Γκοργκόλης Α.Ε. - To E-shop της εταιρείας επανέρχεται με τα ηλεκτρικά της Daytona Best Electric

Η αγορά μπορεί να γίνει και με άτοκες δόσεις, έως και
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/7/2022
Οι υποψήφιοι πελάτες και όσοι ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρικά μοντέλα της DAYTONA BEST ELECTRIC, Versus 125e, DIVA 125e / LX, DYNETA 50 και E-LIFE III 50 (αλλά και για περισσότερα μοντέλα που θα προστεθούν σύντομα), έχουν πλέον την ευκαιρία να προχωρήσουν στην αγορά τους μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. στο www.onlineorder.gorgolis.gr
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Γκοργκόλης Α.Ε.:
 
"Επιλέγοντας το χρώμα και το σημείο παραλαβής του scooter μέσα από το δίκτυο της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε., οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προχωρήσουν στην ηλεκτρονική αγορά μέσω πιστωτικής κάρτας, η οποία μάλιστα μπορεί να γίνει και με άτοκες δόσεις (12, 18 ή 24, ανάλογα με το μοντέλο της επιλογής τους), με την δυνατότητα καταβολής χρηματικού ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό υπό την μορφή προκαταβολής, σε περίπτωση που δεν καλύπτει το υπόλοιπο της κάρτας την αξία του scooter.
 
Επισκεφθείτε το ηλεκτρονικό κατάστημα παραγγελιών στο www.onlineorder.gorgolis.gr και κάντε εύκολα και γρήγορα δικό σας το αγαπημένο σας ηλεκτρικό scooter!"

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.