MV Agusta - "Δεν αποτελεί πια στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο της KTM"

Βαριά δήλωση των Αυστριακών στα συνδικάτα εργαζομένων της MV, που αν αληθεύει σηματοδοτεί στροφή 180 μοιρών στην πολιτική των Αυστριακών
MV Agusta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/12/2024

Σύμφωνα με το ιταλικό ειδησεογραφικό site "Varese News", σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της KTM με εκπροσώπους των συνδικάτων της MV Agusta στο Varese την Παρασκευή 6/12, οι "πορτοκαλί" δήλωσαν πως θεωρούν πλέον την ιταλική εταιρεία ένα μη-στρατηγικό περιουσιακό στοιχείο!

Αν αυτή η δήλωση ισχύει, τότε η ΚΤΜ κάνει στροφή 180 μοιρών στην προηγούμενη πολιτική της, που δήλωνε απόλυτη πίστη στην ανάπτυξη της MV Agusta, ενώ συζητούνταν ακόμα και η είσοδος της ιταλικής εταιρείας στο MotoGP υπό την καθοδήγηση του Pierer Group.

Θυμίζουμε πως πριν από 9 μήνες, η ΚΤΜ αγόρασε την πλειοψηφία των μετοχών της MV Agusta, δυο χρόνια πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία, με τους Αυστριακούς να κατέχουν τώρα το 50,1% (από 25,1% προηγουμένως), με τον πρώην ιδιοκτήτη Timur Sardarov να έχει το υπόλοιπο 49,9%.

Τώρα, σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του Varese News, η KTM αποφασίζει να αποσυρθεί από την εικόνα, κάτι που θα μπορούσε να φέρει ξανά την οικογένεια Sardarov στο προσκήνιο. Σε ένα άλλο σενάριο, στην MV θα μπορούσε να αναμιχθεί και η Bajaj.

Προτεραιότητα για την MV Agusta είναι η πώληση του στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες της αυτή τη στιγμή, αλλά και το ξεκαθάρισμα των θέσεων της KTM απέναντί της, κάτι που αναμένεται να οριστικοποιηθεί εν ευθέτω χρόνο.

Τώρα οι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της MV Agusta ανησυχούν για τις θέσεις τους, αναφέροντας πως η διεύθυνση τους ανακοίνωσε καθυστέρηση στον 13ο μισθό, ο οποίος πιθανώς να καταβληθεί στις 23 Δεκεμβρίου. Από την άλλη, το Varese News αναφέρει πως το δώρο προβλέπεται να καταβληθεί χωρίς πρόβλημα, καθώς αν υπάρξει οποιαδήποτε οικονομική εμπλοκή, οι συνέπειες θα επηρεάσουν πρώτα το διοικητικό προσωπικό, και όχι τους εργάτες.

Αν οι Αυστριακοί όντως απεμπλακούν από την MV Agusta, η παραγωγή θα επιστρέψει στην ιταλική εταιρεία, με το εργοστάσιο του Varese να έχει προτεραιότητα την πώληση του αδιάθετου στοκ των 2.000 μοτοσυκλετών που έχει στις αποθήκες του. Κι αυτό, ενώ έχει προγραμματιστεί η παραγωγή 3.000 νέων μοτοσυκλετών για το 2025.

Ο υπεύθυνος του εργοστασίου του Varese, Luca Martin δήλωσε χαρακτηριστικά: "Όπως οι Ferrari φτιάχνονται μόνο στο Maranello, οι μοτοσυκλέτες της MV Agusta φτιάχνονται μόνο στο Varese, με ή χωρίς την KTM."

Η απόσυρση της ΚΤΜ από την MV Agusta σύμφωνα με το ρεπορτάζ, αναμένεται να πάρει περί τις 90 μέρες, δηλαδή μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2025.

Τώρα περιμένουμε να δούμε τις επίσημες ανακοινώσεις KTM - MV Agusta, που να επιβεβαιώνουν ή να διαψεύδουν το ρεπορτάζ του ιταλικού ειδησεογραφικού μέσου.

FEMA – Επανεκλογή Δ.Σ. για άλλον έναν χρόνο

Η Νορβηγή Olea Kvalsvik συνεχίζει για δεύτερη χρονιά στη θέση της προέδρου της FEMA.
acem president
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

17/2/2026

Η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστικών Ενώσεων, FEMA, διοργάνωσε την ετήσια συνέλευσή της στην Ολλανδία, στα πλαίσια της οποίας έγιναν οι εκλογές για το Διοικητικό Συμβούλιό της.

Σε αυτήν επανεξελέγησαν όλα τα μέλη του, με τη Νορβηγή Olea Kvalsvik να διατηρεί τη θέση της ως πρόεδρος της FEMA και το 2026, με τη σύνθεση να μην αλλάζει και για τα υπόλοιπα μέλη: Eric Maldiney (ταμίας), Jesper Christensen, Jari Kielinen, Michael Noonan και Kristrún Tryggvadóttir.

fema

Στη συνέλευση αυτή η FEMA καλωσόρισε δύο νέες μοτοσυκλετιστικές ενώσεις στους κόλπους της, σε πρώτη φάση σε ρόλους παρατηρητών. Πρόκειται για την κροατική Moto Touring Croatia και τη νορβηγική WIMA Norway, οι οποίες σε έναν χρόνο από τώρα και στην επόμενη γενική συνέλευση θα έχουν τη δυνατότητα να αιτηθούν να γίνουν πλήρη μέλη.

FEMA
Η πρόεδρος της FEMA, Olea Kvalsvik, με τον Παναγιώτη Καλαϊτζή, πρόεδρο της FIM Europe Touring Commission που ήταν επισκέπτης ομιλητής στη συνέλευση

 

Ετικέτες