Husqvarna - Νέες προσφορές σε μοντέλα προηγούμενων ετών

Διατηρούνται και οι προωθητικές ενέργειες του 2024
Husqvarna προσφορές 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

29/1/2025

Μαζί με τον νέο της τιμοκατάλογο, η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε και νέες μειώσεις τιμών σε επιλεγμένα μοντέλα στοκ του 2024.

 

Η ελληνική αντιπροσωπεία διατηρεί και επαυξάνει τις προωθητικές ενέργειες της σε μοντέλα προηγούμενων ετών εμπλουτίζοντας τις προσφορές της με νέες.

 

Ειδικότερα στις μοτοσυκλέτες που είναι διαθέσιμες με μειωμένη τιμή έρχονται να προστεθούν και μοντέλα 2024. Ξεχωρίζει η έκδοση Expedition του 901 Norden με τιμή στα 17.901 ευρώ και ακολουθεί η τιμή του 801 Svarpilen ΜΥ24, το οποίο κοστίζει πλέον 11.999 ευρώ, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται και το quickshifter.

Husqvarna προσφορές 2025

Οι μειώσεις τιμών συνεχίζονται στα 701 Supermoto MY23/24, όπως και στα 701 Enduro, τα οποία μπορείτε να αποκτήσετε πλέον στην τιμή των 13.100 ευρώ.

 

Παράλληλα, η προσφορά για την τιμή του Husqvarna 901 Norden (2023) διατηρείται στα 14.690 ευρώ με τη μοτοσυκλέτα να συνοδεύεται από δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση τεσσάρων (4) ετών.

 

Στα 6.080 ευρώ παραμένει η τιμή και του Svartpilen 401 (2023), ενώ με την αγορά της μονοκύλινδρης μοτοσυκλέτας δίνεται ως δώρο και ένα μαγνητικό tank bag.

Husqvarna προσφορές 2025

 

Τέλος, να σημειωθεί ότι διαθέσιμο σε τιμή προσφοράς που βρίσκεται στα 4.900 ευρώ είναι διαθέσιμο και το Svartpilen 125 (2021).

 

Συγκεντρωτικά τα μοντέλα που βρίσκονται σε προσφορά μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων έχουν ως εξής:

Μοντέλο

 Τιμή (ευρώ)

Svartpilen 125 MY21 ABS A1

4.900

Svartpilen 401 MY23 ABS A2

6.080

Svartpilen 801 MY24

11.999

701 Enduro MY23/MY24

13.100

701 Supermoto MY23/MY24

13.100

Norden 901 MY23

14.690

Norden 901 Expedition MY24

17.901

Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.