KTM – BMW: Ραντεβού στο χώμα!

Πεδίο μάχης το φετινό Red Bull Romaniacs!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/5/2017

Στις 25 με 29 Ιουλίου, θα διεξαχθεί το 14ο Red Bull Romaniacs ο σκληρότερος αγώνας enduro του πλανήτη. Το Red Bull Romaniacs Extreme Hard Enduro Rallye, έχει ειδική θέση ανάμεσα στα «hard enduro rallye» ως ο αδιαμφισβήτητος αρχηγός τους, και διεξάγεται –φυσικά- στην Ρουμανία.

Από τους καλύτερους αναβάτες στο χώμα, ο Νεοζηλανδός Chris Birch που υποστηρίζεται από την Red Bull και την KTM, ανακοίνωσε ότι φέτος θα κάνει κάτι ακραίο στην… ακραία αυτή δοκιμασία: Θα πάρει μέρος με το νέο KTM 1090R Adventure! Από την πρώτη στιγμή ο Chris δήλωσε ότι με τις νέες εκδόσεις “R” των Adventure μπορεί να κάνει τα πάντα, και οι δηλώσεις του Chris δεν γίνονται με δελτία τύπου, αλλά με video - extreme enduro που καταλήγουν viral στο κοινό της μοτοσυκλέτας.

 

 

Ο Chris θα παραλάβει μάλιστα την μοτοσυκλέτα από την βάση της KTM στο Mattighofen, θα οδηγήσει μέχρι το Sibiu της Ρουμανίας που είναι η βάση του Romaniacs, κι αφού αλλάξει ελαστικά μετά από τα 1000 χιλιόμετρα στην άσφαλτο θα αγωνιστεί στον ακραίο αυτό αγώνα.

Το θέμα τώρα είναι ότι παράλληλα ή μάλλον κατόπιν, βλέποντας τι γίνεται στο αντίπαλο στρατόπεδο που φέτος έχει τις πιο δυνατές προτάσεις στις μοτοσυκλέτες παντός δρόμου, η BMW ανακοίνωσε ότι θα έχει κι εκείνη μοτοσυκλέτα στο Red Bull Romaniacs, με την συμμετοχή ενός παλιού αντιπάλου του Chris, του Gerhard Foster! Πρόκειται για ένα BMW R nineT που προετοιμάστηκε από την Touratech με την κωδική ονομασία (R9X 7) με τις πληροφορίες να λένε ότι είναι πολύ κοντά σε εμφάνιση με το G/S τον μακρινό πρόδρομο των GS που ξεκίνησε την μόδα των μεγάλων μοτοσυκλετών παντός δρόμου.

Η μοτοσυκλέτα της Touratech έχει ανακοινωθεί καιρό πριν ότι ετοιμάζεται, αλλά φωτογραφίες της θα αργήσουμε ακόμα να δούμε, καθώς τώρα το project αυτό μπαίνει σε νέα πλώρη, με σκοπό να ετοιμαστεί ειδικά για τον Foster και την σκληρή δοκιμασία του Red Bull Romaniacs!

Ο Chris Birch απολαμβάνει μεγαλύτερη αναγνωρισημότητα από την Gerhard Foster, που έχει αγωνιστεί και με BMW HP2 και το βασικό που πρέπει να κρατήσει κανείς, είναι πως και οι δύο τους, είναι οι απολύτως ικανότεροι να αναλάβουν να τερματίσουν με τις μεγάλες On-off των χιλιών και βάλε κυβικών, στο Red Bull Romaniacs που είναι σχεδιασμένο ως η απόλυτη δοκιμασία των enduro.

Παρόλο αυτά, η απορία παραμένει: Το Red Bull Romaniacs περιλαμβάνει τον Πρόλογο, μία κλειστή διαδρομή που είναι εξαιρετικά δύσκολη ακόμα και για τους ημί-θεους Chris και Gerhard κι έπειτα υπάρχουν ειδικές που είναι πρακτικά αδύνατο για μία τέτοια μοτοσυκλέτα. Η εικασία λοιπόν είναι ότι θα συμμετέχουν στην νεοσύστατη «τουριστική» κατηγορία, χωρίς την δοκιμασία του Προλόγου και με ηπιότερη δοκιμή. Η κατηγορία αυτή μετρά δύο χρόνια, από τα δεκατέσσερα του αγώνα, κι έγινε λόγω της αυξημένης προσέλευσης του κόσμου, όσο το Red Bull Romaniacs αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα! Ακόμα κι έτσι βέβαια, αυτό διόλου δεν μειώνει την μεγάλη δυσκολία του εγχειρήματος.

Σημείωση ότι ο Chris αυτές τις μέρες προπονείται για το Hellas Rally, περισσότερα αύριο!!

Ο Chris Birch σε δράση με KTM Adventure:

 

Aprilia Racing MotoGP και Monster Energy ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία από το 2026

Ξεκινάει επίσημα από το Grand Prix της Ιταλίας στο Mugello
Aprilia Monster Energy
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2026

Η συμφωνία προβλέπει πως η Monster Energy θα αποτελέσει βασικό χορηγό της εργοστασιακής ομάδας της Aprilia από το 2026, ενώ από το 2027 θα αναβαθμιστεί με το brand να εμφανίζεται και στο όνομα της ομάδας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το χαρακτηριστικό λογότυπο της Monster Energy θα εμφανίζεται στις εργοστασιακές RS-GP, στις αγωνιστικές φόρμες των αναβατών και στα υπόλοιπα βασικά στοιχεία της ομάδας.

Η Aprilia Racing χαρακτηρίζει τη συμφωνία ως ένα σημαντικό στρατηγικό βήμα για το αγωνιστικό της πρόγραμμα σε μια περίοδο όπου η ομάδα βρίσκεται σε συνεχή άνοδο. Μάλιστα υπογραμμίζει ότι πρόκειται για τον πρώτο title sponsor στην ιστορία της εργοστασιακής της ομάδας στα MotoGP.

Aprilia Monster Energy

Η ιταλική εταιρεία από το Noale σημειώνει πως η συνεργασία με έναν παγκόσμιο συνεργάτη όπως η Monster Energy ενισχύει περαιτέρω τη θέση της στο κορυφαίο επίπεδο των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Aprilia Monster Energy

Συνεχής αγωνιστική άνοδος για την Aprilia

Η ανακοίνωση της συνεργασίας έρχεται σε μια ιδιαίτερα επιτυχημένη αγωνιστική περίοδο για την Aprilia Racing.

Aprilia Monster Energy

Το 2025 αποτέλεσε την πιο επιτυχημένη σεζόν της ιστορίας της στα MotoGP, με τις περισσότερες νίκες σε μία χρονιά, την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα αναβατών με τον Marco Bezzecchi και τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Aprilia Monster Energy

Η ανοδική πορεία συνεχίζεται και το 2026, με την Aprilia να έχει κατακτήσει τις τρεις πρώτες νίκες της χρονιάς, να έχει βρεθεί στο βάθρο στους πέντε πρώτους αγώνες της σεζόν και να πετυχαίνει για πρώτη φορά τριπλή παρουσία στο βάθρο με το 1-2-3 στο Grand Prix Γαλλίας.

Aprilia Monster Energy

Η ομάδα βρίσκεται επίσης στην κορυφή της βαθμολογίας αναβατών με τους Marco Bezzecchi και Jorge Martin, ενώ προηγείται τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών όσο και στο πρωτάθλημα ομάδων.

Aprilia Monster Energy

Δηλώσεις Rivola και Monster Energy

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ανακοινώνουμε αυτή τη συνεργασία με μια παγκόσμια εταιρεία όπως η Monster Energy, η οποία θα βρίσκεται δίπλα μας το 2026 ως βασικός χορηγός και από το 2027 θα μπει και στον τίτλο της ομάδας. Η συμφωνία αυτή αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο για την Aprilia και επισφραγίζει την πορεία επιτυχιών της ομάδας μας."

Aprilia Monster Energy

Από την πλευρά της Monster Energy, ο Αθλητικός Εμπορικός Διευθυντής, Mitch Covington, συμπλήρωσε πως, "η συνεργασία με την Aprilia αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη Monster Energy στα MotoGP. Η ομάδα έχει καθιερωθεί ως μία από τις πιο ανταγωνιστικές και εξελισσόμενες δυνάμεις του πρωταθλήματος και ανυπομονούμε να αποτελέσουμε μέρος αυτής της πορείας."

Aprilia Monster EnergyAprilia Monster Energy