Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη - Αποκλειστικός εισαγωγέας της Segway Powersports

Ετοιμοπαράδοτο το ATV Snarler AT6 L σε 2 εκδόσεις
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

23/6/2022
Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη είναι ο νέος αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας των Segway Powersports στην Ελλάδα, με το ATV Snarler AT6 L, το πρώτο μοντέλο της εταιρείας να είναι άμεσα διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις.
 
Ακολουθεί το δελτίο τύπου του Ομίλου Σαρακάκη:
 
"O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει με ενθουσιασμό ότι ανέλαβε την αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των Segway Powersports στην Ελλάδα. 
Το All-Terrain Vehicle (ATV) SNARLER AT6 L είναι το πρώτο μοντέλο της Segway Powersports που διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, την Classic (Λ.Τ. 8.940€) και την Special (Λ.Τ. 9.400€).
 
Οι απλές αλλά επιβλητικές γραμμές του SNARLER AT6 L, σε συνδυασμό με την χρωματική αντίθεση σε σχέση με το πλαίσιο, δημιουργούν μια μοναδική αισθητική Ελεγχόμενης Έντασης.
 
Με επιθετική εμφάνιση, το Snarler έχει στιβαρό αεροδυναμικό πλαίσιο για επαγγελματική χρήση και υψηλών προδιαγραφών αναρτήσεις για να αντιμετωπίζει με ευκολία τις προκλήσεις σε κάθε έδαφος. Η εκτός δρόμου (off-road) αισθητική της Segway είναι τολμηρή, γεμάτη αυτοπεποίθηση και ριζικά διαφορετική. Πρόκειται για ένα αδάμαστο μηχανικό θηρίο στο σκοτεινό δάσος.
 
Αναλυτικές πληροφορίες για την Segway Powersports καθώς και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του  SNARLER AT6 L υπάρχουν στο επίσημο website: Segwaypowersports.gr
 
Ακολουθήστε την Segway Powersports Greece στα social media: YouTubeFacebookInstagram 
 
Σχετικά με την Segway 
Η Segway Technology Co., είναι μία καινοτόμα εταιρεία στον τομέα του σχεδιασμού και της παραγωγής προϊόντων Powersports παντός εδάφους (All-terrain), Utility Side by Sides (Οχήματα Υπαίθριων Δραστηριοτήτων), Sports Side by Sides (Σπορ Οχήματα Αναψυχής) και Οχήματα για χρήση στο δρόμο. 
 
Προσεγγίζοντας τη διεθνή αγορά με μια μακρόπνοη προοπτική, η Segway Powersports έχει αναπτύξει πολυάριθμα μοντέλα που κατέχουν διπλώματα ευρεσιτεχνίας, μεταξύ των οποίων ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα έξυπνο σύστημα IOV όπως και προηγμένα σχέδια οχημάτων. 
 
Ως μία επιχείρηση υψηλής τεχνολογίας που ενσωματώνει μία ανώτερη αλυσίδα εφοδιασμού και τα δικά της εργοστάσια, η Segway Powersports ειδικεύεται στην έρευνα και την ανάπτυξη (R&D), την παραγωγή, τις πωλήσεις και τις υπηρεσίες μετά την πώληση των προϊόντων Powersports. Εφαρμόζοντας πιστά το μότο “FEAR NO PLACE”, στοχεύει να γίνει κορυφαίος πάροχος λύσεων κινητικότητας παντός εδάφους (All-Terrain mobility).
 
Τα τελευταία 20 χρόνια, η αμερικανική εταιρεία Segway έχει αναπτύξει πολλά καινοτόμα προϊόντα που έχουν κυριολεκτικά αλλάξει τον κόσμο ενώ κατέχει πάνω από 1000 διπλώματα ευρεσιτεχνίας στον σχεδιασμό οχημάτων, την υγεία και τις τεχνολογίες IOT/IOV. 
 
Η Segway συνεργάζεται και προμηθεύει τεχνολογία σε κορυφαίες παγκόσμιες εταιρείες όπως η Ford, η Mustang, η GM, η Ferrari, η SEAT, η Intel, η Google, η Amazon. Το 2018 δημιουργήθηκε η Segway Technology Co, LTD για την αναζήτηση, ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία οχημάτων εκτός δρόμου ATV, SSV και UTV.
 
Η Ιστορία της SEGWAY
1999 - IΔΡΥΘΗΚΕ Η SEGWAY
Ο βορειοαμερικανός επιχειρηματίας και εφευρέτης Dean Kamen ίδρυσε τη Segway Inc στις ΗΠΑ.
 
2001 - H SEGWAY στην Ευρώπη
Η Segway Inc, εγκαθίσταται στην Ευρώπη με ένα εργοστάσιο που εδρεύει στο Bedford στο Ηνωμένο Βασίλειο.
 
2002 - ΠΡΩΤΙΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
Ξεκινά η διάθεση της πρώτης προσωπικής μεταφοράς, του Segway PT, στο διαδικτυακό κατάστημα Amazon. Το Segway PT ψηφίστηκε ως η καλύτερη νέα εφεύρεση της χρονιάς από το περιοδικό Popular Science.
 
2003 - SEGWAY/DARPA ΣΥΜΦΩΝΙΑ
Η Segway υπογράφει συμφωνία με την DARPA – μια υπηρεσία του Υπουργείου Άμυνας των Ηνωμένων Πολιτειών για έργα προηγμένης αναζήτησης που επενδύει σε νέες τεχνολογίες σημαντικές για την εθνική ασφάλεια των Ηνωμένων Πολιτειών.
 
2004 - SEGWAY CENTAUR
Εισαγωγή της έννοιας του τετράτροχου Segway. Εξοπλισμένο με γυροσκόπιο και αισθητήρα κλίσης, το Segway Centaur επελέγη ως μία από τις καλύτερες εφευρέσεις του 2004 από το αμερικανικό περιοδικό TIME.
 
2005 - SEGWAY OFF ROAD
Κυκλοφορούν τα μοντέλα Off-Road Segway XT και Golf Transporter.
 
2006 - ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΕΝΙΑ SEGWAY PT
Η δεύτερη γενιά του μοντέλου Segway PT φέρνει ασύρματο έλεγχο και επαναστατική τεχνολογία LeanSteeer γυρίζοντας το τιμόνι στο πλάι.
 
2008 - Η SEGWAY ΣΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΠΕΚΙΝΟΥ
Περισσότερα από 100 PT Segway χρησιμοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου το 2008. Μετακίνηση χωρίς εκπομπές ρύπων και με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον.
 
2014 - SEGWAY ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Η Segway ξεκινά την παραγωγή του τρίτροχου οχήματος Patroller SE-3 που προορίζεται για τις δυνάμεις ασφαλείας, το οποίο ξεχωρίζει για την ποιότητα, την αξιοπιστία και την πρωτοποριακή τεχνολογία κύλισης.
 
2015 - SEGWAY - NINEBOT ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
Η νεοσύστατη εταιρεία εστιάζει στην ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία επιβατικών μεταφορών μικρών αποστάσεων. Το πρώτο προϊόν που προέκυψε από αυτή τη συγχώνευση είναι η επαναστατική προσωπική μεταφορά MiniPRO, η οποία επιτρέπει τον διαισθητικό έλεγχο hands-free. Το κεφάλαιο αγοράς της νέας εταιρείας είναι περισσότερα από 60 δισεκατομμύρια δολάρια - περισσότερα από όλες τις εταιρείες ATV μαζί.
 
2018 - SEGWAY POWERSPORTS
Η Segway/Ninebot δημιουργεί τη Segway Technology Co, Ltd στις ΗΠΑ, για την ανάπτυξη, παραγωγή και εμπορία οχημάτων εκτός δρόμου, γνωστών ως ATV, UTV και SSV.
 
2019 - SEGWAY POWERSPORTS ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ
Τα οχήματα εκτός δρόμου Segway παρουσιάζονται στο κοινό για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση του Μιλάνου (EICMA).
 
2022 - ΑΦΟΙ ΣΑΡΑΚΑΚΗ - SEGWAY POWERSPORTS
Η εταιρεία Aφοί Σαρακάκη αναλαμβάνει την εισαγωγή και αποκλειστική διάθεση των Segway Powersports στην Ελλάδα."

Κοσμοϊστορική αλλαγή KTM : Τέρμα ο Kiska! Προσέλαβε υπεύθυνο σχεδιασμού τον Christof Taubl

Επιστρέφει τον σχεδιασμό των μοτοσυκλετών της σε εσωτερική διαδικασία
KTM Design
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/11/2025

O πολυετής δεσμός της αυστριακής εταιρείας μοτοσυκλετών με τον σχεδιαστικό οίκο KISKA έχει περάσει από πολλά στάδια και για πρώτη φορά φτάνει στον τέλος του!

Ο δεσμός της KTM με την σχεδιαστική εταιρεία KISKA ξεκινάει αρκετά πίσω, όταν στις αρχές της δεκαετίας του ’90 το Αυστριακό εργοστάσιο είχε δημιουργήσει διαγωνισμό με στόχο την ανεύρεση σχεδιαστή, για το τότε νέο LC4.

Η εταιρεία του Gerald KISKA κατόρθωσε να ξεχωρίσει θέτοντας έτσι τα θεμέλια μιας μακράς συνεργασίας που έφτασε μέχρι και τον σχεδιασμό το 1994, από την KISKA, του πλέον γνωστού σε όλους μας λογότυπου της KTM που η εταιρεία διατηρεί έως τώρα.

Το μεγάλο όμως ζήτημα για εμάς στο MOTO είναι πως ο μέχρι πρότινος ισχυρός άνδρας της ΚΤΜ, Stefan Pierer μοιραζόταν μια πολύ στενή, φιλική σχέση με τον Gerald KISKA, με τις απόψεις του δεύτερου να έχουν βάρος στην πλεύση της ΚΤΜ, ακόμα και πέρα από το σχεδιαστικό σκέλος. Γεγονός ίσως όχι πάντα θετικό για την πορεία των Αυστριακών, όπως μερίδα των στελεχών έχει σχολιάσει και απευθείας στον Pierer σε διαφορετικές στιγμές αυτής της μακροχρόνιας πορείας.

KTM Design

Η συνεργασία επεκτάθηκε σταδιακά, με πληθώρα μοντέλων της ΚΤΜ να επιμελούνται από την KISKA και την ανάπτυξη και εδραίωση της μίας, να συμπαρασύρει και την άλλη, ισχυροποιώντας τον δεσμό τους και φτάνοντας μέχρι την μερική εξαγορά του σχεδιαστικού οίκου από τον κατασκευαστή αρχικά σε ποσοστό 13,4%, με αύξηση στο 26% το 2017 και σε 50% στην συνέχεια.

Το κέντρο της σχεδιαστικής εταιρείας μεταφέρθηκε δίπλα στο εργοστάσιο της ΚΤΜ στο Mattighofen αποτελώντας ουσιαστικά πλέον μέρος του ομίλου Pierer Mobility, μαζί με τις KTM, Husqvarna και GasGas. Οι οικονομικές δυσκολίες της Pierer Mobility οδήγησαν σε απόσχιση θυγατρικών όπως η KTM Sportcar GmbH, η MV Agusta αλλά και η KISKA καθώς η Loxone μια εταιρεία αυτοματισμών, απέκτησε το 51% των μετοχών της KISKA , το πλειοψηφικό δηλαδή μετοχικό πακέτο και κατ’ επέκταση, τον έλεγχο του σχεδιαστικού κέντρου, γεννώντας ερωτήματα για το μέλλον και την σχεδιαστική γραμμή των επερχόμενων μοντέλων της ΚΤΜ.

KTM Design
ο Christof Taubl, αντιπρόεδρος στο νέο τμήμα σχεδιασμού​​​ της KTM

Η τελευταία εξέλιξη είναι πως η ΚΤΜ, υπό τον ινδικό πλέον έλεγχο της Bajaj, επαναφέρει τον σχεδιασμό των νέων μοντέλων της σε εσωτερική διαδικασία απομακρύνοντας τον επίσημα από την KISKA , προσλαμβάνoντας και θέτοντας αντιπρόεδρο στο τμήμα σχεδιασμού τον Christof Taubl.

Ο νέος αντιπρόεδρος σχεδιασμού, Christof Taubl, με σπουδές στην βιομηχανική σχεδίαση και μεταπτυχιακές σπουδές στην σχεδίαση μεταφορών, κατόρθωσε μέσα από μια 17ετή πορεία, να ανελιχθεί από junior designer σε υψηλόβαθμο στέλεχος στην… καλά το μαντέψατε... KISKA.

Φυσικά και αυτό δεν αποτελεί εγγύηση για την αισθητική συνέχεια των μοντέλων της πορτοκαλί εταιρείας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε σε μια ομαλή μετάβαση στην νέα εποχή, υπό την διοίκηση ενός ανθρώπου που συμμετείχε στην παλιά, έστω και από άλλη πλέον σκοπιά.