέσα Ιουλίου, πως η Ρωσία έχει ζητήσει 200.000 μοτοσυκλέτες σε κινέζικα εργοστάσια, καθώς και 60.000 ATV και side by side, ένα σημαντικό νούμερο, αρχίζει να δείχνει τα πρώτα σημάδια στις γραμμές παραγωγής.

Παρότι η αγορά της Κίνας είναι η δεύτερη μεγαλύτερη του κόσμου μετά την Ινδία με 16,6 εκατομμύρια μονάδες τώρα που βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο της πενταετίας, έχοντας υποχωρήσει από τα σχεδόν 20 εκατομμύρια, οι μοτοσυκλέτες από 250 κυβικά και πάνω έχουν μικρότερο νούμερο που υπολογίζεται κοντά στο ένα εκατομμύριο. Παρότι δεν υπάρχουν ξεκάθαρα στοιχεία, πέρα από το γεγονός πως οι άνω των 500 κυβικών ξεπέρασαν πριν δύο χρόνια το μισό εκατομμύριο, ένα κομβικό νούμερο καθώς τόση είναι η αγορά της Ευρώπης, μία παραγγελία των 200.000 μονάδων αντιστοιχεί σε σημαντικό ποσοστό της ετήσιας παραγωγής για αυτή την κατηγορία.

Μπορεί να μην αφορά τους κατασκευαστές που έχουν Ευρωπαϊκή πορεία, τουλάχιστον δεν φαίνεται κάτι τέτοιο μέχρι αυτή την στιγμή, ωστόσο είναι ένα πολύ μεγάλο νούμερο που επηρεάζει ολόκληρο τον κατασκευαστικό τομέα των μοτοσυκλετών στην Κίνα. Όπως είπαμε δεν εμπλέκονται οι μεγαλύτερες εταιρείες την Κίνας που έχουν γίνει και γνωστές στην Ευρώπη, αλλά τουλάχιστον ένα εργοστάσιο που έχει πορεία σε ηλεκτρικά μοτοποδήλατα, φαίνεται να παράγει και μονοκύλινδρα αερόψυκτα εντουροειδή που ανταποκρίνονται σε αυτά που τελικά θα φτάσουν στο πεδίο της μάχης.

Η Ρωσία αγοράζει 200.000 Κινέζικες μοτοσυκλέτες – Τα πρώτα σημάδια στα εργοστάσια

Οι μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούνται και από τις δύο πλευρές, περισσότερο όμως δοκιμάστηκαν από την πλευρά της Ρωσίας που έριξε στον πόλεμο 40.000 δίκυκλα, κάποια παλαιότερα δικής της παραγωγής αλλά και αρκετά κινέζικα, όπως και βαριά μεταχειρισμένα που μαζεύτηκαν από διάφορες χώρες. Με τα τεθωρακισμένα να είναι εύκολος στόχος από drone, οι μοτοσυκλέτες έδειξαν πως μπορούν να ξεφύγουν όπως επίσης να διασκορπιστούν μειώνοντας τις απώλειες από ένα ξεχωριστό drone. Ταυτόχρονα το χειμώνα το επίπεδο και λασπώδες έδαφος μπορεί να είναι εξίσου απαιτητικό για κάθε όχημα, ακόμη και ερπυστριοφόρων, αλλά φαίνεται πως οι μοτοσυκλέτες συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται και από τις δύο πλευρές με την ευελιξία να προτιμάται έναντι της θωράκισης.

Η μέση τιμή για αυτής της κατηγορίας τις Enduro μοτοσυκλέτες, είναι ανάμεσα στα 1.300 με 1.600 δολάρια ΗΠΑ, που δεν θα αυξηθεί κατακόρυφα μόλις φύγουν από το εργοστάσιο γιατί προφανώς ούτε δασμούς Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πληρώσουν, ούτε θα χρειαστούν μετατροπές για να περάσουν προδιαγραφές ή να βγάλουν πινακίδες. Σκοπός τους να είναι αξιόπιστες και με χαμηλή κατανάλωση, όχι γιατί υπάρχει έλλειψη καυσίμου αλλά για να μπορούν να έχουν υψηλή αυτονομία χωρίς πρόσθετο βάρος. Προφανώς όμως το κόστος θα κατέβει ακόμη πιο χαμηλά για αυτά τα νούμερα, την στιγμή που αναμένεται να σπάσει αυτό το νούμερο σε διαφορετικά μοντέλα από διαφορετικά εργοστάσια. Και πάλι όμως, θα είναι η μεγαλύτερη παραγγελία που έχουν δει για μοτοσυκλέτες, την στιγμή που υπάρχουν ορισμένα εργοστάσια με την μεγαλύτερη χωρητικότητα σε μονάδες που έχει υπάρξει στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και αντίστοιχη συναντά κανείς μόνο στην Ινδία. Αυτό το τεράστιο νούμερο όμως που μπορούν να παράξουν, αφορά σκούτερ και άλλα δίκυκλα και τρίκυκλα, όχι αυτή την κατηγορία που όπως είπαμε δεν ξεπερνά συνολικά το ένα εκατομμύριο που σημαίνει πως 200.000 επιπρόσθετες μονάδες είναι ένα νούμερο που μπορεί να επηρεάσει όλο τον κατασκευαστικό κλάδο μοτοσυκλέτας, που απαιτείται να δημιουργήσει συνεργασίες και να επικετρωθεί στην κάλυψη ενός τέτοιου εγχειρήματος που έχει μάλιστα εξαιρετικά μικρό χρονικό ορίζοντα καθώς οι πληροφορίες κάνουν λόγο για πίεση της Ρωσίας να γίνουν οι παραδόσεις πριν τελειώσει το 2025!

Ελπίζουμε να τελειώσει ο πόλεμος άμεσα για να σταματήσει αυτή η τραγωδία και τα νέα οχήματα να βρεθούν απλά σε πολιτική χρήση, ξεκινώντας ένα νέο κύμα μοτοσυκλετισμού, όπως ακριβώς συνέβη όταν έληξε ο ΄ΒΠΠ που έγινε και η αιτία της δημιουργίας ορισμένων από τις μάρκες που στη συνέχεια κατέκτησαν τον κόσμο. Εδώ η ιστορία δύο εξ αυτών, ενώ υπάρχουν και περισσότερα παραδείγματα.