MotoGP Marc Marquez - Διαζύγιο με τον "αιώνιο" φίλο του Santi Hernandez από το HRC

Ο Frankie Carchedi παραμένει ως Crew Chief στην Gresini
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

13/10/2023

Ο άνθρωπος με τον οποίο πήρε το πρωτάθλημα ο Joan Mir το 2020 με την Suzuki και μετέπειτα πήγε στην Gresini και είναι ο Crew Chief του Fabio Di Giannatonio, κρατάει τη θέση του για το 2024 και είναι εκείνος που θα έχει δίπλα του ο Marc Marquez στην πρώτη του χρονιά με την μοτοσυκλέτα της Ducati. Έτσι τα σενάρια μετακίνησης ανθρώπων του HRC στην ομάδα της Gresini δεν επαληθεύονται, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τον Santi Hernandez που είναι δίπλα στον Marc Marquez όλα αυτά τα χρόνια.

Η επιβεβαίωση ήρθε με τον πιο επίσημο τρόπο από τον  Michele Masini που έχει την θέση του Sporting Director στην ομάδα της Gresini. Ταυτόχρονα όμως, ο κύριος Michele Masini άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για μια προσθήκη στη θέση μηχανικού στο team που θα φτιαχτεί για τον Marc Marquez και εκεί ίσως να δούμε κάποιον “δικό του άνθρωπο” που γνωρίζει τον Marc καλύτερα από τους άλλους… Σε κάθε περίπτωση θα ήταν τεράστιο ρίσκο να πάρει μαζί του κάποιον άνθρωπο του HRC από την πρώτη χρονιά σε μια τόσο νευραλγική θέση, καθώς αυτό θα έβαζε άλλον έναν αστάθμητο παράγοντα στην περίοδο προσαρμογής του σε μια εντελώς διαφορετική μοτοσυκλέτα.  

2
Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες