Ο όμιλος ΣΑΡΑΚΑΚΗ στο πλευρό του Κέντρου Αγάπης Ελευσίνας

Παροχή 100 κιλών τροφίμων
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/1/2022

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη έχει αποδεδειγμένα ενεργό συμμετοχή σε δράσεις αλληλεγγύης και πιο πρόσφατη από αυτές αφορά την παροχή τροφίμων στο Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας. Ακολουθεί το σχετικό Δελτίο Τύπου του ομίλου:  

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη διέθεσε 100 κιλά τρόφιμα στο Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας

5/1/2022

 

Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη και οι άνθρωποί του, με αίσθημα αλληλεγγύης και με γνώμονα την υποστήριξη και την παροχή κάθε δυνατής βοήθειας σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, συνέλεξαν κατά την γιορτινή περίοδο των Χριστουγέννων, 100 κιλά τρόφιμα τα οποία διατέθηκαν στο μη κερδοσκοπικό σωματείο “Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας”, γνωστό και ως “Φιλική Φωλιά”, καλύπτοντας έτσι ένα μεγάλο μέρος της ανάγκης που είχε δημιουργηθεί.

Tο Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας είναι ένα Ανοιχτό Κέντρο Προστασίας Παιδιού και Οικογένειας. Ιδρύθηκε το 1964 από τον Πρωτοπρεσβύτερο Ελευσίνας και καθηγητή θεολόγο Γεώργιο Πυρουνάκη και βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην εθελοντική προσφορά.

Παρέχει ψυχοκοινωνική στήριξη σε παιδιά και οικογένειες με προβλήματα προσαρμογής και ένταξης στο κοινωνικό περιβάλλον από την Ελλάδα καθώς και από άλλες χώρες. Μέχρι σήμερα, πέρα από τις δραστηριότητες που οργανώνει, προσφέρει περίπου 140 γεύματα ημερησίως στις οικογένειες αυτές.

Το Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας συμμετέχει δυναμικά στις εξελίξεις της κοινωνίας που επηρεάζουν σημαντικά τη χώρα μας (ανεργία, φτώχεια, πολιτικοί πρόσφυγες, οικονομικοί μετανάστες) πραγματοποιώντας πολλά και οργανωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα καθώς και ψυχοκοινωνική υποστήριξη στα παιδιά και στις οικογένειες τους.  Η διαχείριση και η υλοποίηση αυτών των προγραμμάτων εκπληρώνεται με επιτυχία από τους ειδικούς επιστήμονες του Κέντρου Αγάπης καθώς και από τους 80 περίπου εθελοντές αφού βασικό χαρακτηριστικό αυτής της προσπάθειας είναι ο εθελοντισμός ως στάση ζωής.

Yamaha: Κατοχύρωσε το "RW700 Explore" – Η "διάθεση" για εξερεύνηση δείχνει νέα on-off

Ένα χρόνο μετά την κατοχύρωση του "RW" για μια σειρά μοντέλων 
Yamaha RW700 Explore - κατοχύρωση ονόματος
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

18/8/2025

Η Yamaha φαίνεται πως προχωρά τα σχέδιά της για μια νέα σειρά μοτοσυκλετών έπειτα και από την κατοχύρωση του logo "RW700 Explore".

Το περασμένο καλοκαίρι η Yamaha είχε καταθέσει στην Ευρωπαϊκή Ένωση για κατοχύρωση μια σειρά από "κωδικούς" για χρήση σε δίτροχα ή τρίτροχα μοντέλα με κοινό χαρακτηριστικό τα γράμματα "RW". Συγκεκριμένα η εταιρεία των τριών διαπασών κατέθεσε πέρσι για κατοχύρωση τα ονόματα RW125, RW155, RW250, RW350 και RW700 αφήνοντας μπόλικο χώρο για υποθέσεις αναφορικά με την γκάμα των μοντέλων που θα ονομάζονται έτσι αφού στο σχετικό κείμενο υπήρχε αναφορά για χρήση αυτών των κωδικών "συγκεκριμένα σε μοτοσυκλέτες, σκούτερ, παπιά, τρίροδες μοτοσυκλέτες, τρίροδα σκούτερ και τρίροδα παπιά (!)" και εξαρτήματα και αξεσουάρ για όλα αυτά τα μοντέλα.

Φυσικά αυτή η κίνηση της Yamaha μόνο διαφωτιστική δεν είναι για το πού θα χρησιμοποιήσει τελικά το "WR" ως όνομα. Τα νούμερα πάντως δείχνουν ότι θα είναι μια ευρεία γκάμα με μοντέλα που θα φέρουν κινητήρες από 125 έως και 700 κ.εκ. και από ό,τι καταλαβαίνουμε δεν αποκλείεται να μην ανήκουν όλα στην ίδια κατηγορία. Δεν θα είναι δηλαδή όλα μοτοσυκλέτες αλλά θα έχουν κάποια κοινά χαρακτηριστικά που θα τα ομαδοποιούν σε μία γκάμα. Αυτό βέβαια αν και εφόσον παρουσιαστούν μοντέλα σε όλους τους παραπάνω κυβισμούς, γιατί οι εταιρείες έχουν ως πρακτική να κατοχυρώνουν ονόματα που είναι ελαφρώς διαφορετικά μεταξύ τους, για χρήση στο μέλλον ή για να μην τα "κλέψει" κάποιος ανταγωνιστής τους.

Λίγο περισσότερο φως έρχεται να ρίξει το "RW700 Explore" το logo που κατοχύρωσε η ιαπωνική εταιρεία φέτος το καλοκαίρι, το οποίο δείχνει ότι το κορυφαίο από πλευράς κυβισμού μοντέλο της γκάμας -που υπάρχει αυτή τη στιγμή μόνο στα χαρτιά- θα έχει έντονη "διάθεση" για περιπέτεια και εξερεύνηση.

Ακόμη περισσότερο φως στις προθέσεις της Yamaha ρίχνει ίσως η ίδια η γκάμα της εταιρείας στην Ευρώπη. Μια ματιά είναι αρκετή για να καταλάβει κανείς ότι από αυτή λείπει μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να τοποθετηθεί ανάμεσα στο ασφάλτινο Tracer 7 και το Tenere 700 με εμπρός τροχό στις 19 ίντσες (με ακτίνες ή χυτό) και διαδρομές αναρτήσεων κάπου στη μέση. Από την γκάμα των Ιαπώνων χαρακτηριστική είναι και η απουσία crossover σκούτερ αλλά και on-off μοτοσυκλετών μικρομεσαίου κυβισμού. 

Τα crossover σκούτερ αποτελούν αυτή τη στιγμή τα μοντέλα που θέλουν όλοι, ενώ και οι μικρομεσαίου κυβισμού on-off/adventure έχουν πάρει τα πάνω τους για τα καλά με την κατηγορία να γνωρίζει εκ νέου δόξες χάρη και στους Κινέζουνς κατασκευαστές που έχουν κατακλύσει την αγορά.

Η Yamaha, όπως φαίνεται, δεν θέλει να αξιοποιήσει το όνομα Tenere σε κάποια μοτοσυκλέτα μικρότερου κυβισμού από την 700, ούτε να το βάλει σε μια on-off με χαμηλότερες δυνατότητες εκτός δρόμου από αυτή. Οπότε μια Yamaha RW700 Explore θα είχε νόημα αξιοποιώντας τον εν σειρά δικύλινδρο των 689 κ.εκ. Επίσης ένα μικρότερο on-off με φαίριγκ και το δικύλινδρο μοτέρ των 41,4 ίππων του MT-03 θα είχε επίσης νόημα για τη Yamaha. Το Explore το είδαμε και στη σχετική ομώνυμη έκδοση της Tenere με τις χαμηλότερες αναρτήσεις και την αυξημένη προστασία από τον αέρα και αυτή η έκδοση θα μπορούσε να είναι μια ακόμη ένδειξη για τις προθέσεις της Yamaha.

Λέτε να δούμε τελικά και τις δύο αυτές μοτοσυκλέτες να παρουσιάζονται τους επόμενους μήνες. Από τη στιγμή που γίνεται η αίτηση για κατοχύρωση του RW700 Explore ως logo και όχι ως όνομα -μιλάμε δηλαδή για γραφικά-, η Yamaha φαίνεται να είναι σε διαδικασία δημιουργίας διαφημιστικού υλικού. Αυτό σημαίνει ότι η εξέλιξη του μοντέλου έχει προχωρήσει σημαντικά -και με μεγάλη μυστικότητα- και η παρουσίασή του είναι θέμα μηνών και όχι ετών.