Με κάθε αγορά Yamaha Tenere 700, δώρο αξεσουάρ αξίας 540 ευρώ!

Για τον εορτασμό των 40 χρόνων Tenere
Με κάθε αγορά μιας Yamaha Tenere, δώρο αξεσουάρ αξίας 540 ευρώ
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/10/2023

Για τον εορτασμό των 40 χρόνων του ονόματος Tenere στα μοντέλα Off-Road περιπέτειας της Yamaha, η ιαπωνική εταιρεία προσφέρει ως δώρο με κάθε αγορά Tenere 700, αξεσουάρ αξίας 540 ευρώ!

Η προσφορά αφορά σε γνήσια Αξεσουάρ Yamaha αξίας 540 ευρώ, με την αγορά κάθε νέου μοντέλου Tenere, ανεξαρτήτως έκδοσης, ενώ ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων -εξαιρούνται προϊόντα Akrapovic και Öhlins.

Περισσότερες πληροφορίες για την εορταστική προσφορά θα βρείτε ΕΔΩ.

Ετικέτες

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Εκκίνηση για την ετήσια διοργάνωσή της από εδώ και πέρα
Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/12/2024

Η πρώτη μέρα της INTERMOT 2024 ξεκίνησε δυναμικά με αρκετές επισκέψεις παρόλο που η Έκθεση δεν έχει το μέγεθος και την αίγλη των προηγούμενων ετών. Με την Ducati να επιστρέφει στην INTERMOT μετά από έξι χρόνια, είναι και η μόνη από τις μεγάλες εταιρείες που την τιμήσαν με τον καλύτερο τρόπο, με το να κρατήσει δηλαδή ένα σημαντικό μοντέλο και να το αποκαλύψει εδώ, στην Γερμανία για πρώτη φορά.

Ταυτόχρονα βοηθά και εμάς να δικαιολογήσουμε το έξοδο της κάλυψης της Έκθεσης προσφέροντας κάτι νέο στους αναγνώστες, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα είχε υποβιβαστεί σε μία τοπική Έκθεση Μοτοσυκλέτας όπως όλες όσες συμβαίνουν διάσπαρτες στην Ευρώπη.

Στην μεγαλύτερη όμως αγορά μοτοσυκλέτας η Έκθεση έχει μία σημαντική θέση στον εμπορικό κόσμο, ιδιαίτερα από την στιγμή που υπάρχει τοπική βιομηχανία και όχι μόνο λιανική πώληση. Στην INTERMOT εκτός από τους μεγάλους κατασκευαστές υπάρχουν πολλές εταιρείες εξαρτημάτων και ανταλλακτικών που επιζητούν την επόμενη ευκαιρία, και σε αυτό το κομμάτι όμως είναι σημαντικά μικρότερη από το ένδοξο παρελθόν της. Αντικατοπτρίζοντας την πορεία της γερμανικής οικονομίας, το νέο ξεκίνημα της INTERMOT που ανακοινώθηκε φέτος, γίνεται με αργή εκκίνηση αλλά με στόχο να κάνει σίγουρα βήματα εμπρός, όπως τόνισαν στο ΜΟΤΟ, στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας. Δεν υπάρχει και άλλο μέσο από την Ελλάδα, τουλάχιστον δεν έχουμε πετύχει κάποιο, για να μεταφέρει τον παλμό από την δεύτερη μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Ευρώπης.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Οι μεγάλες εταιρείες έχουν όλες παρουσία, ελάχιστες από Κίνα, σε αντίθεση με την EICMA που είναι και η μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, όπως και γενικά περιορισμένη είναι η παρουσία μικρότερων κατασκευαστών που δεν έχουν ήδη ισχυρή αντιπροσώπευση στην γερμανική αγορά ή δεν έχουν στοχευμένο κοινό με υποστήριξη για να φτάσουν σε αυτό. Για αυτό υπάρχει παρουσία της Horwin και της Zero που στηρίζονται στην ισχυρή τοπική αντιπροσωπεία και απουσιάζουν άλλοι μικροί κατασκευαστές που συνολικά έχουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Η Ducati λοιπόν έκανε την διαφορά με την στήριξη της INTERMOT να είναι ένας από τους λόγους αυτής της επιλογής αλλά όχι ο κυρίαρχος. Με τον τρόπο αυτό το νέο Multistrada V2, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα εδώ, εισπράττει το μεγάλο μερίδιο της προσοχής του κόσμου παρουσιαζόμενο σήμερα χωρίς κάτι άλλο στην επικαιρότητα και ταυτόχρονα σε μία πολύ βασική αγορά με ισχυρό τοπικό ανταγωνισμό. Αυτοί οι δύο λόγοι είναι κυρίαρχοι για την επιλογή των Ιταλών, παράλληλα με την στήριξη στην INTERMOT. Ας μην ξεχνάμε πως σχεδόν δέκα χρόνια πριν, από εδώ ξεκίνησαν την επικοινωνία των Scrambler και όχι στην Ιταλία. Μία εξαιρετικά σημαντική κίνηση στην ιστορία της Ducati είχε εκκίνηση εδώ, στην Γερμανία.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Συνομιλώντας με στελέχη της Γερμανικής αγοράς, τα πράγματα εδώ είναι δύσκολα και θα συνεχίσουν να είναι τουλάχιστον για την επόμενη χρονιά που το πολιτικό σκηνικό δεν θα είναι σταθερό. Κλυδωνισμός στην μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης σημαίνει πως επηρεάζονται και οι υπόλοιποι, ιδιαίτερα στις κατηγορίες άνω των πεντακοσίων κυβικών γιατί δυσκολεύει την οικονομία κλίμακας, πάνω στην οποία βασίζονται οι μικρές αγορές που δεν μπορούν να στηρίξουν από μόνες τους το σύνολο των πωλήσεων που απαιτεί η εξέλιξη των ακριβών μοτοσυκλετών. Η Kawasaki για παράδειγμα στόχευσε την γερμανική αγορά για να βγάλει την ZX-4RR, μία ακριβή μοτοσυκλέτα που γυρίζει τον χρόνο 40 χρόνια πίσω και δεν γίνεται παρά να έρχεται κοντά σε τιμή με την αμέσως επόμενη κατηγορία. Αυτό από μόνο του την καθιστά μία δύσκολη κίνηση που μπορεί να πετύχει μόνο αν στηριχθεί από μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία. Οι 20-30 ακριβές μοτοσυκλέτες της μικρο-μεσαίας κατηγορίας που θα πωληθούν στην ελληνική αγορά δεν μπορούν να στηρίξουν την ύπαρξη του μοντέλου και το καλό είναι πως στην Γερμανία εξαντλήθηκαν όλα τα ZX και στις τρεις κατηγορίες φέτος αλλά και το ΄23. Αν δεν γινόταν αυτό δεν θα είχαμε ούτε supersport, ούτε superbike και αυτός είναι και άλλος ένας λόγος που το τι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους δεν αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία στην Ευρώπη.

Θα συνεχίσουμε την περιήγησή μας στους διαδρόμους της INTERMOT για όλες τις λεπτομέρειες που υπάρχουν στις γωνιές των περιπτέρων.

 

Ζωντανά από την INTERMOT: Νέα Ducati 2025!

Posted by Moto Magazine Greece on Thursday, December 5, 2024