Fantic Motor Group – Αλλαγή ηγεσίας με νέο CEO και νέο αντιπρόεδρο

Μέσα σε μία ημέρα νέος CEO και νέος αντιπρόεδρος
motomag Fantic Motor Group – Αλλαγή ηγεσίας με νέο CEO και νέο αντιπρόεδρο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Αλλαγές στην ηγεσία της Fantic είχαμε το τελευταίο διάστημα καθώς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας εξέλεξαν ομόφωνα τον Paolo Fontana ως νέο CEO και τον Mariano Roman ως νέο αντιπρόεδρο.

Ο Paolo Fontana, ο οποίος είχε ήδη διοριστεί ως Γενικός Διευθυντής της Fantic τον Ιανουάριο του 2024, αναλαμβάνει πλέον καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στον Όμιλο Fantic Motor S.p.A., ο οποίος ελέγχει επίσης τις μάρκες Motori Minarelli και Bottecchia.

Από την άλλη ο Mariano Roman, νεοδιορισθείς πρόεδρος της ANCMA (Σύνδεσμος Κατασκευαστών Δικύκλων και Ποδηλάτων της Ιταλίας), αναλαμβάνει τη θέση του αντιπροέδρου της Fantic, συνεχίζοντας παράλληλα να ηγείται στους τομείς των προϊόντων, της έρευνας και ανάπτυξης και των αγώνων που αφορούν την Fantic.

Paolo Fontana: "Είναι τιμή για μένα να αναλάβω αυτόν τον ρόλο και είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Mariano Roman για τη συνεχή υποστήριξη που μου παρείχε αυτούς τους μήνες. Ξεκίνησα την καριέρα μου στον κόσμο των μοτοσυκλετών, που ήταν πάντα το μεγάλο μου πάθος, παράλληλα με την ορεινή ποδηλασία. Το να επιστρέφω τώρα σε αυτό, χάρη σε αυτή τη σημαντική θέση στη Fantic, με κάνει υπερήφανο και μου δίνει ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι ολόκληρος ο όμιλος μπορεί να εκφράσει τις τεράστιες δυνατότητές του και, από την πλευρά μου, είμαι πλήρως αφοσιωμένος σε αυτό".

Ο Mariano Roman δήλωσε: "Ο διορισμός μου ως Προέδρου της ANCMA ήταν μια αναγνώριση για το έργο που έχω επιτελέσει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, και όχι μόνο για τα συναρπαστικά ορόσημα που πέτυχα μαζί με τη Fantic. Ο αυξανόμενος φόρτος ευθυνών και δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το τριετές σχέδιο ανάπτυξης απαιτούσε περισσότερη υποστήριξη. Αυτό εκπληρώθηκε μέσω της συνεργασίας με τον Paolo Fontana, ο οποίος έχει ήδη αποδείξει ότι είναι ομαδικός παίκτης ερμηνεύοντας το πραγματικό πνεύμα της εταιρείας ως Γενικός Διευθυντής και αξίζει πλήρως την εμπιστοσύνη των μετόχων και του Διοικητικού Συμβουλίου".

JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία

Η εταιρεία που κάποτε ίδρυσε η οικογένεια Μαμιδάκη είχε περάσει στον Murtaza Lakhani
JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/12/2025

Ο πακιστανοκαναδός, όπως αναφέρεται σε δημοσιεύματα, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας που ελέγχει την JETOIL, δεν είναι κάποιος αχυράνθρωπος, ούτε αυτοφοράκιας, αλλά ο άνθρωπος που εδώ και δεκαετίες διακινεί στα ίσια, το πετρέλαιο που δεν μπορεί να διακινηθεί από τους υπόλοιπους. Ο 63χρονος δισεκατομμυριούχος Murtaza Ali Lakhani (κεντρική φωτογραφία) έχει υπηκοότητα Μ. Βρετανίας και Καναδά με τα διαβατήριά του να γίνονται δεκτά σε κάθε χώρα του κόσμου και τον περασμένο Ιούλιο κατονομάστηκε από το Αγγλικό περιοδικό Business Matters, το Ν1 στον κλάδο των επιχειρήσεων, ως ο μεγαλύτερος διακινητής Ρωσικού πετρελαίου.

Αυτό σήμαινε πως κάποιος άναψε ένα προβολέα πάνω του, κάτι που είχε αποφευχθεί όταν ο ίδιος άνθρωπος διακινούσε το πετρέλαιο του Ιράκ σε καιρό πολέμου με τις ΗΠΑ, έπειτα το Κουρδικό πετρέλαιο επί εποχής πολέμου επίσης και πλέον και το πετρέλαιο της Βενεζουέλας, επί εποχής που όλοι ελπίζουν να μην καταλήξει σε πόλεμο, όπως υπάρχει η απειλή να γίνει.

Ο επικεφαλής του γκρουπ Mercantile Maritime απέκτησε την JETOIL από την οικογένεια Μαμιδάκη μετά την πτώχευση της μέσα στην πανδημία και την αυτοκτονία που επέφερε η ένταξη το άρθρο 99, ενός εκ των ιδρυτών της. Ξεκινώντας το 1968 ενώ είχαν ήδη την Mamidoil την οποία ένωσαν με την JETOIL, οι οικογένεια Μαμιδάκη δημιούργηε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας καυσίμων στα Βαλκάνια.

Παρόλο που κατά την περίοδο της πτώχευσης η εταιρεία έχασε σχεδόν το 80% του δικτύου πρατηρίων ο Lakhani επένδυσε σε αυτή έχοντας ως στόχο τις τεράστιες εγκαταστάσεις αποθήκευσης πετρελαίου στο Καλοχώρι Θεσσαλονίκης που αγγίζουν τους 300.000 τόνους, ενώ αντίστοιχα υπάρχει εγκατάσταση και στο Κόσσοβο. Παραμένει επίσης δίκτυο χονδρικής πώλησης εκτός της Ελλάδας σε Αλβανία, Βουλγαρία, Σκόπια και Σερβία ώστε ο Βαρόνος αυτός να στρέψει την προσοχή του στην περιοχή.

Για τον ίδιο τον Lakhani, όπως και για τον Etibar Eyyub από το Αζερμπαϊτζάν που μπαινοβγαίνει στις λίστες από πέρσι, αυτή είναι μάλλον μία αναμενόμενη εξέλιξη κι αυτό γιατί είχαν γίνει κινήσεις πριν την ανακοίνωση του κ. Χαραλαμπου Βουρλιώτη, της Αρχής Καταπολέμησης κατά της Νομιμοποίησης Εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες για δέσμευση περιουσιακών στοιχείων συνολικά 5 εταιρειών εμπορίας πετρελαίου στην Ελλάδα, με την JETOIL να είναι αυτή που απασχολεί το κοινό καθώς θα βλέπει από αύριο τα πρατήρια να αλλάζουν όνομα ή να κλείνουν.

JETOIL: Οικειοθελής αναστολή λειτουργίας εξαιτίας των κυρώσεων προς τη Ρωσία

Είναι ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνουν οι εγκαταστάσεις στο Καλοχώρι ιδιαίτερα τώρα, δύο μόλις μήνες πριν συμπληρωθούν 30 χρόνια από την μεγάλη πυρκαγιά που είχε ξεσπάσει στις εγκαστάσεις αυτές, επί αυτοκρατορίας Μαμιδάκιδων.

Ήταν μεσημέρι, 24 Φεβρουαρίου 1986 όταν ξέσπασε φωτιά η οποία έκαιγε για επτά μέρες πνίγοντας την Θεσσαλονίκη σε τοξικά αέρια, ιδιαίτερα μετά την έκρηξη της τρίτης ημέρας που συμπληρώθηκε από δεκάδες επόμενες. Από τις 12 δεξαμενές τότε καταστράφηκαν οι 8, ενώ κλιμάκια από την Γιουγκοσλαβία κατέβηκαν να συνδράμουν το έργο της ελληνικής πυροσβεστικής που μετρούσε ήδη 25 τραυματίες. Η Θεσσαλονίκη γλίτωσε τότε γιατί άντεξε η δεξαμενή υγρής αμμωνίας. Αν είχε εκραγεί, τότε η πόλη θα έπρεπε να εκκενωθεί και θα μιλούσαμε για μία από τις μεγαλύτερες καταστροφές στην ιστορία της Ευρώπης, δύο ημέρες και δύο μήνες πριν το πυρηνικό δυστύχημα του Τσερνόμπιλ.

Ετικέτες