O Marquez στην pole position και μικρό περιστατικό ανάμεσα σε Lorenzo και Iannone

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/10/2015

Ο Marquez πήρε την pole position, την 8η αυτής της σεζόν, όχι όμως χωρίς κόπο αφού είχε μία μικρή άτυχη στιγμή όταν έχασε πρόσφυση από το εμπρός ελαστικό, με το αριστερό πόδι νε φεύγει από το μαρσπιέ. Κατάφερε όμως και άμεσα σήκωσε τη μοτοσυκλέτα. Κάνοντας ταυτόχρονα κι ένα νεύμα, ότι «λίγο έλειψε». Ο Lorenzo έχασε την δεύτερη θέση στην εκκίνηση από τον Iannone κι αυτό ξεκίνησε ένα νέο περιστατικό, με τους δύο αναβάτες να δίνουν έπειτα τα χέρια και να το λήγουν. Αυτό που εκνεύρισε τον Lorenzo είναι ότι ο Iannone τον έκανε «μουλάρι» κατά τους γρήγορους γύρους. Ο Lorenzo πέρασε μπροστά, κι έπειτα ο Ιταλός έμεινε στις γραμμές του πρώτου, εκμεταλλευόμενος την εμπειρία του Lorenzo αλλά και την μειωμένη αντίσταση από τον αέρα, ώστε να ξανά περάσει μπροστά, κερδίζοντας με μικρή διαφορά την δεύτερη θέση στην εκκίνηση. Δεν υπάρχει τίποτα το μεμπτό από πλευράς κανονισμών στην κίνηση του Iannone, ωστόσο είναι μέρος του κώδικα που διατηρούν οι αναβάτες μεταξύ τους, να αποφεύγουν αυτή την πρακτική. Είναι αυτός ο λόγος που εκνευρίστηκε ο Lorenzo, με τον Iannone αμέσως μετά να δηλώνει ότι πράγματι το έκανε και ότι μάλιστα αυτό τον βοήθησε να κερδίσει πολύτιμα δέκατα του δευτερολέπτου. Ωστόσο, συνέχισε, η διαδικασία των χρονομετρημένων είναι μέρος του αγώνα, και ότι δεν «έκλεψε» αλλά ήταν καθ’ όλη τη διάρκεια πολύ γρήγορος και πάντα μπροστά. Θεωρεί ότι έχει αρχίσει να βελτιώνεται τόσο ο ίδιος, όσο και η μοτοσυκλέτα, και είναι σημαντικό για αυτόν να πραγματοποιήσει μια καλή εκκίνηση σε μια τέτοια πίστα, που τα προσπεράσματα είναι δύσκολα στην αρχή.

Αυτός είναι βέβαια και ο πραγματικός λόγος του εκνευρισμού του Lorenzo, καθώς γνωρίζει ότι ο Iannone μπορεί να κάνει πολύ καλές εκκινήσεις, και ότι οι πρώτες στροφές δεν ενδείκνυνται για προσπεράσεις. Επίσης με τον Rossi να ξεκινά από την έβδομη θέση, είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία να κερδίσει το χαμένο έδαφος. Όλα αυτά μαζί, θα εξόργιζαν οποιονδήποτε στη θέση του Lorenzo. Πέρα από τους κανονισμούς, αν το δει κανείς από την ηθική πλευρά, ο Ισπανός έχει κάθε λόγο να είναι εκνευρισμένος, με την διαφορά ότι επειδή αυτό συμβαίνει συχνά, χάνει το δίκιο του. Αντί ο λόγος να είναι για τον Iannone, που έσπασε τον κώδικα των αγωνιζομένων, γίνεται τώρα για την αντίδραση του Lorenzo. Αυτή είναι μάλιστα η δεύτερη χειρότερη θέση στην εκκίνηση, που έχει μέχρι στιγμής στη σεζόν.

Τέταρτος στην εκκίνηση θα είναι ο Pedrosa, με μικρή διαφορά από Lorenzo και τον ακολουθεί ο Crutchlow, σε μια εντυπωσιακή εμφάνιση που επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για τον καλύτερο αναβάτη, εκτός των εργοστασιακών.

Ακολουθεί ο Viñales της Suzuki, στην δεύτερη καλύτερη θέση που είχε μέχρι στιγμή στο πρωτάθλημα. Ένας εξαιρετικός αναβάτης, το μόνο σίγουρο, σε μια πίστα που – κατά δήλωση- ευνοεί την μοτοσυκλέτα του, λόγω ευελιξίας.

Μετά από την 8η θέση της Ινδιανάπολις, η 7η τώρα είναι η χειρότερη για τον Rossi, ο οποίος μπορεί να βελτίωσε τον χρόνο του από την Παρασκευή, όχι όμως όσο θα έπρεπε. Παραμένει όμως φαβορί για το βάθρο, καθώς έχει αποδείξει ότι μπορεί να ανέβει πολύ γρήγορα θέσεις, όταν ξεκινά από τις πιο πίσω σειρές της εκκίνησης.

Η δεύτερη Suzuki, του Aleix Espargaro, κλείνει και το σάντουιτς στη Yamaha του Rossi, εκκινώντας από την 8η θέση, με τον επόμενο Espargaro, τον Pol, να είναι στην 9η θέση και τον Dovizioso να κλείνει την πρώτη δεκάδα.

Ο Marquez και ο Iannone, θέλουν μία νίκη γοήτρου, ο Lorenzo την χρειάζεται περισσότερο από όλους για την καριέρα του, ο Pedrosa έχει την κεκτημένη ταχύτητα της προηγούμενης νίκης στην Ιαπωνία, ο Viñales δεν είναι από αυτούς που παραδίνονται, και ο Rossi ξέρει ότι πρέπει να ανέβει όσο είναι αρχή, αλλιώς θα σχηματιστεί διαφορά χρόνου, εις βάρος μιας καλύτερης θέσης. Όλα αυτά σηματοδοτούν μια μπαρουτοκαπνισμένη εκκίνηση για αύριο την οποία περιμένουμε με αγωνία!

Πίσω πάντως, στην Ιαπωνία, οι αναβάτες έχουν αφήσει τον βαριά τραυματισμένο Alex de Angelis, η κατάσταση του οποίου πηγαίνει ευτυχώς, ολοένα και καλύτερα. Σήμερα οι γιατροί στο νοσοκομείο Dokkyo έδωσαν το πράσινο φως για να μπορέσει να πετάξει πίσω στο San Marino, όπου θα συνεχίσει την νοσηλεία του. Αυτό όμως θα γίνει μέσα στις επόμενες δέκα μέρες, ενώ η ομάδα του εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία ευχαριστεί τόσο τους Ιάπωνες γιατρούς, όσο και το προσωπικό της πίστας και τους μεταφορείς, για τα πρώτα κρίσιμα βήματα, στην αντιμετώπιση του ατυχήματος. Σύσσωμοι οι αναβάτες, αλλά κι όλος ο κόσμος, εύχεται πλήρη ανάρρωση στον Alex de Angelis, και γρήγορη επιστροφή στην εκκίνηση!

 

Η Triumph γίνεται η ξανά η μοτοσυκλέτα του James Bond

Μία TF 250-X εμφανίζεται στο νέο video game του James Bond, “007 First Light”
triumph tf 250x
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/4/2026

Η Triumph συμμετέχει ως επίσημος συνεργάτης στο νέο video game 007 First Light, ενισχύοντας την παρουσία της στο σύμπαν του James Bond.

Μετά την παρουσία της Scrambler 1200 XE στην 25η ταινία του διάσημου Βρετανού πράκτορα, No Time To Die (η τελευταία με πρωταγωνιστή τον Daniel Craig), η Triumph κάνει το επόμενο βήμα, αυτή τη φορά στον χώρο του gaming. Το νέο παιχνίδι αναπτύσσεται από την IO Interactive, γνωστή από τη δημιουργία της ιδιαίτερα επιτυχημένης σειράς Hitman με την οποία το 007 First Light, μοιράζεται στοιχεία Stealth.

007 First Light

Σύμφωνα με την IO Interactive, το παιχνίδι θα επιτρέπει στους παίκτες να ζήσουν τα πρώτα βήματα του James Bond, εξερευνώντας τα γεγονότα που διαμόρφωσαν τον νεαρό πράκτορα της MI6 στον πιο διάσημο κατάσκοπο του κόσμου.

Η μοτοσυκλέτα που θα εμφανίζεται στο παιχνίδι είναι η Motocross της Triumph, TF 250-X, σε μια έκδοση που μάλιστα διαθέτει και φλογοβόλο. Εμφανίζεται στο trailer του παιχνιδιού, στο εργαστήριο του εμβληματικού εφευρέτη Q ως μέρος της φαρέτρας των gadget που προσφέρονται στον 007.

first light

Η Triumph είχε ήδη παρουσιάσει την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα ήδη από πέρυσι στο περίπτερο της IO Interactive στην έκθεση Gamescom, όπου αποτέλεσε μέρος της παρουσίασης του παιχνιδιού.

007 First Light

Το 007 First Light αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 27 Μαΐου 2026, ενώ οι προπαραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της IO Interactive.

007 First Light

Δεν είναι η πρώτη φορά που οι φίλοι της σειράς James Bond συναντούν τον 007 με μοτοσυκλέτα της Triumph, καθώς η Triumph Scrambler 1200 XE που είπαμε, είχε χρησιμοποιηθεί στις εντυπωσιακές σκηνές καταδίωξης, στην αρχή της τελευταίας ταινίας No Time To Die.

Εμπνευσμένη από την ταινία, η Triumph είχε παρουσιάσει το 2021 τη συλλεκτική Scrambler 1200 Bond Edition σε μόλις 250 αριθμημένες μονάδες παγκοσμίως, οι οποίες εξαντλήθηκαν γρήγορα. Μάλιστα, μία από τις μοτοσυκλέτες που χρησιμοποιήθηκαν στα γυρίσματα από τον Daniel Craig και τους κασκαντέρ του, δημοπρατήθηκε το 2022 σε φιλανθρωπική εκδήλωση του οίκου Christie's, φτάνοντας σχεδόν τα €160.000.

007 First Light

Παράλληλα, η εταιρεία είχε λανσάρει και την Tiger 900 Bond Edition, επίσης σε 250 μονάδες, βασισμένη στην Triumph Tiger 900 Rally Pro που εμφανίστηκε σε σκηνές της ίδιας ταινίας.

007 First Light

Με αυτή τη συνεργασία, η Triumph επιβεβαιώνει τη στρατηγική της να συνδέεται με εμβληματικά brands και σύγχρονες πλατφόρμες ψυχαγωγίας, φέρνοντας τη μοτοσυκλέτα πιο κοντά σε ένα άλλο κοινό, αυτό των gamers.

007 First Light