Η MV Agusta δεν σταματά την παραγωγή!

Τηρεί όλα τα προβλεπόμενα μέτρα προφύλαξης
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/3/2020

Μόλις χθες το η MV Agusta είχε εκδώσει ανακοίνωση που έκανε λόγο για κλείσιμο του εργοστασίου της. Τα δεδομένα όμως άλλαξαν δραματικά και σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε πριν από λίγο, ήρθε σε συμφωνία με την αντιπροσωπεία των εργαζομένων (και σε πλήρη συμμόρφωση με τα έκτακτα μέτρα που ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός της Ιταλίας πριν από πέντε ημέρες για την περιοχή της Λομβαρδίας) αποφάσισε να κρατήσει το εργοστάσιό της στην Schiranna της Βόρειας Ιταλίας, ανοιχτό και λειτουργικό.

Όπως αναφέρει το δελτίο, υιοθετήθηκαν άμεσα μέτρα που μειώνουν την ύπαρξη προσωπικού μέσα στις εγκαταστάσεις, όπως το κλείσιμο δευτερευούσης σημασίας τομέων, η έναρξη "έξυπνης εργασίας", η παροχή υπολοίπων αδείας και η τηλεργασία. Για όσους εργαζόμενους θα συνεχίσουν να δουλεύουν, η εταιρεία ανακοίνωσε μια επιπλέον σειρά μέτρων για την μείωση της εξάπλωσης του κορωνοϊού, τα οποία συμπεριλαμβάνουν την παροχή μασκών, γαντιών, αντισηπτικών τζελ και απολυμαντικών για τους χώρους εργασίας, σε συνδυασμό με τον περιορισμό πρόσβασης σε συγκεκριμένους τομείς.

Έχουν θεσπιστεί επίσης συγκεκριμένοι κανόνες για την επαφή των εργαζομένων, οι οποίοι έχουν κοινοποιηθεί σε κάθε τομέα. Η απόσταση μεταξύ εργαζομένων θα πρέπει να τηρείται σε όλους τους χώρους του εργοστασίου, κάτι στο οποίο βοηθά και η μείωση του αριθμού τους.

Μέχρι στριγμής, η MV Agsuta ανακοινώνει πως δεν έχει εντοπιστεί κανένας εργαζόμενο στην εταιρεία με συμπτώματα που συνδέονται με τον κορωνοϊό. Γι' αυτό το λόγο οι γραμμές παραγωγής θα συνεχίσουν να δουλεύουν κανονικά, με όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις, εκτός και αν υπάρξουν νέες κυβερνητικές οδηγίες.

Ο CEO της MV Agusta, Timur Sardarov, δήλωσε: "Πιστεύουμε ότι είναι καθήκον μας να μην τα παρατήσουμε σ' αυτή την κρίσιμη κατάσταση, έτσι ώστε η οικονομία της κοινωνίας μας να ανακάμψει, μόλις βγούμε από αυτή. Πήραμε την απόφαση με μεγάλο αίσθημα ευθύνης, αρχικά απέναντι στους υπαλλήλους μας, αλλά και προς την τοπική κοινωνία, η οποία δεν μπορεί να αντέξει την πλήρη παύση της παραγωγικής της δύναμης, όπως και προς τις συνεργαζόμενες με εμάς βιομηχανίες από τις οποίες εξαρτώνται πολλοί εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους. Η εταιρεία έλαβε υπ' όψη της όλες τις πληροφορίες, τα προληπτικά και περιοριστικά μέτρα που απαιτούν οι περιστάσεις. Είμαστε αποφασισμένοι να συνεχίσουμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο για να υποστηρίξουμε αυτή την κοινότητα, μέσα σε ένα πλαίσιο σεβασμού των κανονισμών και ασφάλειας."

 

 

Αθήνα: Κι άλλες κάμερες που καταγράφουν παραβάσεις στο κέντρο - Πού τοποθετήθηκαν

Τον Μεγάλο Αδερφό ξεκινά να φέρνει στο μυαλό η πρωτεύουσα
kameres
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/5/2026

Νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων του ερυθρού σηματοδότη τοποθετήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας που σιγά-σιγά θυμίζει reality show.

Τις νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων θα τις βρείτε στο ύψος των Στύλων του Ολυμπίου Διός, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού, αλλά και στην οδό Αθανασίου Διάκου, που συνδέει την Καλλιρρόης με τη Συγγρού.

Κάμερα καταγραφής παράβασης ερυθρού σηματοδότη έχει τοποθετηθεί και στη λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας μπροστά από τη Βουλή, ενώ τέσσερις νέες κάμερες προς κάθε κατεύθυνση έχει αποκτήσει και το σημείο που βρισκόταν το ξενοδοχείο Hilton, δηλαδή στη διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Τα τρία παραπάνω σημεία σχηματίζουν ένα νοητό τρίγωνο στο κέντρο της πρωτεύουσας που επιτηρείται πλέον έντονα και σε συνδυασμό με τη λεωφόρο Συγγρού που έχει γεμίσει με κάμερες, αλλά και τον πιο αυστηρό Κ.Ο.Κ, οι οδηγοί και αναβάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για την αποφυγή ατυχημάτων και προστίμων.

Υπενθυμίζεται πως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 ευρώ και η άδεια οδήγησης αφαιρείται για έξι μήνες. Το επόμενο διάστημα μάλιστα αναμένεται η τοποθέτηση καμερών σε νέα σημεία.