Moto Guzzi V85TT: Προσφορά με δύο πακέτα εξοπλισμού!

Ισχύει έως και 31 Μαρτίου
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

28/1/2020

Σε μια νέα προσφορά προχώρησε η Piaggio Hellas A.E., επίσημη αντιπροσωπεία και της Moto Guzzi στη χώρα μας για το V85TT. Μέχρι τις 31/3/2020 όσοι θέλουν, μπορούν να το αποκτήσουν με δώρο, αξεσουάρ αξίας έως και 1.330 ευρώ. Μάλιστα, η Piaggio Hellas A.E. προσφέρει τη δυνατότητα στους αναβάτες να επιλέξουν μεταξύ δύο πακέτων εξοπλισμού. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

V85TT ΜΕ ΔΩΡΟ ΑΞΕΣΟΥΑΡ

 

ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ 31/3/2020 ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΗ MOTO GUZZI V85 TT ΜΕ ΔΩΡΟ ΠΑΚΕΤΟ ΓΝΗΣΙΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ ΑΞΙΑΣ ΕΩΣ 1330€.

Η V85 TT, η πρώτη και μοναδική Classic Enduro, αποτελεί την ιδανική σύνθεση μεταξύ δύο αντιφατικών κόσμων: της λειτουργικότητας των enduro και της κομψότητας των κλασικών γραμμών. Αν αγαπάς το ταξίδι αλλά και την εκλεπτυσμένη αισθητική, η V85 TT είναι η ιδανική επιλογή.

Τώρα μαζί με τη V85 TT επιλέγεις το δώρο σου, μεταξύ των δύο προσφερόμενων πακέτων:

•             Πακέτο Enduro: πλαϊνές βαλίτσες urban, κεντρικό σταντ, προστατευτικά κάγκελα κινητήρα, συναγερμός με κιτ εγκατάστασης

•             Πακέτο Touring: παρμπρίζ touring, βαλιτσάκι πίσω αλουμινίου 48 lt, θερμαινόμενες χειρολαβές, πλατφόρμα πολυμέσων MOTO GUZZI MIA με κιτ εγκατάστασης

Επιπλέον η V85 TT, όπως και όλες οι μοτοσυκλέτες Moto Guzzi, προσφέρεται με σημαντικά πλεονεκτήματα που εξασφαλίζουν ξέγνοιαστα χιλιόμετρα αλλά και υψηλή αξία μεταπώλησης: 4 χρόνια εγγύηση (με δώρο τη 2ετή επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης) και 4 χρόνια οδική βοήθεια.

Ανακαλύψτε την προσφορά σε ένα σημείο πώλησης Moto Guzzi http://bit.ly/MotoGuzzi_Dealers_GR

Ετικέτες

BMW R 1300 RT 2025 - Χωρίς μανέτα συμπλέκτη και με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα τμήματα φαίρνγκ

Με τον κινητήρα των 1.300 κ.εκ. που είδαμε στα νέα GS, απόδοσης 145 ίππων
BMW R 1300 RT
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/7/2024

Το R 1300 RT του 2025 είναι το τρίτο μοντέλο των Βαυαρών που φέρει τον νέο κινητήρα που είδαμε στα GS & GS Adventure, με 1.300 κ.εκ., 145 hp / 7.750 rpm και 15,2 kgm / 6.500 rpm.

Πέρα από τον νέο κινητήρα, το Touring μοντέλο της BMW έρχεται με νέο και πιο αιχμηρό design από το προηγούμενο μοντέλο (R 1250 RT), ενώ γίνεται το δεύτερο μοντέλο παραγωγής μετά το Moto Guzzi V100 Mandello που φέρει τμήματα του φαίρινγκ που ρυθμίζονται ηλεκτρικά. Η συγκεκριμένη πατέντα είχε κατατεθεί εδώ και πολύ καιρό από την BMW, ενώ τότε στο διάγραμμα φαινόταν να τη φέρει το R 1300 GS.

Στις “κατασκοπευτικές” φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο, φαίνονται τα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα φτεράκια στο μπροστινό μέρος του φαίρινγκ, ενώ φαίνεται και ο μηχανισμός που τα κινεί.

BMW R 1300 RT

Τα συγκεκριμένα τμήματα του φαίρινγκ βοηθούν στην προστασία από τον αέρα ανάλογα την ταχύτητα, και δεν κάνουν τη δουλειά που κάνουν τα ακίνητα “φτεράκια” στις σπορ μοτοσυκλέτες.

BMW R 1300 RT

Μπροστά η μοτοσυκλέτα φέρει ραντάρ για το σύστημα Adaptive Cruise Control, όπως έφερε και το προηγούμενο μοντέλο. Νέος είναι ο προβολέας, μικρότερος από πριν, στο design που επιτάσσει η εποχή, με έναν μικρό σε διαστάσεις LED λαμπτήρα στο κέντρο, cornering lights και δυο μικρά DRL LED οριζόντια φώτα εκατέρωθεν του κεντρικού σώματος. Τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στους καθρέπτες.

BMW R 1300 RT

Πριν λίγους μήνες η BMW είχε παρουσιάσει το νέο σύστημα αυτόματης μετάδοσης ASA, το οποίο είδαμε κατόπιν για πρώτη φορά να εφαρμόζεται στο R 1300 GS Adventure, με την BMW να αναφέρει πως οι πελάτες του R 1300 GS μπορούν και αυτοί να επιλέγουν τη μοτοσυκλέτα με το συγκεκριμένο σύστημα που καταργεί τη μανέτα του συμπλέκτη.

Τώρα, το ASA βρίσκεται εφαρμογή και σε τρίτο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, ενώ πιστεύουμε πως το R 1300 RT θα διατίθεται και σε έκδοση με manual κιβώτιο. Θυμίζουμε πως με το ASA ο αναβάτης ανεβάζει και κατεβάζει ταχύτητες με τον λεβιέ στο πόδι, ή αφήνει τη μοτοσυκλέτα να ανεβοκατεβάζει μόνη της σχέσεις.

BMW R 1300 RT

Ενισχυμένο είναι το πλαίσιο, για να μπορεί να αντέξει ακόμα μεγαλύτερα φορτία αποσκευών, όπως έγινε και στα υπόλοιπα 1300άρια μοντέλα. Ακόμα δεν γνωρίζουμε αν το πλαίσιο θα ακολουθήσει την υβριδική σχεδίαση των GS, με ατσάλινο τμήμα μπροστά και αλουμινένιο πίσω.

Το Telelever μπροστά διαθέτει νέο design, όπως και στο R 1300 GS για βελτιωμένη ακρίβεια στο τιμόνι.

BMW R 1300 RT

Όσον αφορά στον εξοπλισμό του τουριστικού θηρίου της BMW, αυτός θα περιλαμβάνει ραντάρ εμπρός-πίσω, θερμαινόμενα γκριπ και σέλες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ηχοσύστημα και μια μεγάλη ψηφιακή και έγχρωμη TFT οθόνη με πλήρη συνδεσιμότητα. Φυσικά αναμένουμε η μοτοσυκλέτα να έχει και μια υπερπλήρη σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων με cornering χαρακτηριστικά.

Ετικέτες