Μεγάλη πυρκαγιά μέσα στην πίστα Μεγάρων

Καίγονται τα ελαστικά της προστατευτικής περίφραξης
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/9/2022

Μεγάλη πυρκαγιά ξέσπασε πριν από λίγη ώρα, Κυριακή 4/9/2022 18:00, στην πίστα των Μεγάρων, καίγονται τα ελαστικά της προστατευτικής περίφραξης στην στροφή Κ6.

Στην πίστα διεξαγόταν προγραμματισμένο track day και μάλιστα υπήρχαν και συντάκτες του περιοδικού ΜΟΤΟ για δοκιμές νέων μοτοσυκλετών. Τα πάντα κυλούσαν ομαλά μέχρι που μία μοτοσυκλέτα που ανήκει σε αγωνιζόμενο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα σημείωσε έξοδο από την οποία ευτυχώς δεν έπεσε ο αναβάτης ο οποίος συνέχισε και επέστρεψε στα pit.

Από την υψηλή θερμοκρασία της μοτοσυκλέτας ή ίσως και από κάποιο σπινθίρα προερχόμενο από την μοτοσυκλέτα και καθώς τα χόρτα στην άκρη της πίστας ήταν ξερά και παρόλο που ήταν κουρεμένα, δημιουργήθηκε εστία φωτιάς την οποία έσπευσαν πυροσβεστικές δυνάμεις να την κατασβήσουν.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, κριτής βοήθησε τον αγωνιζόμενο να απομακρυνθεί με την ακόμη λειτουργική μοτοσυκλέτα του και να φτάσει στα pit όπου και κατασβέστηκε πλήρως.

Οι πυροσβέστες προσπάθησαν να περιορίσουν την φωτιά στα χόρτα. Ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό πριν η φωτιά επεκταθεί στα ελαστικά που απαρτίζουν την προστατευτική περίφραξη και εκδηλώθηκε πυρκαγιά με μεγάλη έκταση καπνού, εξαιτίας των υλικών που καιγόντουσαν.

Αυτή την στιγμή όμως βρίσκεται υπό έλεγχο ενώ δεν έχει αναφερθεί κάποιος τραυματισμός.

 

 

 

 

 

Ένα νεότερο Honda Dream 50: Ολοκαίνουριο στην έκδοση R!

Μία από τις πιο σπάνιες Honda
Ένα νεότερο Honda Dream 50: Ολοκαίνουριο στην έκδοση R!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/12/2025

Ευκαιρία να θυμηθούμε μία σπάνια περίπτωση, τώρα που ένα μοντέλο της έκδοση R του CB 50 βγαίνει σε δημοπρασία, στην αρχική του μορφή, παραμένοντας στο κουτί του.

Κατασκευασμένη το 2004, ως μία πρόσθετη σπάνια προσθήκη σε περιορισμένο αριθμό κομματιών πάνω στο CR 110, η CB 50 R είναι η HRC έκδοση -φόρος τιμής- στο εμβληματικό CB50V που κατασκευάστηκε σε λίγα κομμάτια μόνο για δύο χρόνια, το 1997 και 1998.

Στο μεταξύ το CB50V είναι με την σειρά του μία μοτοσυκλέτα φόρος τιμής στο CR110 του 1962 με μόνη αιτία ύπαρξης να αποτελέσει συλλεκτικό κομμάτι για εκείνους που κάποτε κυκλοφορούσαν με αυτές τις μοτοσυκλέτες και θα ήθελαν, τριάντα χρόνια μετά, να έχουν μία κυρίως για να την θαυμάζουν.

Ένα νεότερο Honda Dream 50: Ολοκαίνουριο στην έκδοση R!

Στην έκδοση R που βγήκε 40 χρόνια μετά το αρχικό CR, το HRC έχει επέμβει ελαφρά στον τετράχρονο, μονοκύλινδρο κινητήρα του CB50V. Με 49 κυβικά, τέσσερις βαλβίδες και δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει 7 ίππους στις 13.500 στροφές και πιάνει τα 90χ.α.ω.

Ο κόφτης είναι ακόμη πιο πάνω, στις 14.500 στροφές ενώ το στροφόμετρο φτάνει μέχρι τις 18.000!

Ένα νεότερο Honda Dream 50: Ολοκαίνουριο στην έκδοση R!

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουρια και βρισκόταν σε έκθεση εκτός κουτιού. Ξανά μπήκε στο κουτί το 2007 και από εκείνη την ημέρα ξανά βγαίνει τώρα για πρώτη φορά από του κουτί του.

Η CB50V που είχαμε δείξει πριν από τρία χρόνια, δημοπρατήθηκε τελικά στα 34.500 Ευρώ χωρίς τα έξοδα!

 

 

Ετικέτες