MotoGP-Jorge Martin: Αισθάνεται πιο άνετα με την RS-GP - Κομβικό σημείο η Βαρκελώνη

Θα πιέσει για το παραπάνω ο Martinator, μετά την 4η θέση στην Ουγγαρία
martin
Από τον

Παύλο Καρατζά

3/9/2025

Το MotoGP μεταφέρεται στην Καταλονία για τον 15ο γύρο της σεζόν 2025, με τα βλέμματα να είναι στραμμένα και στον Jorge Martin με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή να έχει ανεβάσει την αυτοπεποίθησή του έπειτα και από την εξαιρετική εμφάνισή και την 4η θέση στο Balaton Park.

Μετά από ένα δύσκολο ξεκίνημα λόγω τραυματισμών και περιπετειών με το συμβόλαιο, ο “Martinator” δείχνει επιτέλους να προσαρμόζεται στην Aprilia RS-GP25. Αγώνα με τον αγώνα, ο Ισπανός κερδίζει σε ρυθμό και διάρκεια στην απόδοσή του και πλέον στοχεύει να ανέβει και στο βάθρο με την RS-GP25 "ζηλεύοντας" προφανώς τις επιδόσεις του ομόσταυλού του Marco Bezzecchi που έχει γίνει... θαμώνας του βάθρου στους τελευταίους γύρους.

“Ανυπομονώ για τη Βαρκελώνη. Έχω πολλές όμορφες αναμνήσεις από πέρυσι. Είναι μια πίστα που μου αρέσει πολύ και όπου είχα πάντα καλές επιδόσεις τα τελευταία χρόνια. Τώρα αρχίζω να νιώθω καλύτερα με τη μοτοσυκλέτα”, δήλωσε ο Martin για την πίστα της Βαρκελώνης, όπου τερμάτισε πέρσι δεύτερος, τη στιγμή που το Noale έχει κάνει μεγάλα βήματα τον τελευταίο καιρό με την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας χωρίς τυμπανοκρουσίες. Η Βαρκελώνη έχει παράλληλα ιδιαίτερη σημασία για την Aprilia που πήρε εκεί νίκη το 2023 με τον Aleix Espargaro. “Για μένα είναι ένας πολύ σημαντικός αγώνας για να χτίσω ακόμη περισσότερη αυτοπεποίθηση”, συμπλήρωσε ο Martin.

Φέτος, ο συγκεκριμένος γύρος έχει και παράλληλο ενδιαφέρον για την ιταλική φίρμα, καθώς την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου στις 19:00 η Aprilia θα παρουσιάσει τη νέα X, μια περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτα που γιορτάζει τα δέκα χρόνια από το ντεμπούτο της RS-GP στο MotoGP.

Ο αγώνας της Καταλονίας λοιπόν είναι μια ευκαιρία για τον Ισπανό αναβάτη ώστε να προχωρήσει στην εξέλιξη του με την Aprilia και να πλησιάσει ακόμα περισσότερο το ρυθμό των κορυφαίων.

Καλλιθέα: Μοτοσυκλετιστής παρέσυρε πεζή και σκοτώθηκε καταλήγοντας σε σταθμευμένο όχημα [Video]

Σοκαριστικό δυστύχημα σε διάβαση πεζών με αιτία την ταχύτητα το βράδυ της Πέμπτης 4/6
kallithea accident
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

5/6/2026

Τραγικό τροχαίο σημειώθηκε την Πέμπτη 4 Ιουνίου λίγο πριν τις 22:00 στη λεωφόρο Θησέως στην Καλλιθέα στο ρεύμα καθόδου προς Μοσχάτο, όταν μοτοσυκλετιστής παρέσυρε ηλικιωμένη γυναίκα που διέσχιζε διάβαση πεζών, έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και εκσφενδονίστηκε στο αντίθετο ρεύμα για να καταλήξει σε παρκαρισμένο αυτοκίνητο, όπου σκοτώθηκε ακαριαία.

Ο 28 ετών αναβάτης κατέβαινε τη Θησέως με πολύ μεγάλη ταχύτητα, κάτι που επιβεβαιώνεται από βίντεο κάμερας ασφαλείας στο σημείο του συμβάντος, ενώ η γυναίκα διέσχιζε εκείνη τη στιγμή τη λεωφόρο από διάβαση πεζών χωρίς φανάρι.

Όταν αντελήφθη τη μοτοσυκλέτα να έρχεται προς το μέρος της προσπάθησε να τρέξει τα τελευταία 2-3 μέτρα προς τη νησίδα στη μέση της λεωφόρου, ωστόσο ο αναβάτης είχε ήδη κινηθεί προς το αριστερό άκρο του δρόμου για να την αποφύγει, με αποτέλεσμα να την παρασύρει.

Στη συνέχεια έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του και λίγο παρακάτω χτύπησε το κράσπεδο της νησίδας που χωρίζει τα δύο ρεύματα κατεύθυνσης της Θησέως, εκσφενδονίστηκε πάνω από αυτή και σύρθηκε στην άσφαλτο ως το απέναντι πεζοδρόμιο όπου χτύπησε πάνω σε σταθμευμένο αυτοκίνητο. Ο θάνατός του ήταν ακαριαίος, μάλιστα κατά κάποιες αναφορές η σύγκρουση ήταν τόσο σφοδρή που ο αναβάτης διαμελίστηκε. Η 72χρονη γυναίκα φέρεται να έχει τραυματιστεί ελαφριά.

Υπάρχουν αναφορές για κόντρα μεταξύ μοτοσυκλετών ή για καταδίωξη, ωστόσο τίποτε από αυτά δεν επιβεβαιώνεται προς ώρας. Τα μόνα δεδομένα είναι πως η πεζή περνούσε νόμιμα τον δρόμο από τη διάβαση και πως ο μοτοσυκλετιστής είχε αναπτύξει υπερβολική ταχύτητα, κάτι που φαίνεται καθαρότατα στο βίντεο, εξηγώντας γιατί αμφότεροι αντιλήφθηκαν ο ένας τον άλλο όταν ήταν πια πολύ αργά.

Με τη φόρα που είχε μαζέψει η μοτοσυκλέτα ήταν πρακτικά αδύνατο να προλάβει να φρενάρει προς της διάβασης, ως προβλέπει ο ΚΟΚ (άρθρο 43, παράγραφος 2): “οι οδηγοί υποχρεούνται να πλησιάζουν στη διάβαση με μικρή ταχύτητα ώστε να μην εκθέτουν σε κίνδυνο τους πεζούς. Αν πεζοί χρησιμοποιούν ή ετοιμάζονται να χρησιμοποιήσουν τη διάβαση, οι οδηγοί ακινητοποιούν το όχημά τους μέχρι να εξέλθουν της διάβασης οι πεζοί.”

Ας ευχηθούμε αυτό να είναι το τελευταίο δυστύχημα στους δρόμους κι ας καταλάβουμε επιτέλους πως η υπερβολική ταχύτητα μέσα σε κατοικημένες περιοχές κοστίζει ζωές. Το συμβάν της Πέμπτης θα μπορούσε να έχει εξελιχθεί πολύ χειρότερα αν σκεφτούμε πως αναβάτης και μοτοσυκλέτα διέσχισαν διαγώνια, εκτός ελέγχου και με φόρα όλο το αντίθετο ρεύμα της Θησέως χωρίς να συγκρουστούν με επερχόμενα οχήματα, γεγονός που καθαρά από τύχη δεν προκάλεσε περισσότερα θύματα.

UPDATE:

Οι αρχικές αντικρουόμενες μαρτυρίες για την παρουσία και την εμπλοκή ή όχι της αστυνομίας, ξεκαθάρισαν τις επόμενες ημέρες μετά το φρικτό δυστύχημα.
Περισσότερα εδώ