Moto Guzzi Daytona 1000 1993 - Ολοκαίνουργια, ακόμα στην κούτα του εργοστασίου!

Πωλήθηκε για σχεδόν 30.000 ευρώ σε δημοπρασία στις Η.Π.Α.
Δημοπρασία Moto Guzzi Daytona 1000
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/3/2023

Στις 25 Μαρτίου 2023, μέσω του site δημοπρασιών bring a trailer, πωλήθηκε στις Η.Π.Α. μία Moto Guzzi Daytona 1000 του 1993, που βρισκόταν ακόμα στην κούτα του εργοστασίου, στην τιμή των 29.235 ευρώ.

Η Daytona 1000 ονομάστηκε έτσι προς τιμήν της αγωνιστικής original έκδοσης που είχε προετοιμάσει ο θρυλικός οδοντογιατρός και βελτιωτής Dr John Witner, πετυχαίνοντας αρκετές νίκες στην πίστα της Daytona, κερδίζοντας μάλιστα και 2 τίτλους AMA Endurance τον ένα μετά τον άλλο!

Η συγκεκριμένη Daytona 1000 δεν είχε καν βγει από την κούτα μεταφοράς της από το εργοστάσιο στον dealer, ενώ ακόμα κι οι φωτογραφίες του bring a trailer είχαν τραβηχτεί χωρίς να βγει η μοτοσυκλέτα από την κούτα της!

Daytona 1000

Η κόκκινη μοτοσυκλέτα με τη λευκό μονόσελο είχε φτάσει τον Νοέμβριο του 1992 στον dealer “Cycle Specialties of Athens”, στο Bogart της Georgia.

Moto Guzzi Daytona 1000

Φορώντας έναν εγκάρσια τοποθετημένο V2 στα 992 κ.εκ., με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής, 4 βαλβίδες στον κύλινδρο, κιβώτιο 5 σχέσεων και τελική μετάδοση με άξονα, η μοτοσυκλέτα είχε ονομαστική απόδοση 95 hp, 9,95 kgm ροπής και επίσημη τελική ταχύτητα 233 χλμ/ώρα, ενώ το βάρος της βρισκόταν στα 205 στεγνά κιλά. Τα κλασικά αναλογικά όργανα της Veglia αποτελούνται από ένα κοντέρ σε μπλε φόντο με ενδείξεις τόσο σε χιλιόμετρα όσο και σε μίλια, και ένα λευκό στροφόμετρο με κόκκινο στις 8.000 στροφές. Ο ολικός χιλιομετρητής στη συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έγραφε 10 μίλια, ήτοι 16 χιλιόμετρα.

Daytona 1000

Η σπορ Daytona 1000 διέθετε μισό φαίρινγκ, και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που αποτελούνταν από ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι της Marzocchi και ένα μονό αμορτισέρ της Koni. Δυο ήταν οι δίσκοι των 300mm της Brembo μπροστά κι ένας ακόμα 260 πίσω, ενώ οι χυτοί τροχοί είχαν διαστάσεις 17 ίντσες μπροστά και 18 πίσω.

Daytona 1000

Η μοτοσυκλέτα της δημοπρασίας πωλήθηκε με την κάρτα της αρχικής της εγγύησης, την λίστα των ελέγχων πριν την παράδοση στον dealer, και πιστοποιητικό γνησιότητας

Ετικέτες

Cyclone: Στην Ελλάδα η θυγατρική της Zonsen από τη Μototrend SA 

H premium εταιρεία του Zonsen Group - Παρουσίαση στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2026
Cyclone έρχεται Ελλάδα από την Mototrend
Από το

motomag

3/12/2025

Η Μototrend SA που αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα τις Kymco, Voge, Yadea, TGB και Gemini εντάσσει στο portfolio της και τις μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ της Cyclone.

H Cyclone δημιουργήθηκε από τον κολοσσό Zonsen προκειμένου να αποτελέσει το premium brand του κινεζικού ομίλου, εκείνο που θα ηγηθεί της εξάπλωσής του και στις ευρωπαϊκές αγορές με μικρού και μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτες και scooter.

Η Zonsen ιδρύθηκε το 1982 και σήμερα κατέχει την Προεδρία του Εμπορικού Επιμελητηρίου Μοτοσυκλετών της Κίνας. Ο όμιλος έχει στην κατοχή του δύο εταιρείες εισηγμένες στο χρηματιστήριο, την Zonsen Power και την Loncin Motor. 

Τα εργοστάσια παραγωγής της Zonsen βρίσκονται σε 5 τοποθεσίες της Κίνας, καθώς και σε Βιετνάμ, Ταϊλάνδη, Μεξικό. Επιπλέον, διαθέτει κέντρο Έρευνας και Εξέλιξης στον Καναδά και λειτουργεί κοινοπραξίες στην Κίνα με μεγάλους κατασκευαστές όπως το group Piaggio, με το οποίο ανέλαβαν από κοινού την αναδιάρθρωση της Foshan Fosti Investment Service Company, δημιουργώντας τη Zonsen Piaggio Foshan Motorcycle Company Co., Ltd το 2004. 

Η Zonsen απασχολεί πάνω από 20.000 άτομα, με ετήσια έσοδα από πωλήσεις που υπερβαίνουν τα 6 δισ. ευρώ και με τα προϊόντα της να εξάγονται σε περισσότερες από 100 χώρες. Ο όγκος παραγωγής και πωλήσεων του ομίλου σε μοτοσυκλέτες, κινητήρες και γενικά μηχανήματα τον κατατάσσει μεταξύ των κορυφαίων στον κλάδο, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, ενώ τα προϊόντα που παράγει περιλαμβάνουν μοτοσυκλέτες, κινητήρες, ειδικά οχήματα, μηχανήματα κήπου και γεωργικά μηχανήματα. 

Zonsen R&D
Το Κέντρο Τεχνολογίας του Βιομηχανικού Ομίλου Zonsen βρίσκεται στο Chongqing. Ιδρύθηκε το 1999 με αρχικό σκοπό την παροχή τεχνικής υποστήριξης στην έρευνα και ανάπτυξη του Βιομηχανικού Ομίλου Zonsen που σχετίζεται με τη θερμική ενέργεια και τη στρατηγική ενεργειακής ανάπτυξης της Κίνας. 

Με βάση το πρόγραμμα ανάπτυξης και εξέλιξης προϊόντων "PDB" και ακολουθώντας την έννοια υλοποίησης "τρία σε ένα" ο όμιλος έχει δικό του κέντρο σχεδιασμού, δικό του κέντρο μηχανικής και κατασκευής πρωτοτύπων, ενώ διαθέτει και δικό του κέντρο δοκιμών.

Αυτά τα τρία κέντρα ασχολούνται αντίστοιχα με το σχεδιασμό, τη δημιουργία πρωτοτύπων, το σχεδιασμό και τη δημιουργία εργαλείων και διεργασιών παραγωγής καθώς και με τις δοκιμές και την επαλήθευση απόδοσης των τελικών προϊόντων. Περιλαμβάνει 47 διαφορετικές επαγγελματικές ενότητες που καλύπτουν ένα πλήρες φάσμα επιστημονικών κλάδων. Το Κέντρο Τεχνολογίας του Ομίλου διαθέτει σήμερα 769 άτομα επιστημονικό προσωπικό.

Η εταιρεία ήταν από τις πρώτες στον κλάδο που έλαβε πιστοποίηση "3C" και χρησιμοποιεί προηγμένες διεργασίες και εξοπλισμό σε όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας,  όπως αυτοματοποιημένη συγκόλληση με ρομπότ οκτώ αξόνων. Στη διαδικασία βαφής εφαρμόζεται ρομποτικός έξυπνος ψεκασμός και ρομποτική διπλή σκλήρυνση. Παράλληλα, ο όμιλος έχει συνεργασίες με πάνω από 200 προμηθευτές συμπεριλαμβανομένων των Bosch, Delphi, Brembo και KYB.

Η παρουσίαση της Cyclone στο ελληνικό κοινό και της πλήρους γκάμας των μοντέλων που θα διατίθενται στην Ελλάδα, θα γίνει στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας τον Απρίλιο του 2026.

Ετικέτες