Δυστυχώς η μεγάλη μάχη που έδινε ο Nicky Hayden έληξε με τον χειρότερο τρόπο. Ο Nicky υπέκυψε στα τραύματά του και έφυγε σήμερα από την ζωή με το Maurizio Bufalini Hospital της Cesena να ανακοινώνει τον θάνατό του.
Ο 35χρονος Αμερικανός είχε υποστεί κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις και κατάγματα στον θώρακα, μεταφερόμενος ως πολυτραυματίας στο νοσοκομείο του Rimini και από εκεί στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο της Cesena. Είχε προηγηθεί τροχαίο ατύχημα, όταν τον παρέσυρε αυτοκίνητο κατά την διάρκεια της προπόνησής του με ποδήλατο, παρουσία κι άλλων ποδηλατιστών.
Ο Nicky Hayden είχε μακρά πορεία στους αγώνες, αποτελώντας για αυτόν οικογενειακή παράδοση από τον πατέρα και τους αδερφούς του. Το 2006 είχε κατακτήσει τον τίτλο στα MotoGP και το 2015 είχε μεταπηδήσει στα WSBK, ενώ πέρσι είχε πάρει μέρος σε δύο αγώνες στα MotoGP.
Ο Nicky Hayden ήταν από τους αναβάτες που οι αντίπαλοί τους σέβονται, τόσο για την αγωνιστική του παρουσία, όσο και για την στάση και το ήθος του, πράγμα που αποδεικνύεται με πολλούς τρόπους, και με πρώτο και κύριο ότι ο Hayden ήταν πάντοτε παρόν στους αγώνες των MotoGP συνομιλώντας με όλους. Έζησε τραγικές στιγμές, όπως τον θάνατο του Marco Simoncelli και είχε αποδεχτεί ότι οι αγώνες είναι επικίνδυνοι. Για αυτό και ο θάνατός του κατά την διαδικασία της προπόνησης, είναι ακόμα πιο τραγικός. Με τον Hayden κλείνει ο κύκλος των Αμερικανών στα παγκόσμια πρωταθλήματα ταχύτητας και πλέον οι σκέψεις όλων είναι στην οικογένειά του, με την οποία ο Hayden είχε τους πιο στενούς δεσμούς..
Καλό κουράγιο στους Earl – Rose – Jennifer – Kathleen – Tommy και Roger Hayden, στην αρραβωνιαστικιά του Jackie, στους στενούς φίλους και την ομάδα του..
BMW R 1300 RΤ & R 1300 RS 2025 - Οι νέες touring και sport touring Γερμανίδες, με 145 ίππους [Videos]
Με κινούμενα μέρη το φαίρινγκ της RT - Μεταβάλλουν την προστασία του αναβάτη!
Από το
motomag
30/4/2025
Παρουσιάστηκαν και επίσημα τα δύο νέα μοντέλα της BMW με βάση τον υγρόψυκτο boxer κινητήρα των 1.300 κ.εκ. που γνωρίζουμε από τα R 1300 GS και R 1300 R όπως άλλωστε είχαμε ενημερώσει κατά την παρουσίαση του τελευταίου, ενώ οι Βαυαροί συνεχίζουν με τις ψεύτικες CGI εικόνες και video και όχι με πραγματικές φωτογραφίες μοτοσυκλετών που απευθύνονται σε πραγματικούς αναβάτες.
Η sport-touring επιλογή R 1300 RS παρουσιάστηκε σε τέσσερεις εκδόσεις με αντίστοιχες χρωματικές επιλογές, Racing Blue metallic, Triple Black, Performance (Tricolore) και Option 719 (Brooklyn grey metallic). Η R 1300 RS έρχεται για να δώσει στους φίλους του boxer κινητήρα μια ολοκληρωμένη "λύση" σε εκείνους που αναζητούν έναν συνδυασμό επιδόσεων και άνεσης σε μακρινά ταξίδια με έμφαση στη συμπεριφορά.
Με ανανεωμένο σχεδιασμό και πιο αιχμηρές γραμμές, η R 1300 RS παραμένει πιστή στην αθλητική της ταυτότητα, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πρακτικότητα και ευχρηστία με τις ηλεκτρονικά ανοιγόμενες και φωτιζόμενες αποσκευές.
Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας boxer των 1.300 κυβικών αποδίδει 145 ίππους στις 7.750 στροφές ανά λεπτό και 149 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το νέο πλαίσιο είναι, ελαφρύτερο και πιο στιβαρό από το προηγούμενο, συμβάλλοντας σημαντικά στη βελτίωση της ευστάθειας και της οδικής συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας.
Η ανάρτηση Dynamic Suspension Adjustment (DSA) της BMW ρυθμίζεται αυτόματα ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου και το στυλ οδήγησης, είτε σε στροφές είτε σε ταξίδι με ταχύτητες αυτοκινητοδρόμου.
Παράλληλα, η τεχνολογία είναι παρούσα σε κάθε σημείο της μοτοσυκλέτας: ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης όπως ABS Pro, σύστημα προειδοποίησης σύγκρουσης εμπρός και πίσω FCW και RCW, Adaptive Cruise Control και σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας SWW ανεβάζουν τα επίπεδα ασφάλειας και άνεσης.
Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 6.5 ιντσών προσφέρει πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και πλήρη συνδεσιμότητα με smartphone μέσω Bluetooth.
Με βάρος περίπου 215 κιλών πλήρης, η R 1300 RS προσφέρει ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και άνεση ενώ προσφέρεται και με τέσσερα πακέτα πρόσθετου εξοπλισμού Dynamic, Innovation, Comfort και Touring υπογραμμίζοντας έτσι όποια πλευρά του χαρακτήρα της επιθυμείτε.
H πλέον τουριστική μοτοσυκλέτα που φέρει τον νέο boxer, R 1300 RT, διατίθεται επίσης σε τέσσερεις εκδόσεις με αντίστοιχες χρωματικές επιλογές, Alpine white 3, Impulse (Racing Blue metallic), Option 719 (Blue Ridge Mountain metallic) και Triple black.
Η BMW R 1300 RT θέλει να συνδυάσει κορυφαία άνεση, προηγμένη τεχνολογία και ισχυρές επιδόσεις και απευθύνεται στους πιο απαιτητικούς ταξιδιώτες που θέλουν να διανύουν μεγάλες αποστάσεις, δικάβαλοι, με άνεση και χλιδή.
Και εδώ ο μεγάλος boxer αποδίδει 145 ίππους και 149 Nm ροπής, επιτρέποντας άνετες προσπεράσεις και ξεκούραστη οδήγηση ακόμα και με πλήρες φορτίο. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο που μειώνει το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας και ενισχύει την οδική συμπεριφορά, προσφέροντας σταθερότητα ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες με πλήρεις αποσκευές.
Η R 1300 RT ξεχωρίζει επίσης για τα νέα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που ενσωματώνει. Με προαιρετικό sport σύστημα φρένων και νέο σύστημα ηλεκτρονικών αναρτήσεων (DCA) εξασφαλίζει άνεση και σταθερότητα ανεξάρτητα από το φορτίο ή την κατάσταση του δρόμου. Το σύστημα αυτοματοποίησης αλλαγών σχέσεων (ASA) αλλά και το Adaptive Cruise Control, σε συνδυασμό με το Forward Collision Warning και το Active Cruise με λειτουργία φρεναρίσματος, ενισχύουν την ασφάλεια και μειώνουν την κόπωση σε πολύωρες διαδρομές. Η μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 10.25 ιντσών προσφέρει υψηλής ευκρίνειας πλοήγηση και πληροφορίες, ενώ είναι διαθέτει συνδεσιμότητα με smartphone και συστήματα επικοινωνίας ενώ υπάρχει και θύρα USB type C.
Η BMW R1300RT καταφέρνει να συνδυάσει τον πολυτελή χαρακτήρα μιας μοτοσυκλέτας touring με τις επιδόσεις και την ακρίβεια που περιμένει κανείς από ένα sport tourer. Για τον αναβάτη που απαιτεί άνεση, τεχνολογία και κορυφαία ποιότητα κατασκευής σε κάθε του ταξίδι.