Το KTM Group πούλησε 332.881 μοτοσυκλέτες το 2021 – Σταθερά Ν1 Ευρωπαίος κατασκευαστής

Άνοδος 23% από το 2020
Από το

motomag

18/1/2022

Σε σταθερά ανοδική πορεία βρίσκεται η αγορά της μοτοσυκλέτας στην Ευρώπη που έχει την ιδιαιτερότητα να στηρίζει και τις μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτες, με την KTM να παρουσιάζει άνοδο 23% και το ποσοστό αυτό να ανεβαίνει στο 32% για την Pierer Mobility, την μητρική εταιρεία.

Αντίστοιχη μάλιστα άνοδο είχε και στα ποδήλατα σημειώνοντας 102,753 (+40%) πωλήσεις το 2021 από τις οποίες τα 76,916 (+37%) ήταν ηλεκτρικά ποδήλατα με τις επωνυμίες Husqvarna, R Raymon και GasGas.

Ας μην ξεχνάμε πως πριν από λίγες ημέρες η Ducati ανακοίνωσε ιστορικό ρεκόρ πωλήσεων για το 2021, αγγίζοντας τις 60.000 μοτοσυκλέτες (59.447). Ένα νούμερο που υπολείπεται αρκετά από το 332.881 της KTM, αλλά στηρίζεται και σε διαφορετική γκάμα, οι λεπτομέρειες εδώ.

Η πληροφορία που έχει το MOTO είναι πως το “House of Brands” στοχεύει σε ακόμη μεγαλύτερη άνοδο για το νέο έτος σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται και που η Ευρώπη αντικατοπτρίζει το 1/3 των πωλήσεων, μία χοντρική εκτίμηση που αφορά το σύνολο, καθώς σε επιμέρους κατηγορίες τα ποσοστά θα διαφέρουν πολύ.

Ενδιαφέρον θα είχε και μία ανάλυση των πωλήσεων αυτών ανά μάρκα 

Ετικέτες

Η Pirelli στο MotoGP: Ολοκληρώθηκε η 1η επίσημη δοκιμή ελαστικών στο Misano

Προετοιμασία για το 2027, όταν θα γίνει ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών της κορυφαίας κατηγορίας
MotoGP Pirelli
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/9/2025

Η Pirelli έκανε το πρώτο της επίσημο τεστ ελαστικών για το MotoGP, στο Misano, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της ώστε να αναλάβει τον ρόλο του αποκλειστικού προμηθευτή από το 2027.

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου, μία ημέρα μετά τα ιδιωτικά δοκιμαστικά των ομάδων, που ακολούθησαν το GP του San Marino το οποίο κέρδισε ο Marc Marquez. Οι μοτοσυκλέτες της τρέχουσας σεζόν χρησιμοποιήθηκαν με απενεργοποιημένα συστήματα μεταβολής ύψους (ride-height devices), σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που θα ισχύσουν από το 2027.

Νέοι κανονισμοί νέες ισορροπίες

Από το 2027, η χωρητικότητα κινητήρων θα μειωθεί από τα 1000cc στα 850cc, ενώ όλες οι μοτοσυκλέτες θα χρησιμοποιούν καύσιμο 100% βιώσιμης προέλευσης. Θα απαγορευτούν όλα τα συστήματα ride-height και holeshot. Η μετάβαση αυτή θα συνοδευτεί από τα νέα ελαστικά της Pirelli, που δοκιμάστηκαν για πρώτη φορά στη Misano.

Οι πρώτες εντυπώσεις

Ο Giorgio Barbier, διευθυντής αγωνιστικών δραστηριοτήτων μοτοσυκλέτας της Pirelli, δήλωσε σχετικά: "Το τεστ του Misano ήταν το πρώτο βήμα στην επιστροφή μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και είμαστε πολύ ικανοποιημένοι τόσο από τη συνεργασία με τις ομάδες όσο και από τις επιδόσεις των ελαστικών. Το πρόγραμμα περιλάμβανε ακόμη και προσομοίωση Sprint race και τα πρώτα σχόλια είναι πολύ ενθαρρυντικά. Τα δεδομένα που συγκεντρώσαμε θα τροφοδοτήσουν την περαιτέρω ανάπτυξη των ελαστικών MotoGP της Pirelli.

Σε αυτό το αρχικό στάδιο δοκιμών και σύμφωνα με τον Barbier οι αναβάτες εκτίμησαν περισσότερο την πρόσφυση που προσφέρουν, την ταχύτητα στο ζέσταμα αλλά και τη εμπιστοσύνη που τους δίνουν για να πιέσουν περισσότερο.

Τι σημαίνει για τα υπόλοιπα πρωταθλήματα

Με την είσοδο της Pirelli στο MotoGP, η Michelin θα αναλάβει το πρωτάθλημα WorldSBK, ενώ η Pirelli θα έχει την αποκλειστικότητα και τις μικρότερες κατηγορίας Moto2 και Moto3.