Hayabusa 1400 Turbo

Το τέρας επιστρέφει (Update)
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

1/2/2017

Το τελευταίο πράγμα που θα θέλαμε να κάνουμε, είναι να δώσουμε ψεύτικες ελπίδες στους οπαδούς της Suzuki, που περιμένουν πως και πως να δουν μια καινούρια Hayabusa Turbo να σκίζει το Kawasaki H2/H2R. Όμως με την ίδια τη Suzuki να αφήνει σιγά-σιγά λίγα ψίχουλα πληροφοριών σχετικά με το θέμα, έχουμε αρχίσει να πιστεύουμε ότι η μέρα που θα δούμε την νέα Hayabusa δεν είναι πολύ μακριά μας. Τι γνωρίζουμε μέχρι τώρα; Τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας, τα οποία μάλιστα έχουν έρθει κατευθείαν από την Ιαπωνία και δεν είναι απλώς ανακύκλωση κουτσομπολιών ανάμεσα σε site, έχουν ως εξής:

1. Η Suzuki έχει επιβεβαιώσει ότι θα κατασκευάσει μοτοσυκλέτα Turbo με δικύλινδρο κινητήρα στα 500-700 κυβικά. Άρα αυτή την στιγμή δουλεύουν ήδη πάνω σε αυτή την τεχνολογία και την προσαρμογή της σε μοτοσυκλέτες

2. Το στατικό πρωτότυπο που παρουσίασαν στην έκθεση του Τόκιο για να δείξουν τη νέα σχεδιαστική γλώσσα που θα έχουν η μοτοσυκλέτες της, είχε ξεκάθαρα το βασικό σχήμα μιας μοτοσυκλέτας σαν της σημερινής Hayabusa.

3. Πρόσφατα παρουσίασαν έναν κινητήρα αυτοκινήτου 1400 κυβικών με άμεσο ψεκασμό και turbo και οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι επιμένουν ότι η επόμενη Hayabusa θα είναι 1400 κυβικά και όχι 1300. Αυτό ίσως να έχει να κάνει με το γεγονός ότι η αύξηση του κυβισμού βοηθάει τη ροπή στις χαμηλές στροφές, οπότε μειώνει και τις επιπτώσεις του Turbo-lag στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης

4. Υπάρχουν πατέντες για ένα καινούριο πλαίσιο το οποίο πιθανών να εξελίσσεται με σκοπό τη χρήση του σε τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες με κινητήρες turbo, καθώς φαίνεται ο σχεδιασμός του να προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα χωροταξίας και ψύξης. Μην ξεχνάμε ότι η Kawasaki οδηγήθηκε στην χρήση ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου για ακριβώς αυτούς τους λόγους.

Πότε θα δούμε τη νέα Hayabusa 1400 και πόσα άλογα θα βγάζει; Μμμμ, οι περισσότεροι υποθέτουν ότι αυτό θα γίνει το 2017 στην έκθεση του Τόκιο ως πρωτότυπο και σε παραγωγή κάπου μέσα στο 2019. Πάει κάπως μακριά η βαλίτσα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι να περιμένεις από τη Suzuki που έχει την πιο μυστικοπαθή συμπεριφορά απ όλους τους υπόλοιπους Ιάπωνες.

Η XN 85 ήταν η Turbo μοτοσυκλέτα της Suzuki στα 80ς, όταν η τεχνολογία των υπερσυμπιεστών έκανε τα πρώτα της βήματα σε κινητήρες παραγωγής

 

Honda: Στο Wheels and Waves 2025 με 11 “αγνώριστα” GB350S

Εντυπωσιακές δημιουργίες για τον Honda Customs διαγωνισμό – Ψηφίστε και  εσείς!
Honda Wheels and Waves 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/6/2025

Η Honda έλαβε μέρος και φέτος στο φεστιβάλ Surf και Custom μοτοσυκλετών “Wheels and Waves” που πραγματοποιήθηκε  στο Biarritz της Γαλλίας με δίτροχη πρωταγωνίστρια για τους βελτιωτές την GB350S.

Αυτή θα είναι η έκτη χρονιά που η ιαπωνική εταιρεία έτρεξε τον Honda Customs  διαγωνισμό της στο φεστιβάλ και αυτή ήταν μια καλή ευκαιρία να μάθουν ακόμη περισσότεροι την GB350S, η οποία τα πηγαίνει ήδη καλά στις πωλήσεις με τους Ιάπωνες να αναφέρουν ότι βρίσκεται στην 7η θέση στην κατηγορία των naked μοτοσυκλετών, χωρίς ωστόσο να δίνει συγκεκριμένο νούμερο.

Honda Wheels and Waves 2025

Πάρτε μια γεύση από τον διαγωνισμό από τις φωτογραφίες που σας παραθέτουμε και δείτε τις πέντε καλύτερες μοτοσικλέτες από τον διαγωνισμό custom "Dream Garage" της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, οι οποίες εκπροσώπησαν τις χώρες αυτές στο “ευρωπαϊκό πρωτάθλημα” στο Biarritz. Για να δείτε τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες- από τη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ιταλία κ.λπ. επισκεφθείτε το hondacustoms.com και διαλέξτε τη δική σας αγαπημένη με την ψηφοφορία να λήγει επίσημα στις 31 Αυγούστου.