ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ – Διοργανώνει την 1η Σκυταλοδρομία on-off – Adventure

Στις 25-26/5, με αφορμή τα 20 χρόνια από την ίδρυσή της
motomagΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ – Διοργανώνει την 1η Σκυταλοδρομία on-off – Adventure
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

11/4/2024

Με αφορμή τα 20 χρόνια ενεργής της παρουσίας στα μοτοσυκλετιστικά δρώμενα, η Παναιγιάλεια Αθλητική Λέσχη Μοτοσυκλετιστών οργανώνει την 1η Σκυταλοδρομία on-off και Adventure μοτοσυκλετών, φέρνοντας ένα άθλημα του κλασσικού αθλητισμού στον χώρο των δύο τροχών, με τις δηλώσεις συμμετοχής να έχουν ήδη ξεκινήσει από τις 28 Μαρτίου 2024.

Την πρώτη μέρα, αυτή του Σαββάτου 25 Μαΐου, οι συμμετέχοντες θα βρεθούν στην παραλία του Αιγίου δίπλα από το κατάστημα Κύβος Spirits and Snacks όπου και θα είναι η γραμματεία και από εκεί θα παραλάβετε τα απαραίτητα για την συμμετοχή σας στο παιχνίδι της Κυριακής. Εκεί θα βρείτε περίπτερα από Αντιπροσωπίες (θα ανακοινωθούν σύντομα) που θα σας περιμένουν από τις πρωινές ώρες και κατά την διάρκεια όλης της εκδήλωσης Σάββατο & Κυριακή μέχρι το τέλος της εκδήλωσης για να θαυμάσετε τα νέα μοντέλα τους και να κάνετε ένα test ride αν το επιθυμείτε.

ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ – Διοργανώνει την 1η Σκυταλοδρομία on-off – Adventure

Παράλληλα καθώς η λέσχη είναι και αθλητική θα είναι ανοιχτή η πίστα motocross για τους λάτρεις του αθλήματος και για όποιον επιθυμεί να κάνει προπόνηση δωρεάν μέχρι το μεσημέρι όπου και θα κλείσει για λόγους κοινής ησυχίας. Το απόγευμα του Σαββάτου πάλι στον χώρο της Παραλίας Αιγίου και δίπλα από το κατάστημα Κύβος Spirits and Snacks θα γίνει βράβευση του πρώτου Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ. μετά θα γίνει μια παρουσίασης εκλεκτών καλεσμένων και αργότερα η ενημέρωση των συμμετεχόντων για το παιχνίδι της Κυριακής στα Παλαιά Σφαγεία στην παραλία του Αιγίου. Το βράδυ του Σαββάτου θα κλείσει με συναυλία σε rock ρυθμούς.

Κυριακή, 26 Μαΐου ημέρα παιχνιδιού

Η 1η Σκυταλοδρομία on-off adventure δεν είναι αγώνας, είναι ένα οδηγικό παιχνίδι σκυταλοδρομίας, το οποίο γίνεται για να ενώσει -θεωρητικά- δύο κόσμους, αυτόν του βουνού που κινείται στην άσφαλτο και αυτόν του βουνού που κινείται στο χώμα. Μέσα από το παιχνίδι αυτό, με καλή διάθεση και συνεργασία, σκοπός είναι να απολαύσουν και να ευχαριστηθούν οι συμμετέχοντες την συγκεκριμένη εκδήλωση. Η εκκίνηση και ο τερματισμός θα γίνει στο μαγαζί Κύβος το πρωί της Κυριακής (η ώρα θα ανακοινωθεί μερικές ημέρες πριν την έναρξη του event).

ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ – Διοργανώνει την 1η Σκυταλοδρομία on-off – Adventure

Οι συμμετέχοντες θα χωριστούν σε τρεις κατηγορίες, που ορίζουν τον ανώτατο συνολικό αριθμό κάθε ομάδας, αλλά και πόσοι θα είναι αυτοί που θα αναλάβουν τα χωμάτινα σκέλη. Η πρώτη με την ονομασία Adventure θα αποτελείται από 5 μέλη, με τα 2 να αναλαμβάνουν τα χωμάτινα σκέλη. Η δεύτερη που ακούει στο όνομα Adventure Pro θα αποτελείται επίσης από 5 μέλη, με τα 3 εξ αυτών να είναι επιφορτισμένα με την χωμάτινη διαδρομή. Η τρίτη και τελευταία κατηγορία ονομάζεται Open Adventure, όπου ο μέγιστος επιτρεπόμενος αριθμός μελών κάθε ομάδας είναι επίσης 5, όμως οι επιφορτισμένοι με την ολοκλήρωση των χωμάτινων διαδρομών θα πρέπει να είναι από 3 και πάνω.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την συμμετοχή όλων των αναβατών είναι να έχουν τον πλήρη εξοπλισμό (κράνος, μπουφάν, παντελόνι, παπούτσι κατάλληλο για μοτοσυκλέτα κ.α.), ενώ η Διοργάνωση δεν φέρει ευθύνη για τυχόν μηχανικά προβλήματα ή τραυματισμούς που ίσως προκύψουν κατά την διάρκεια της 1ης Σκυταλοδρομίας, η οποία όπως ξεκαθαρίζει η ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ. δεν είναι αγώνας, αλλά ένα φιλικό παιχνίδι με στόχο την διασκέδαση.

ΠΑ.ΛΕ.ΜΟΤ – Διοργανώνει την 1η Σκυταλοδρομία on-off – Adventure

Η δήλωση συμμετοχής έχει ξεκινήσει από τις 28 Μαρτίου 2024, ενώ το κόστος συμμετοχής ανέρχεται στα 5€ κατ’ άτομο. Για να είναι έγκυρη θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι και την παραμονή της έναρξης της Σκυταλοδρομίας. Η διαδικασία που έχεις να ακολουθήσεις για να δηλώσεις συμμετοχή είναι η παρακάτω:

Στέλνεις email στην διεύθυνση [email protected], με το αποδεικτικό κατάθεσης των χρημάτων, το όνομα της ομάδας, την κατηγορία που θέλεις να συμμετάσχεις και το όνομα και το τηλέφωνο του αρχηγού της δικής σου ομάδας. Η κατάθεση του ποσού των 5€ γίνεται στον αριθμό λογαριασμού 29624460, ή διαφορετικά μέσω IBAN στο GR 9801103040000030429624460.

Για περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορείτε να καλέσετε, απογευματινές κυρίως ώρες στο τηλέφωνο: 6987714021.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Εκκίνηση για την ετήσια διοργάνωσή της από εδώ και πέρα
Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/12/2024

Η πρώτη μέρα της INTERMOT 2024 ξεκίνησε δυναμικά με αρκετές επισκέψεις παρόλο που η Έκθεση δεν έχει το μέγεθος και την αίγλη των προηγούμενων ετών. Με την Ducati να επιστρέφει στην INTERMOT μετά από έξι χρόνια, είναι και η μόνη από τις μεγάλες εταιρείες που την τιμήσαν με τον καλύτερο τρόπο, με το να κρατήσει δηλαδή ένα σημαντικό μοντέλο και να το αποκαλύψει εδώ, στην Γερμανία για πρώτη φορά.

Ταυτόχρονα βοηθά και εμάς να δικαιολογήσουμε το έξοδο της κάλυψης της Έκθεσης προσφέροντας κάτι νέο στους αναγνώστες, καθώς σε διαφορετική περίπτωση θα είχε υποβιβαστεί σε μία τοπική Έκθεση Μοτοσυκλέτας όπως όλες όσες συμβαίνουν διάσπαρτες στην Ευρώπη.

Στην μεγαλύτερη όμως αγορά μοτοσυκλέτας η Έκθεση έχει μία σημαντική θέση στον εμπορικό κόσμο, ιδιαίτερα από την στιγμή που υπάρχει τοπική βιομηχανία και όχι μόνο λιανική πώληση. Στην INTERMOT εκτός από τους μεγάλους κατασκευαστές υπάρχουν πολλές εταιρείες εξαρτημάτων και ανταλλακτικών που επιζητούν την επόμενη ευκαιρία, και σε αυτό το κομμάτι όμως είναι σημαντικά μικρότερη από το ένδοξο παρελθόν της. Αντικατοπτρίζοντας την πορεία της γερμανικής οικονομίας, το νέο ξεκίνημα της INTERMOT που ανακοινώθηκε φέτος, γίνεται με αργή εκκίνηση αλλά με στόχο να κάνει σίγουρα βήματα εμπρός, όπως τόνισαν στο ΜΟΤΟ, στελέχη της διοργανώτριας εταιρείας. Δεν υπάρχει και άλλο μέσο από την Ελλάδα, τουλάχιστον δεν έχουμε πετύχει κάποιο, για να μεταφέρει τον παλμό από την δεύτερη μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Ευρώπης.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Οι μεγάλες εταιρείες έχουν όλες παρουσία, ελάχιστες από Κίνα, σε αντίθεση με την EICMA που είναι και η μεγαλύτερη Έκθεση Μοτοσυκλέτας στον κόσμο, όπως και γενικά περιορισμένη είναι η παρουσία μικρότερων κατασκευαστών που δεν έχουν ήδη ισχυρή αντιπροσώπευση στην γερμανική αγορά ή δεν έχουν στοχευμένο κοινό με υποστήριξη για να φτάσουν σε αυτό. Για αυτό υπάρχει παρουσία της Horwin και της Zero που στηρίζονται στην ισχυρή τοπική αντιπροσωπεία και απουσιάζουν άλλοι μικροί κατασκευαστές που συνολικά έχουν μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Η Ducati λοιπόν έκανε την διαφορά με την στήριξη της INTERMOT να είναι ένας από τους λόγους αυτής της επιλογής αλλά όχι ο κυρίαρχος. Με τον τρόπο αυτό το νέο Multistrada V2, για το οποίο μπορείτε να διαβάσετε τα πάντα εδώ, εισπράττει το μεγάλο μερίδιο της προσοχής του κόσμου παρουσιαζόμενο σήμερα χωρίς κάτι άλλο στην επικαιρότητα και ταυτόχρονα σε μία πολύ βασική αγορά με ισχυρό τοπικό ανταγωνισμό. Αυτοί οι δύο λόγοι είναι κυρίαρχοι για την επιλογή των Ιταλών, παράλληλα με την στήριξη στην INTERMOT. Ας μην ξεχνάμε πως σχεδόν δέκα χρόνια πριν, από εδώ ξεκίνησαν την επικοινωνία των Scrambler και όχι στην Ιταλία. Μία εξαιρετικά σημαντική κίνηση στην ιστορία της Ducati είχε εκκίνηση εδώ, στην Γερμανία.

Πρώτη μέρα INTERMOT 2024: Η δεύτερη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας ξεκίνησε νέο κεφάλαιο

Συνομιλώντας με στελέχη της Γερμανικής αγοράς, τα πράγματα εδώ είναι δύσκολα και θα συνεχίσουν να είναι τουλάχιστον για την επόμενη χρονιά που το πολιτικό σκηνικό δεν θα είναι σταθερό. Κλυδωνισμός στην μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης σημαίνει πως επηρεάζονται και οι υπόλοιποι, ιδιαίτερα στις κατηγορίες άνω των πεντακοσίων κυβικών γιατί δυσκολεύει την οικονομία κλίμακας, πάνω στην οποία βασίζονται οι μικρές αγορές που δεν μπορούν να στηρίξουν από μόνες τους το σύνολο των πωλήσεων που απαιτεί η εξέλιξη των ακριβών μοτοσυκλετών. Η Kawasaki για παράδειγμα στόχευσε την γερμανική αγορά για να βγάλει την ZX-4RR, μία ακριβή μοτοσυκλέτα που γυρίζει τον χρόνο 40 χρόνια πίσω και δεν γίνεται παρά να έρχεται κοντά σε τιμή με την αμέσως επόμενη κατηγορία. Αυτό από μόνο του την καθιστά μία δύσκολη κίνηση που μπορεί να πετύχει μόνο αν στηριχθεί από μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία. Οι 20-30 ακριβές μοτοσυκλέτες της μικρο-μεσαίας κατηγορίας που θα πωληθούν στην ελληνική αγορά δεν μπορούν να στηρίξουν την ύπαρξη του μοντέλου και το καλό είναι πως στην Γερμανία εξαντλήθηκαν όλα τα ZX και στις τρεις κατηγορίες φέτος αλλά και το ΄23. Αν δεν γινόταν αυτό δεν θα είχαμε ούτε supersport, ούτε superbike και αυτός είναι και άλλος ένας λόγος που το τι κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους δεν αποτυπώνει την εικόνα που έχει η πλειοψηφία στην Ευρώπη.

Θα συνεχίσουμε την περιήγησή μας στους διαδρόμους της INTERMOT για όλες τις λεπτομέρειες που υπάρχουν στις γωνιές των περιπτέρων.

 

Ζωντανά από την INTERMOT: Νέα Ducati 2025!

Posted by Moto Magazine Greece on Thursday, December 5, 2024