Εξερράγη το ελαστικό του Michael Dunlop στα 300χαω – Αποσύρεται παρτίδα ελαστικών στον North West 200

Πολλοί αναβάτες με πρόβλημα, ανάμεσά τους και ο Peter Hickman
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/5/2022

Μια μεγάλη τραγωδία αποφεύχθηκε από συνδυασμό τύχης και ικανοτήτων, όταν διαλύθηκε το πίσω ελαστικό του Michael Dunlop με περίπου 290χ.α.ω σκορπώντας τα κομμάτια του στον δημόσιο δρόμο όπου διεξάγεται ο North West 200, μαζί με τμήματα από τα φτερά που έσπασαν.

Ο Michael Dunlop επέστρεψε στους αγώνες το 2019 μερικούς μήνες αφότου έχασε τον αδερφό του Willian Dunlop το καλοκαίρι του 2018. Είναι ο τελευταίος μίας μεγάλης σειράς αγωνιζομένων Dunlop και μάλιστα στον ίδιο ακριβώς αγώνα είχε σκοτωθεί ο πατέρας του, Robert Dunlop, το 2008! Θα ήταν λοιπόν μία αρχαιοελληνικού τύπου τραγική ειρωνεία με την λέξη εδώ να αποκτά την έννοια του δράματος όπως της αρμόζει, αν ο Michael Dunlop δεν είχε καταφέρει να ελέγξει την μοτοσυκλέτα του. Θυμίζουμε πως ο αδερφός του, ο 33χρονος William Dunlop σκοτώθηκε στις 7 Ιουλίου 2018, έπειτα από πτώση που είχε στον αγώνα «Skerries 100» μόλις 5 ημέρες από την 18η επέτειο του θανάτου του Joey Dunlop, θείου του και θρυλικού αναβάτη στο παγκόσμιο στερέωμα που σκοτώθηκε το 2000 στην Εσθονία και μόλις δέκα χρόνια μετά τον θάνατο του Robert Dunlop στον North West το 2008.

Η σοβαρότητα του συμβάντος οδήγησε την Dunlop να αποσύρει από τον τελευταίο αγώνα το σύνολο των αγωνιζομένων που χρησιμοποιούσαν τα αγωνιστικά ελαστικά της με αποτέλεσμα εκκίνηση να πάρουν μόνο 22 από τους 56 αναβάτες! Ανάμεσά σε εκείνους που δεν πήραν εκκίνηση, πέρα από τον ίδιο τον Michael Dunlop που ήταν το φαβορί με βάση την προηγούμενη ημέρα, ήταν οι Michael Rutter, Dean Harrison, Peter Hickman, Brian McCormack, Sam West και αρκετοί ακόμη φυσικά.

Ο Peter Hickman που μόλις πρόσφατα έλεγε στο MOTO πως δεν οδηγεί στον δρόμο συχνά και πως χρησιμοποιεί μόνο ελαστικά της Dunlop χωρίς να έχει αγωνιστεί ποτέ με κάτι διαφορετικό, είδε τον Michael Dunlop να εγκαταλείπει με τον τρόπο που καταγράφηκε από κινητά τηλέφωνα θεατών και δεν μπορούσε να πιστέψει πως γλίτωσε την πτώση.

Η εξέταση της Dunlop αποκάλυψε μία προβληματική παρτίδα αγωνιστικών ελαστικών και είναι ευχής έργο που αποφεύχθηκε κάποιο ατύχημα. Η Dunlop που είναι αποκλειστικός προμηθευτής της Moto3 και της Moto2 με αγωνιστικά ελαστικά ενώ έχει τεράστιο ποσοστό στους αγώνες TT, διεξάγει εξονυχιστικούς ποιοτικούς ελέγχους για να βεβαιωθεί πως δεν μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο και για αυτό και έχει ξεκινήσει εσωτερική έρευνα για το ζήτημα.

Δείτε το VIDEO:

 

Voge Test Ride Experience - Σε μεγάλες πόλεις σε όλη την Ελλάδα

Από 17 Μαΐου με πρώτη στάση στα Γιάννενα
Voge Test Ride Experience 2025 - Σε όλη την Ελλάδα
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

16/5/2025

Η αντιπροσωπεία της Voge, Mototrend SA, ανακοίνωσε νέες ημερομηνίες για test rides σε μεγάλες πόλεις σε όλη την Ελλάδα για τα πιο εμπορικά μοντέλα της εταιρείας.

Ειδικότερα, η ελληνική αντιπροσωπεία θα δώσει την ευκαιρία στο κοινό να γνρίσει από πρώτο χέρι εφτά (7) εμπορικά μοντέλα της Voge. 

Τα μοντέλα που θα βρουν οι ενδιαφερόμενοι στα test rides είναι οι adventure/on-off μοτοσυκλέτες DS900X, DS525X, DS625X καθώς και τα scooter SR16, SR1 ADV, SR3 και SR4 Max Smart.

Το πρόγραμμα των test rides έχει ως εξής:

-ΙΩΑΝΝΙΝΑ: 17-20 Μαϊου, Ζαβογιάννης, τηλ. 2651032297 
-ΑΡΤΑ: 22-25 Μαϊου, Παναγιώτου, τηλ. 2681071244 
-ΑΓΡΙΝΙΟ: 27-29 Μαϊου, Μπουσδούνης, τηλ. 2641052558 
-ΠΑΤΡΑ: 31 Μαϊου - 4 Ιουνίου, Λυρής, τηλ. 2610451102 
-ΑΙΓΙΟ: 6-9 Ιουνίου, Διαμαντόπουλος, τηλ. 2691302856 
-ΚΑΛΑΜΑΤΑ: 18-21 Ιουνίου, Δημητρακόπουλος, τηλ. 2721020000 
-ΛΑΡΙΣΑ: 2-12 Ιουλίου, Μαϊμάρης, τηλ. 2410413161 


Ένα τηλεφώνημα στο κατάστημα της αρεσκείας σας αρκεί για να δηλώσετε συμμετοχή στην πόλη της επιλογής σας. Απαραίτητα για τη συμμετοχή σας είναι το Δίπλωμα μοτοσυκλέτας και το σωστό ντύσιμο με τεχνικό, προστατευτικό εξοπλιμό μοτοσυκλέτας (κράνος, γάντια, μπουφάν μοτοσυκλέτας, κλειστά παπούτσια).

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.