MV Agusta “We Care Campaign” - Φροντίδα για όλους

Δωρεάν έλεγχος 20 σημείων, με 20% έκπτωση σε επιλεγμένα ανταλλακτικά
motomagMV Agusta “We Care Campaign” – Φροντίδα για όλους
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

25/4/2024

Θέλοντας να τονίσει την αλλαγή διοίκησης, που έλαβε χώρα στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, η MV Agusta προσφέρει μέσω της καμπάνιας της “We Care Campaign” σε όλους τους ιδιοκτήτες μοτοσυκλετών της, δωρεάν έλεγχο 20 σημείων, αλλά και έκπτωση 20% σε επιλεγμένα ανταλλακτικά.

Πέραν της Ελλάδας, και γενικότερα των χωρών που βρέχονται από την Μεσόγειο, οι ευρωπαϊκές χώρες του Βορρά και μεγάλο τμήμα των Η.Π.Α. και του Καναδά πλήττονται από βαρύ χειμώνα, που δεν επιτρέπει την οδήγηση μοτοσυκλέτας. Ο Απρίλιος είναι ο μήνας που ανοίγει εθιμοτυπικά η “riding season” γι’ αυτές της χώρες. Στρατηγική λοιπόν η απόφαση της MV Agusta, η οποία έχει πολύ ισχυρότερη παρουσία στην ήπειρο από την άλλη πλευρά του ατλαντικού, να παρουσιάσει τη δεδομένη χρονική στιγμή το “We Care Campaign”.

Στόχος της καμπάνιας, η οποία απευθύνεται σε όλο τον κόσμο, είναι να αναδειχτεί η νέα εποχή που φέρνει η αλλαγή διοίκησης, με τον Όμιλο Pierer να παίρνει τα ηνία, αποκτώντας το πλειοψηφικό πακέτο της ιστορικής εταιρείας. Όπως μας ενημερώνει στο δελτίο τύπου της η εταιρεία, η πρωτοβουλία αυτή έρχεται χωρίς κρυφές χρεώσεις, με τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας να είναι εντελώς δωρεάν. Αν τώρα ο μηχανικός διαπιστώσει ότι χρειάζεται η αντικατάσταση κάποιου εξαρτήματος, η MV Agusta προσφέρει 20% έκπτωση στα γνήσια ανταλλακτικά, χωρίς όμως να περιορίζει τον πελάτη, όσον αφορά την επιλογή σε aftermarket.

Η καμπάνια αφορά όλες τις μοτοσυκλέτες της MV Agusta, που έχουν παραχθεί από τον Ιανουάριο του 2018 και μετά. Για να μπορέσουν οι ιδιοκτήτες να συμμετάσχουν στην νέα προωθητική ενέργεια της εταιρείας, θα πρέπει να κάνουν ηλεκτρονική εγγραφή στην ιστοσελίδα της MV Agusta, για να λάβουν το κουπόνι “We Care”.

Στην χώρα μας, ο για πολλά χρόνια αποκλειστικός αντιπρόσωπος μοτοσυκλετών MV Agusta και συνεργάτης πλέον του νέου αντιπροσώπου ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε., Efthimiou Moto, θα αποτελέσει το επίκεντρο της συγκεκριμένης προωθητικής ενέργειας. Οι ιδιοκτήτης μοτοσυκλετών MV θα έχουν την δυνατότητα να επισκεφτούν το κατάστημα της Αττικής, στην οδό Καλλιρρόης 33, όπου θα έχουν και την ευκαιρία να γνωρίσουν και τον ανανεωμένο χώρο του συνεργάτη της ΠΕΤΡΟΣ ΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε.Β.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες, όσον αφορά την καμπάνια “We Care”, αλλά και οδηγίες σχετικά με το τι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες που μπορούν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της MV Agusta.

Ετικέτες

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Εκκίνηση για την ετήσια διοργάνωσή της από εδώ και πέρα
Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/12/2024

Η πρώτη μέρα της INTERMOT 2024 ξεκίνησε δυναμικά με αρκετές επισκέψεις παρόλο που η Έκθεση δεν έχει το μέγεθος και την αίγλη των προηγούμενων ετών. Με την Ducati να επιστρέφει στην INTERMOT μετά από έξι χρόνια, είναι και η μόνη από τις μεγάλες εταιρείες που την τιμήσαν με τον καλύτερο τρόπο, με το να κρατήσει δηλαδή ένα σημαντικό μοντέλο και να το αποκαλύψει εδώ, στην Γερμανία για πρώτη φορά.

Ταυτόχρονα βοηθά και εμάς να δικαιολογήσουμε το έξοδο της κάλυψης της Έκθεσης προσφέροντας κάτι νέο στους αναγνώστες, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα είχε υποβιβαστεί σε μία τοπική Έκθεση Μοτοσυκλέτας όπως όλες όσες συμβαίνουν διάσπαρτες στην Ευρώπη.

Στην μεγαλύτερη όμως αγορά μοτοσυκλέτας η Έκθεση έχει μία σημαντική θέση στον εμπορικό κόσμο, ιδιαίτερα από την στιγμή που υπάρχει τοπική βιομηχανία και όχι μόνο λιανική πώληση. Στην INTERMOT εκτός από τους μεγάλους κατασκευαστές υπάρχουν πολλές εταιρείες εξαρτημάτων και ανταλλακτικών που επιζητούν την επόμενη ευκαιρία, και σε αυτό το κομμάτι όμως είναι σημαντικά μικρότερη από το ένδοξο παρελθόν της. Αντικατοπτρίζοντας την πορεία της γερμανικής οικονομίας, το νέο ξεκίνημα της INTERMOT που ανακοινώθηκε φέτος, γίνεται με αργή εκκίνηση αλλά με στόχο να κάνει σίγουρα βήματα εμπρός, όπως τόνισαν στο ΜΟΤΟ, στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας. Δεν υπάρχει και άλλο μέσο από την Ελλάδα, τουλάχιστον δεν έχουμε πετύχει κάποιο, για να μεταφέρει τον παλμό από την δεύτερη μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Ευρώπης.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Οι μεγάλες εταιρείες έχουν όλες παρουσία, ελάχιστες από Κίνα, σε αντίθεση με την EICMA που είναι και η μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, όπως και γενικά περιορισμένη είναι η παρουσία μικρότερων κατασκευαστών που δεν έχουν ήδη ισχυρή αντιπροσώπευση στην γερμανική αγορά ή δεν έχουν στοχευμένο κοινό με υποστήριξη για να φτάσουν σε αυτό. Για αυτό υπάρχει παρουσία της Horwin και της Zero που στηρίζονται στην ισχυρή τοπική αντιπροσωπεία και απουσιάζουν άλλοι μικροί κατασκευαστές που συνολικά έχουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Η Ducati λοιπόν έκανε την διαφορά με την στήριξη της INTERMOT να είναι ένας από τους λόγους αυτής της επιλογής αλλά όχι ο κυρίαρχος. Με τον τρόπο αυτό το νέο Multistrada V2, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα εδώ, εισπράττει το μεγάλο μερίδιο της προσοχής του κόσμου παρουσιαζόμενο σήμερα χωρίς κάτι άλλο στην επικαιρότητα και ταυτόχρονα σε μία πολύ βασική αγορά με ισχυρό τοπικό ανταγωνισμό. Αυτοί οι δύο λόγοι είναι κυρίαρχοι για την επιλογή των Ιταλών, παράλληλα με την στήριξη στην INTERMOT. Ας μην ξεχνάμε πως σχεδόν δέκα χρόνια πριν, από εδώ ξεκίνησαν την επικοινωνία των Scrambler και όχι στην Ιταλία. Μία εξαιρετικά σημαντική κίνηση στην ιστορία της Ducati είχε εκκίνηση εδώ, στην Γερμανία.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Συνομιλώντας με στελέχη της Γερμανικής αγοράς, τα πράγματα εδώ είναι δύσκολα και θα συνεχίσουν να είναι τουλάχιστον για την επόμενη χρονιά που το πολιτικό σκηνικό δεν θα είναι σταθερό. Κλυδωνισμός στην μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης σημαίνει πως επηρεάζονται και οι υπόλοιποι, ιδιαίτερα στις κατηγορίες άνω των πεντακοσίων κυβικών γιατί δυσκολεύει την οικονομία κλίμακας, πάνω στην οποία βασίζονται οι μικρές αγορές που δεν μπορούν να στηρίξουν από μόνες τους το σύνολο των πωλήσεων που απαιτεί η εξέλιξη των ακριβών μοτοσυκλετών. Η Kawasaki για παράδειγμα στόχευσε την γερμανική αγορά για να βγάλει την ZX-4RR, μία ακριβή μοτοσυκλέτα που γυρίζει τον χρόνο 40 χρόνια πίσω και δεν γίνεται παρά να έρχεται κοντά σε τιμή με την αμέσως επόμενη κατηγορία. Αυτό από μόνο του την καθιστά μία δύσκολη κίνηση που μπορεί να πετύχει μόνο αν στηριχθεί από μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία. Οι 20-30 ακριβές μοτοσυκλέτες της μικρο-μεσαίας κατηγορίας που θα πωληθούν στην ελληνική αγορά δεν μπορούν να στηρίξουν την ύπαρξη του μοντέλου και το καλό είναι πως στην Γερμανία εξαντλήθηκαν όλα τα ZX και στις τρεις κατηγορίες φέτος αλλά και το ΄23. Αν δεν γινόταν αυτό δεν θα είχαμε ούτε supersport, ούτε superbike και αυτός είναι και άλλος ένας λόγος που το τι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους δεν αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία στην Ευρώπη.

Θα συνεχίσουμε την περιήγησή μας στους διαδρόμους της INTERMOT για όλες τις λεπτομέρειες που υπάρχουν στις γωνιές των περιπτέρων.

 

Ζωντανά από την INTERMOT: Νέα Ducati 2025!

Posted by Moto Magazine Greece on Thursday, December 5, 2024