MV Agusta - "Δεν αποτελεί πια στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο της KTM"

Βαριά δήλωση των Αυστριακών στα συνδικάτα εργαζομένων της MV, που αν αληθεύει σηματοδοτεί στροφή 180 μοιρών στην πολιτική των Αυστριακών
MV Agusta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/12/2024

Σύμφωνα με το ιταλικό ειδησεογραφικό site "Varese News", σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της KTM με εκπροσώπους των συνδικάτων της MV Agusta στο Varese την Παρασκευή 6/12, οι "πορτοκαλί" δήλωσαν πως θεωρούν πλέον την ιταλική εταιρεία ένα μη-στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο!

Αν αυτή η δήλωση ισχύει, τότε η ΚΤΜ κάνει στροφή 180 μοιρών στην προηγούμενη πολιτική της, που δήλωνε απόλυτη πίστη στην ανάπτυξη της MV Agusta, ενώ συζητούνταν ακόμα και η είσοδος της ιταλικής εταιρείας στο MotoGP υπό την καθοδήγηση του Pierer Group.

Θυμίζουμε πως πριν από 9 μήνες, η ΚΤΜ αγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της MV Agusta, δυο χρόνια πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία, με τους Αυστριακούς να κατέχουν τώρα το 50,1% (από 25,1% προηγουμένως), με τον πρώην ιδιοκτήτη Timur Sardarov να έχει το υπόλοιπο 49,9%.

Τώρα, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του Varese News, η KTM αποφασίζει να αποσυρθεί από την εικόνα, κάτι που θα μπορούσε να φέρει ξανά την οικογένεια Sardarov στο προσκήνιο. Σε ένα άλλο σενάριο, στην MV θα μπορούσε να αναμιχθεί και η Bajaj.

Προτεραιότητα για την MV Agusta είναι η πώληση του στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες της αυτή τη στιγμή, αλλά και το ξεκαθάρισμα των θέσεων της KTM απέναντί της, κάτι που αναμένεται να οριστικοποιηθεί εν ευθέτω χρόνο.

Τώρα οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της MV Agusta ανησυχούν για τις θέσεις τους, αναφέροντας πως η διεύθυνση τους ανακοίνωσε καθυστέρηση στον 13ο μισθό, ο οποίος πιθανώς να καταβληθεί στις 23 Δεκεμβρίου. Από την άλλη, το Varese News αναφέρει πως το δώρο προβλέπεται να καταβληθεί χωρίς πρόβλημα, καθώς αν υπάρξει οποιαδήποτε οικονομική εμπλοκή, οι συνέπειες θα επηρεάσουν πρώτα το διοικητικό προσωπικό, και όχι τους εργάτες.

Αν οι Αυστριακοί όντως απεμπλακούν από την MV Agusta, η παραγωγή θα επιστρέψει στην ιταλική εταιρεία, με το εργοστάσιο του Varese να έχει προτεραιότητα την πώληση του αδιάθετου στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες του. Κι αυτό, ενώ έχει προγραμματιστεί η παραγωγή 3.000 νέων μοτοσυκλετών για το 2025.

Ο υπεύθυνος του εργοστασίου του Varese, Luca Martin δήλωσε χαρακτηριστικά: "Όπως οι Ferrari φτιάχνονται μόνο στο Maranello, οι μοτοσυκλέτες της MV Agusta φτιάχνονται μόνο στο Varese, με ή χωρίς την KTM."

Η απόσυρση της ΚΤΜ από την MV Agusta σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αναμένεται να πάρει περί τις 90 μέρες, δηλαδή μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2025.

Τώρα περιμένουμε να δούμε τις επίσημες ανακοινώσεις KTM - MV Agusta, που να επιβεβαιώνουν ή να διαψεύδουν το ρεπορτάζ του ιταλικού ειδησεογραφικού μέσου.

Casey Stoner: Ελπίζει να απολαύσει λίγο περισσότερο τις μοτοσυκλέτες μετά από πρόβλημα υγείας

“Δυστυχώς, πριν από μερικούς μήνες, η υγεία μου επιδεινώθηκε ξανά, οπότε δεν έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα”
stoner
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/2/2026

Ο Casey Stoner ελπίζει να οδηγήσει περισσότερο μοτοσυκλέτες το 2026, μετά από ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε στα τέλη του 2025 και εξαιτίας του δεν μπορούσε να οδηγήσει μοτοσυκλέτα.

Ο Αυστραλός Παγκόσμιος Πρωταθλητής όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν πάσχει από “σύνδρομο χρόνιας κόπωσης” που διαγνώστηκε το 2020 και έχει μιλήσει και δημόσια για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει.

Σε συνέντευξη που έδωσε λίγο πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού Ride 6 δήλωσε “Δυστυχώς, πριν από μερικούς μήνες, η υγεία μου επιδεινώθηκε ξανά, οπότε δεν έχω οδηγήσει μοτοσυκλέτα. Πριν από αυτό, είχα ξαναρχίσει το ποδήλατο και η φυσική μου κατάσταση ήταν σε καλό επίπεδο. Τότε, ξαφνικά, επέστρεψα από την Ευρώπη, κόλλησα έναν ιό και αυτό με έριξε ξανά στην κατάσταση χρόνιας κόπωσης.

"Έτσι, έπρεπε να κάνω ένα βήμα πίσω και να απομακρυνθώ από τις μοτοσυκλέτες, αλλά ελπίζω ότι φέτος θα μπορέσω να τις απολαύσω λίγο περισσότερο.

Ο Αυστραλός ταξίδεψε στην Ιταλία στα τέλη του 2024 για να οδηγήσει στο VR46 Motor Ranch που ανήκει στον Valentino Rossi, καθώς και σε μια διοργάνωση flat track κατά τη διάρκεια της έκθεσης EICMA εκείνης της χρονιάς στο Μιλάνο. Ο Αυστραλός οδήγησε μια δίχρονη Beta, αλλά υπέστη σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα κατά την οδήγηση.

“Ήταν καλό. Αρχίσαμε σιγά-σιγά να κάνουμε περισσότερα με τις μοτοσυκλέτες, αλλά εγώ δυσκολευόμουν πολύ με το σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα. Δεν το είχα πάθει ποτέ στη ζωή μου, νόμιζα ότι ήταν πρήξιμο των χεριών και σκέφτηκα ότι όσο περισσότερο οδηγώ, τόσο καλύτερα θα γίνεται, αλλά γινόταν όλο και χειρότερα.

"Έτσι, όταν ήμουν στο ράντσο του Vale, δεν μπορούσα να κάνω περισσότερες από τέσσερις ή πέντε στροφές τη φορά χωρίς τα χέρια μου να πρήζονται τόσο πολύ που δεν μπορούσα να οδηγήσω.

"Επέστρεψα εκεί φέτος, ήταν λίγο καλύτερα και έγινε λιγότερο κουραστικό για τα χέρια. Έτσι, όταν ήρθε η ώρα να σταματήσουμε, τα χέρια μου άρχισαν να νιώθουν όλο και καλύτερα, οπότε κάναμε περισσότερους συνεχόμενους γύρους.

"Αλλά επειδή ήμουν εκτός δράσης λόγω προβλημάτων υγείας, το σώμα μου δυσκολεύεται να αναρρώσει γρήγορα, οπότε έχει προβλήματα με την κυκλοφορία του αίματος στα χέρια μου.

"Κάτι που έκανα για τόσα χρόνια, το σταμάτησα απότομα και ουσιαστικά δεν έχω κάνει τίποτα για επτά ή οκτώ χρόνια με τη μοτοσυκλέτα, οπότε θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για να ανακτήσω τη δύναμη στα χέρια μου”.