Παραίτηση του Δ.Σ. της EICMA, μετά από χρονιά ρεκόρ!

Μια απόφαση κόντρα στα δεδομένα…
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/3/2020

Η περσινή EICMA ήταν η πιο επιτυχημένη –εμπορικά- διοργάνωση στην Ιστορία του θεσμού. Στον ισολογισμό που δημοσιεύθηκε πριν από λίγες μέρες, επιβεβαιώθηκε το νούμερο-ρεκόρ στον τζίρο με 17.009.448 ευρώ, σχεδόν τρία εκατομμύρια ευρώ περισσότερα από τις προηγούμενες διοργανώσεις, που μεταφράζεται σε αύξηση 21%! Για την ιστορία, τα κέρδη της περσινής EICMA έφτασαν τα 774.279 ευρώ.

Παρά αυτά τα εκπληκτικά νούμερα όμως, το Διοικητικό Συμβούλιο (που απαρτίζεται από τον Πρόεδρο Andrea Dell'Orto και τα μέλη Corrado Capelli, Alfio Morone, Vito Ciccheti και Giovanni Castiglioni) αποφάσισε ομόφωνα να παραιτηθεί πριν την λήξη της θητείας τους. Στην ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφέρουν: "Με αυτή την κίνηση θα δώσουμε την δυνατότητα, με ένα αίσθημα ευθύνης και καθήκοντος, στον κύριο μέτοχο την ANCMA (σ.σ. ο αντίστοιχος σύνδεσμος του δικού μας ΣΕΕΑ) να λειτουργήσει βάσει των δικών της προθέσεων, με την ελπίδα ότι η νέα στρατηγική θα διασφαλίσει το κύρος της Έκθεσης".

Στην ανακοίνωσή τους τονίζουν επίσης χωρίς υπεκφυγές, ότι "η απόφαση πάρθηκε μέσα σε ένα κλίμα αυτοθυσίας και λύπης, μετά από την επιμονή και τις έντονες πιέσεις των νέων διοικούντων της ANCMA." Αναφέρουν επίσης ότι με τις υπάρχουσες, τραυματικές, συνθήκες που επικρατούν αυτή την στιγμή σε ολόκληρο τον κόσμο, οι οποίες δημιουργούν ένα έντονο κλίμα αβεβαιότητας, η πρόθεσή τους ήταν να συνεχίσουν να προσφέρουν υπηρεσίες μέσα από τα καθήκοντά τους, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια, η συνέπεια και η επιτυχία της EICMA. "Δυστυχώς", όπως λέει μέσα η ανακοίνωση, "βλέπουμε την πιθανότητα να διακοπεί αυτή η συνέχεια."

Τέλος, η ανακοίνωση κλείνει λέγοντας ότι "σήμερα μπορούμε να πούμε χωρίς αμφιβολία ότι είμαστε πιο ανταγωνιστικοί, ελκυστικοί και θεμελιώδεις για τον κλάδο μας. Γι' αυτό ευχόμαστε στην ANCMA και στο νέο Δ.Σ. της EICMA καλή επιτυχία, με την πεποίθηση ότι θα μπορέσουν να διασφαλίσουν και να προστατέψουν την αξία του θεσμού και της εταιρείας, ενός διεθνούς event που είναι συνώνυμο με την υπεροχή κάθε "Made in Italy" προϊόντος".

Εδώ όμως αξίζει να βάλουμε και άλλη μια παράμετρο στην όλη ιστορία, με την είδηση ότι η ένσταση που κατέθεσαν ορισμένες εταιρείες απορρίφθηκε και το δικαστήριο ενέκρινε την νομιμότητα της προεδρίας της ANCMA από τον Paolo Magri. Θα αναρωτιέστε, βεβαίως, ποια είναι η σχέση αυτού με όλα τα παραπάνω. Η απάντηση είναι ότι η EICMA ελέγχεται πλήρως από την ANCMA και η ολοκληρωτική αναδιοργάνωση του Διοικητικού Συμβουλίου από τον Paolo Magri, πρέπει να θεωρείται η επόμενη λογική κίνηση.

Ο Paolo Magri της ANCMA

 

Αυτό για όλο τον υπόλοιπο κόσμο, σημαίνει ότι επόμενη EICMA μπορεί να λειτουργήσει σε ένα εντελώς διαφορετικό πλαίσιο από αυτό που είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα, ειδικά αν συνυπολογίσουμε και τις ειδικές συνθήκες που επικρατούν αυτή την στιγμή και που θα επηρεάσουν δραματικά και το μέλλον της μοτο-βιομηχανίας. Το καθήκον του νέου Συμβουλίου είναι βαρύ, όπως επίσης και η κληρονομιά που αφήνουν οι προκάτοχοί τους, ενώ ο πήχης του ρεκόρ στα κέρδη και τον τζίρο, θέτει μάλλον ουτοπικό τον στόχο να ξεπεραστούν…

 

Ετικέτες

SYM Roadtrip: Τρεις χιλιάδες χιλιόμετρα σε Σαρδηνία και Κορσική με 32 Συνεργάτες της SYM

Το SYM Roadtrip 2026 συνεχίζει δυναμικά την επιτυχημένη πορεία του θεσμού, με μια διαδρομή Ελλάδα, Ιταλία, Σαρδηνία και Κορσική.
sym roadtrip
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

27/5/2026

Με μια οργανωμένη αποστολή 32 συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. και συνοδοιπόρους τα SYM TTLBT και ADXTG 400, η φετινή διοργάνωση συνδυάζει την ταξιδιωτική εμπειρία με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη.

Οι συνεργάτες της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. από διαφορετικές περιοχές της Ελλάδας συγκεντρώθηκαν στο λιμάνι της Ηγουμενίτσας στις 24 Μαΐου, έτοιμοι να επιβιβαστούν με προορισμό την Ιταλία.

SYM ADXTG 400

Η Σαρδηνία αποτέλεσε τον πρώτο μεγάλο σταθμό, με παραθαλάσσια τοπία, αυθεντική μεσογειακή αρχιτεκτονική και οδηγικά ενδιαφέρουσες διαδρομές. Την ίδια περίοδο, το νησί φιλοξενεί την ευρωπαϊκή παρουσίαση των νέων SYM CRUISYM 400 και TTLBT, προσδίδοντας στη φετινή διοργάνωση έναν ξεχωριστό συμβολισμό και συνδέοντας το ταξίδι των Ελλήνων συνεργατών της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με μια ξεχωριστή στιγμή για τη SYM στην Ευρώπη δίνοντας το παρών στην παρουσίαση.

Μετά τη Σαρδηνία, η διαδρομή θα συνεχιστεί στην Κορσική, όπου το οδηγικό ενδιαφέρον γίνεται ακόμη πιο έντονο. Συνεχείς στροφές, ορεινά περάσματα και εντυπωσιακά παραλιακά τοπία συνθέτουν το δεύτερο μεγάλο μέρος του οδοιπορικού.

SYM TTLBT

Μετά το πέρασμα από τα δύο ξεχωριστά νησιά της Μεσογείου και την επιστροφή μέσω Ιταλίας, το ταξίδι θα ολοκληρωθεί εκεί που άρχισε, στην Ηγουμενίτσα. Από εκεί, κάθε συνεργάτης θα επιστρέψει στον τόπο του, έχοντας προσθέσει τα δικά του χιλιόμετρα σε μια κοινή εμπειρία SYM.

Το SYM ROADTRIP δεν αποτελεί απλώς μια οργανωμένη απόδραση. Είναι η έμπρακτη απόδειξη της ισχυρής σχέσης της ΓΚΟΡΓΚΟΛΗΣ Α.Ε. με το δίκτυο συνεργατών της και τον κόσμο του δικύκλου. Οι άνθρωποι της πρώτης γραμμής οδηγούν, ταξιδεύουν και δοκιμάζουν τα μοντέλα σε πραγματικές συνθήκες, μεταφέροντας στη συνέχεια αυτή την πολύτιμη, βιωματική εμπειρία στην καθημερινή επαφή με τον Έλληνα αναβάτη.

 

Ετικέτες