Η Hero MotoCorp ξεκινά την παραγωγή – Γιατί είναι σημαντικό για όλους

Όλα τα εργοστάσια ανοικτά από 24 Μαΐου 2021
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

24/5/2021

Επανεκκίνηση παραγωγής σήμερα, 24 Μαΐου, για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές μοτοσυκλετών παγκοσμίως, την ινδική Hero, που είχε κλείσει τα εργοστάσιά της από τις 22 Απριλίου στα πλαίσια των μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Το αρχικό πλάνο να ανοίξουν στις 2 Μαΐου παρατάθηκε για τις 16 αλλά τελικά μόλις τρία εργοστάσια ξεκίνησαν να δουλεύουν με μία βάρδια στις 17, τα υπόλοιπα ήταν κλειστά έως και σήμερα που οι γραμμές παραγωγής ξεκινούν σε όλα.

Η Hero έβαλε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα εμβολιασμού κατά προτεραιότητα για όλους τους εργαζομένους μεταξύ 18 και 45 ετών πριν αρχίσει την σταδιακή επανεκκίνηση με μονές βάρδιες.

Το βασικό στοιχείο που αφορά και εμάς τους υπόλοιπους εκτός Ινδικής αγοράς, είναι πως επανεκκίνηση παίρνει και το Global Parts Centre (GPC) στην Neemrana που ασχολείται με μοτοσυκλέτες και εξαρτήματα εκτός ινδικής αγοράς. Για να τροφοδοτηθεί αυτό το εργοστάσιο σημαίνει πως αντίστοιχα ξεκινούν την παραγωγή και όλοι οι προμηθευτές του κι εδώ κρύβεται μία λεπτομέρεια για την παγκόσμια αγορά: Εκείνο που φάνηκε από την παύση της παραγωγής στην Ινδία, είναι πως μονάδες ABS και άλλα επιμέρους εξαρτήματα, κατασκευάζονται εκεί για μεγάλο εύρος κατασκευαστών μοτοσυκλετών. Η τροφοδοσία των γραμμών παραγωγής είναι κινούμενη άμμος και όχι κάτι σταθερό και αμετάβλητο. Οι διαδρομές αλλάζουν συχνά και οι προμηθευτές πολλές φορές κλείνονται με συμβόλαια με βάση την ποσότητα, ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά δεύτερα και τρίτα εξαρτήματα. Υπάρχουν άλλοι πολύ πιο σταθεροί που σηκώνουν και μέρος του ποιοτικού ελέγχου και άλλοι που περιστασιακά και μόνο προμηθεύουν κάποιους από τους μεγάλους κατασκευαστές. Στην Ινδία απαντώνται όλες οι περιπτώσεις και η παύση της παραγωγής στην μεγάη αυτή χώρα, έδειξε το μέγεθος του προβλήματος αυτή την συγκεκριμένη περίοδο.

Η επάνοδος στην παραγωγή για έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές παγκοσμίως, δείχνει πως οδειγούμαστε σε μία από καιρό αναμενόμενη ομαλοποίηση στις γραμμές παραγωγής. Να μην ξεχνάμε άλλωστε πως αυτές τις ημέρες αρχίζει να ομαλοποιείται και η δραματική κατάσταση με την προμήθεια ολοκληρωμένων κυκλωμάτων για την αυτοκίνηση που δέχτηκε το οριστικό πλήγμα με αυτή εδώ την πυρκαγιά.

 

Παραδόθηκε η αναστροφή προς Πλάκα στη Λεωφόρο Αμαλίας, δικαίωση στο αίτημα των κατοίκων

Ο Δήμος Αθηναίων παρέδωσε την κυκλοφοριακή παρέμβαση που για χρόνια διεκδικούσαν οι κάτοικοι της περιοχής
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/2/2026

Δόθηκε στην κυκλοφορία από τον δήμο Αθηναίων σήμερα Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου η αναστροφή στη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος της Βασιλίσσης Όλγας.  

Η αλλαγή αυτή επιτρέπει την άμεση πρόσβαση προς την Πλάκα και την κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού και δίνει λύση σε ένα διαχρονικό πρόβλημα που ήρθε στην επιφάνεια από τους κατοίκους της περιοχής με συλλογή υπογραφών και πολυετείς διεκδικήσεις. Μέχρι και σήμερα οι οδηγοί έπρεπε να φτάσουν μέχρι την πλατεία Συντάγματος για να κάνουν αναστροφή.

Ο Δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, δήλωσε: "Αποδεικνύουμε στην πράξη ότι ακούμε τους πολίτες και δίνουμε λύσεις σε ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητά τους. Από σήμερα, τίθεται σε λειτουργία το φανάρι που θα επιτρέπει την αναστροφή στη Λεωφόρο Αμαλίας, στο ύψος της Βασιλίσσης Όλγας. Πρόκειται για μια ουσιαστική παρέμβαση που βάζει τέλος σε μια χρόνια ταλαιπωρία για τους κατοίκους της Πλάκας και όχι μόνο. Οι οδηγοί δεν θα χρειάζεται πλέον να κάνουν ολόκληρο τον γύρο της Πλατείας Συντάγματος. Έτσι θα δοθεί μία σημαντική κυκλοφοριακή ανάσα για το κέντρο της πόλης. Η Αθήνα χρειάζεται παρεμβάσεις ουσίας, μικρές και μεγάλες, που κάνουν τη ζωή στην πόλη πιο λειτουργική και πιο ανθρώπινη."

Με την εφαρμογή της συγκεκριμένης παρέμβασης: 

  • Διευκολύνεται η άμεση πρόσβαση των κατοίκων στις οικίες τους.  
  • Μειώνεται η περιττή κυκλοφορία γύρω από την πλατεία Συντάγματος. 
  • Περιορίζεται η άσκοπη επιβάρυνση του οδικού δικτύου στο κέντρο της πόλης. 
Ετικέτες