GASGAS - Νέος τιμοκατάλογος 2024

Μικρές αυξήσεις σε κάποια μοντέλα
GASGAS Τιμοκατάλογος 2024
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/2/2024

Η αντιπροσωπεία της GASGAS στην Ελλάδα, ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε. ανακοίνωσε τον νέο τιμοκατάλογο της εταιρείας, ο οποίος περιλαμβάνει τα μοντέλα Trial, Enduro, Motocross, Mini και On Road για το 2024.

Ξεκινώντας από τη σειρά Trial το TXT Racing 125 τιμάται πλέον στα 8.900 από τα 8.600 ευρώ που κόστιζε πριν. Αύξηση 210 ευρώ έχει και το ΤΧΤ Racing 250 το οποίο πλέον κοστίζει 9.100 ευρώ. Το ΤΧΤ Racing 280 με τη σειρά του έχει και αυτό μία αύξηση 100 ευρώ με τη νέα του τιμή να είναι 9.450 ευρώ. Το ΤΧΤ Raving 300 στον αντίποδα έχει μείωση 250 ευρώ με τη νέα του τιμή να είναι στα 9.600 ευρώ. Το TXT GP 250 έχει πάρει αύξηση της τάξης των 400 ευρώ με τη νέα του τιμή να είναι στα 9.600 ευρώ. Όσον αφορά το TXT GP 300 η τιμή του παραμένει στα 10.300 ευρώ.

H σειρά Enduro της GASGAS δεν δέχθηκε καμία αύξηση ή μείωση στις τιμές με τα EC 250, EC 300, EC 250F, EC 350F, EC 450F και EC 500F να διατηρούν τις υπάρχουσες τιμές. Στην σειρά Motocross της GASGAS βρίσκουμε μία μείωση τιμής στο MC 125 το οποίο κοστίζει πλέον 8.800 σε σχέση με τα 8.980 ευρώ που κόστιζε πριν. Τα MC 250, MC 250F, MC 350F και MC 450F διατηρούν τις τιμές τους, ωστόσο πλέον στον τιμοκατάλογο βρίσκουμε τα μοντέλα MC 250F Factory Edition και MC 450F Factory Edition, με τις τιμές να είναι στα 12.950 και 13.850 ευρώ αντίστοιχα.

‘Οσον αφορά τη σειρά Mini της GASGAS σε αυτή προστέθηκε το MC-E 2 Electric με την τιμή του να είναι στα 2.670 ευρώ. Τα MC-E 3 Electric και MC-E 5 Electric διατηρούν την τιμή τους. Αύξηση 50 ευρώ συναντάμε στο MC 50, το οποίο τώρα κοστίζει 4.500 ευρώ. Τα MC 65, MC 85 17/14 και MC 85 19/17 διατηρούν τις τιμές τους. Η σειρά On Road της GASGAS η οποία περιλαμβάνει τα ES 700 και SM 700 δεν έχει κάποια αλλαγή στις τιμές.

Οι παραπάνω τιμές είναι προτεινόμενες λιανικές, περιλαμβάνουν 24% Φ.Π.Α. και τα αναλογούντα Τέλη Ταξινόμησης. Ο Παρών Τιμοκατάλογος θα ισχύσει από 15 Φεβρουαρίου 2024 και καταργεί κάθε προηγούμενο.

Για τεχνικά χαρακτηριστικά και πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα, δείτε ΕΔΩ.

Τιμοκατάλογος Λιανικής 2024 GASGAS  
   
Trial MY24  
Μοντέλο Προτεινόμενη Λιανική
TXT RACING 125 8.900 ευρώ
TXT RACING 250 9.100 ευρώ
TXT RACING 280 9.450 ευρώ
TXT RACING 300 9.600 ευρώ
TXT GP 250 9.600 ευρώ
TXT GP 300 10.300 ευρώ
   
Enduro MY24  
Μοντέλο  
EC 250 10.800 ευρώ
EC 300 11.300 ευρώ
EC 250F 11.650 ευρώ
EC 350F 11.950 ευρώ
EC 450F 12.550 ευρώ
EC 500F 12.850 ευρώ
   
Motocross MY24  
Μοντέλο  
MC 125 8.800 ευρώ
MC 250 10.100 ευρώ
MC 250F 10.200 ευρώ
MC 250F FACTORY EDITION 12.950 ευρώ
MC 350F 10.880 ευρώ
MC 450F 11.350 ευρώ
MC 450F FACTORY EDITION 13.850 ευρώ
   
Minis MY24  
Μοντέλο  
MC-E 2 ELECTRIC 2.670 ευρώ
MC-E 3 ELECTRIC 4.500 ευρώ
MC-E 5 ELECTRIC 6.050 ευρώ
MC 50 4.500 ευρώ
MC 65 5.550 ευρώ
MC 85 17/14 6.600 ευρώ
MC 85 19/17 6.600 ευρώ
   
On Road MY24  
Μοντέλο  
ES 700 12.700 ευρώ
SM 700 12.800 ευρώ
Ετικέτες

Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού

Οι αλλαγές που είδαμε στον CP2 βρήκαν τον δρόμο τους στο Tracer 7
Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/5/2025

Επιτέλους η Yamaha παρουσίασε τον διάδοχο του Tracer 7 που περιμέναμε από την πρώτη στιγμή που άλλαξε η σειρά MT-07 και αναβαθμίστηκε και το Tenere με το οποίο μοιράζεται τον κινητήρα. Επόμενο λογικό βήμα να δούμε τις αλλαγές αυτές και στο Tracer 7 με τον κόσμο που ήταν σε διαδικασία αγοράς για μοτοσυκλέτα της κατηγορίας να ανυπομονεί να δει την τελική τους μορφή.

Οι αλλαγές σε εξοπλισμό και ηλεκτρονική διαχείριση κινητήρα συνοδεύονται από διαφορετικό σχεδιασμό για την συνολική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας ώστε και οπτικά να είναι εύκολο να ξεχωρίσει κανείς τις γενιές αλλά κυρίως, να έρθει πιο κοντά στο Tracer 9 υιοθετώντας το οικογενειακό στιλ. Ευτυχώς με λιγότερο αμφιλεγόμενο τρόπο και με μεγαλύτερη απήχηση από το ευρύ κοινό.

Πέρα από τις γραμμές που ακολούθησε στον σχεδιασμό η αναβαθμισμένη πλευρά του Tracer 7 και η σύνδεση με το Tracer 9 αναδεικνύεται και στον τρόπο που λειτουργούν τα φώτα με «fade in» στην εκκίνηση του κινητήρα, μία από τις διάφορες λεπτομέρειες με τις οποίες η Yamaha θέλει να ντύσει οπτικά την ανωτερότητά του έναντι πιο προσιτών οικονομικά μοτοσυκλετών.

Οι βασικές αλλαγές που έχει το νέο Tracer 7 περιλαμβάνουν την ηλεκτρονική διαχείριση του γκαζιού, Y-CCT, που ανοίγει την πόρτα στο Cruise Control να έρθει με ευκολία, όπως και στους διαφορετικούς χάρτες απόδοσης του κινητήρα. Το ρεζερβουάρ έχει ανέβει στα 18 λίτρα και βλέπουμε να μπαίνει και εδώ η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 5 ιντσών με συνδεσιμότητα. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο τηλεσκοπικό στα 41mm διάμετρο και ρυθμιζόμενο σε 18 κλικ απόσβεσης επαναφοράς, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το ψαλίδι που έχει μακρύνει 40mm. Αυτό σημαίνει πως αναγκαστικά αλλάζει και το υποπλαίσιο αλλά έτσι και αλλιώς η Yamaha επανασχεδίασε συνολικά το ατσάλινο πλαίσιο με στόχο να ευνοήσει την σταθερότητα και την άνεση της μοτοσυκλέτας στις μεγάλες αποστάσεις, ενώ δηλώνει πως παραμένει άνετη και ευέλικτη στην καθημερινή οδήγηση.

Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού
Στα χνάρια του Tracer 9 αλλά με λιγότερο αμφιλεγόμενο τρόπο

Διαφορετικό μεταξόνιο, υποπλαίσιο και πλαίσιο σημαίνει πως αλλάζει και η εργονομία θέσης οδήγησης, όπου και εδώ ο στόχος της Yamaha ήταν να ευνοήσει την πολύωρη οδήγηση χωρίς να γίνει καμία θυσία στην καθημερινή μετακίνηση που πρεσβεύει η μοτοσυκλέτα αυτή. Το νέο φαρδύτερο κατά 25mm τιμόνι που δημιουργεί καλύτερο μοχλό για τις μανούβρες που απαιτεί η καθημερινότητα έρχεται και 30mm ψηλότερα σε μία πιο φυσική θέση για τους ώμους και του αγκώνες σε ένα πλήθος αναβατών με διαφορετικό ύψος. Η σέλα δεν είναι ενιαία και του αναβάτη ρυθμίζεται σε εύρος 20mm για τον ανωτέρω λόγο, με το σχήμα της να έχει αλλάξει εμπρός ώστε να πατούν όλοι με μεγαλύτερη ευκολία στο έδαφος.

Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού
Ρυθμίζεται σε ύψος η σέλα του αναβάτη, μακρύτερη του συνεπιβάτη. Στην Gallery της έκδοσης GT με πιο άνετο αφρώδες

Στην έκδοση GT τόσο το εξωτερικό υλικό της σέλας όσο και το αφρώδες εσωτερικά είναι διαφορετικά και πιο άνετα στο ταξίδι. Του συνεπιβάτη έχει μακρύνει αντίστοιχα με το ψαλίδι κατά 40mm δημιουργώντας τον απαραίτητο χώρο για άνεση στην μεγαλύτερη παραμονή όπως επίσης και στις δυνατότητες φόρτωσης.

Η ζελατίνη της έκδοσης GT είναι και 90mm ψηλότερη και ρυθμιζόμενη σε εύρος 60mm έχοντας περάσει CFD ανάλυση για την αεροδυναμική της με πρώτο μέλημα να μην δημιουργεί στροβιλισμούς κουνώντας το κράνος του αναβάτη αλλά και το φαινόμενο της υποπίεσης όπου νιώθεις συνεχώς μία πίεση στον αυχένα όταν την σηκώσεις ψηλότερα. Για τον ίδιο λόγο είναι και ένα χιλιοστό παχύτερη για να παραμένει σταθερή χωρίς κραδασμούς. Η έκδοση GT έρχεται στον βασικό της εξοπλισμό και με θερμαινόμενα γκριπ.

Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού
Ρυθμιζόμενη η ζελατίνα και με αεροδυναμική σχεδίαση

Οι διακόπτες είναι οι νέοι που έχουμε δει ήδη από την Yamaha και βρίσκουν τώρα τον δρόμο τους και στο Tracer 7 με την οθόνη να είναι μία επίσης δημοφιλή προσθήκη καθώς προσφέρει δυνατότητα πλοήγησης μέσα από κατάλληλη εφαρμογή στο συνδεδεμένο κινητό τηλέφωνο. Για αυτό τον λόγο και έχουμε φυσικά διεπαφή και φόρτιση USB Type-C δίπλα στην οθόνη. Τα φλας αναβοσβήνουν ταυτόχρονα στο δυνατό φρενάρισμα και αυτοακυρώνονται στην περίπτωση στροφή μετά από 15 δευτερόλεπτα ή 150 μέτρα, όποιο έρθει πρώτο.

Το Tracer 7 έρχεται με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Michelin Pilot Road 6 GT, μία σωστή επιλογή που δείχνει σεβασμό στον πελάτη.

Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού
Η έγχρωμη TFT 5 ιντσών βρήκει τον δρόμο της στο Tracer 7

Η Yamaha υπόσχεται αναβαθμισμένη λειτουργία και αίσθηση από τα φρένα με νέες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες για καλύτερη απόδοση στο δυνατό φρενάρισμα.

Στον κινητήρα τώρα έχουμε όλα αυτά τα στοιχεία που έχουμε ήδη δοκιμάσει στο εξωτερικό αλλά και σε ελληνικό έδαφος στο MT-07 αλλά και στο Tenere. Αυτό σημαίνει πως ο CP2 των 690 κυβικών με τον στρόφαλο των 270 μοιρών αποδίδει 72 ίππους στις 8.750 στροφές και 6,kg.m ροπής στις 6.500 στροφές. Ένας ροπάτος κινητήρας που έχει αυξημένες σπορ δυνατότητες χωρίς να παράγει ενοχλητικούς κραδασμούς για το ταξίδι με τον μονόδρομο και με υποβοήθηση συμπλέκτη να είναι κατά 22% πιο εύκολος στην διαχείριση της μανέτας.

Νέο Yamaha Tracer 7 / GT 2025: Παρουσιάστηκε ανανεωμένο με την προσθήκη ηλεκτρονικού γκαζιού

Φυσικά περιμένουμε και μία έκδοση με αυτόματο κιβώτιο από την στιγμή που αυτό έχει βρει ήδη τον δρόμο του στο MT-07, πόσο μάλλον στο Tracer 9. Επειδή η Yamaha δεν θέλει να τραβήξει αυτές τις ημέρες τα βλέμματα μακριά από την αυτόματο έκδοση του Tracer9 δεν ανακοινώνει την αντίστοιχη έκδοση του Tracer7 που αναμένεται όμως σύντομα να έρθει και αυτή.

Ακολουθεί μία μεγάλη συλλογή φωτογραφιών του νέου Tracer 7 και Tracer7 GΤ: