“Προϊόν της Χρονιάς” το Dunlop Geomax MX53

Από τους δοκιμαστές του γερμανικού περιοδικού CROSS Magazin
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/2/2021

Το εξειδικευμένο γερμανικό περιοδικό Cross Magazin έδωσε τον τίτλο του προϊόντος της χρονιάς για το 2020 στα ελαστικά Dunlop Geomax MX53. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να διαβάσετε τα επιχειρήματα των δοκιμαστών του περιοδικού αλλά και λεπτομέρειες για τα χαρακτηριστικά τις σειράς των motocross ελαστικών της Dunlop:

 

 Δελτίο Τύπου

 

Το ελαστικό Dunlop Geomax MX53 ανακηρύχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» από το CROSS Magazin

•             Η αντοχή και η ευελιξία του ελαστικού εντυπωσίασαν το περιοδικό CROSS Magazin

•             Το Geomax MX53 προσφέρει υψηλή απόδοση εκτός δρόμου σε μεσαία και σκληρά εδάφη

•             Το προϊόν αναπτύχθηκε για τα πρωταθλήματα MXGP και Supercross

 

Το ελαστικό της Dunlop Geomax MX53 ανακηρύχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» από το  Γερμανικό περιοδικό CROSS Magazin, το οποίο κατόπιν εκτεταμένων δοκιμών, αναγνώρισε την υψηλή απόδοση και αντοχή του συγκεκριμένου ελαστικού motocross.

Στο τεύχος του Ιανουαρίου 2021, το περιοδικό CROSS Magazin παρουσίασε το Geomax MX53 ως «Προϊόν της Χρονιάς» για το 2020, εξηγώντας ότι τόσο οι ευρείες δυνατότητες που έχει το συγκεκριμένο motocross ελαστικό, που ανήκει στην κατηγορία μεσαίου και σκληρού εδάφους, όσο και η εκπληκτική αντοχή που επέδειξε μετά από ποικίλες δοκιμές, το καθιστούν όχι απλώς μια βελτιωμένη εκδοχή του προκατόχου του, Geomax MX52, αλλά ένα συνολικά εξαιρετικό προϊόν.

Λαμβάνοντας υπόψη τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του Geomax MX53, το περιοδικό καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η Dunlop «πέτυχε ένα πολύ σημαντικό κατόρθωμα, να βελτιώσει ένα προϊόν που ήταν ήδη αποδεδειγμένα καλό και ως εκ τούτου, ήταν ήδη σε μεγάλη ζήτηση. Το προηγούμενο μοντέλο, Geomax MX52, αποτελούσε συχνή και αγαπημένη επιλογή για πολλούς οδηγούς, αφού είχε καταφέρει να εδραιώσει ένα ευρύ φάσμα αγοραστών, αντιπροσωπεύοντας μία εξαιρετική ισορροπία μεταξύ της υψηλής απόδοσης και της αντοχής στο χρόνο».

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Geomax MX53 έχει ακόμη πιο ευρείες δυνατότητες χρήσης, βελτιωμένο χειρισμό, καλύτερη απόδοση φρεναρίσματος και feedback. Οι ειδικοί του CROSS Magazin εντυπωσιάστηκαν από αυτά τα χαρακτηριστικά, σημειώνοντας πως πρόκειται για τον «καλύτερο δυνατό συνδυασμό» μεταξύ ισχυρού κρατήματος και αντοχής.

 

«Το Geomax MX53 έχει ελεγχθεί από εμάς σε ποικίλες διαδρομές σε μία μεγάλη σειρά δοκιμών και κατά τη γνώμη μας, πλησιάζει πάρα πολύ στην επιθυμητή ισορροπία μεταξύ αποτελεσματικής πρόσφυσης και ανθεκτικότητας», σημείωσαν χαρακτηριστικά οι συντάκτες του περιοδικού.

Το MX53 αποτελεί βασικό κομμάτι της σειράς ελαστικών Geomax motocross και έχει σχεδιαστεί ως ένα ενδιάμεσο προϊόν για χρήση σε μεσαίο έως σκληρό έδαφος. Η σειρά Dunlop Geomax περιλαμβάνει επίσης το μοντέλο MX12, για εδάφη με άμμο και λάσπη, αλλά και το εξαιρετικά αναγνωρισμένο MX33, για μαλακό έως μεσαίο έδαφος. Η οικογένεια τη σειράς Geomax έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη όλων των κορυφαίων κατασκευαστών, παίζοντας βασικό ρόλο στις νίκες των αναβατών και των ομάδων τους σε πρωταθλήματα όπως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Motocross (MXGP) και το Monster Energy Supercross.

«Καθώς δοκιμάζαμε το νέο MX53 με τους αναβάτες μας, συνειδητοποιήσαμε πώς οι εκτεταμένες προσπάθειες μας γύρω από την Έρευνα και την Ανάπτυξη, αλλά και η μακρά εμπειρία μας στους αγώνες σε όλον τον κόσμο, κατέληξαν στη δημιουργία ενός πραγματικά ισορροπημένου προϊόντος, τόσο για τους επαγγελματίες αναβάτες όσο και για τους ερασιτέχνες. Αυτό που εντυπωσίασε τους ειδικούς του CROSS Magazin, ήταν οι ακόμη πιο πολλές δυνατότητες χρήσης που έχει το συγκεκριμένο ελαστικό σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, καθώς και η ισορροπία που πετύχαμε μεταξύ της υψηλής απόδοσης και της μακράς αντοχής. Η ανακήρυξη του ελαστικού μας ως «Προϊόν της Χρονιάς» για το 2020 από το CROSS magazine είναι μια διάκριση που μας έκανε ιδιαίτερα υπερήφανους», δήλωσε σχετικά ο Luca Davide Andreoni, Διευθυντής Μάρκετινγκ της Dunlop Motorcycle για την Ευρώπη.

 

Σχετικά με την Dunlop

Η Dunlop Europe είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ελαστικών μοτοσικλετών στον κόσμο με εντυπωσιακό ιστορικό επιτυχιών στοn μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η Dunlop Europe είναι τεχνικός συνεργάτης των πρωταθλητριών ομάδων στο Endurance World Championship Racing, επίσημος προμηθευτής ελαστικών στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα Moto2 και Moto3 και η πιο επιτυχημένη μάρκα ελαστικών στην ιστορία του Isle of Man TT. Για εκτός δρόμου διοργανώσεις, η Dunlop είναι η επιλογή των νικητών και πρωταθλητών MXGP και Supercross.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Dunlop, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.dunlop.eu

Σχετικά με την Goodyear

Η Goodyear είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες ελαστικών παγκοσμίως.

Απασχολεί περίπου 63,000 άτομα και κατασκευάζει τα προϊόντα της σε 47 εργοστάσια σε 21 χώρες ανά τον κόσμο. Διαθέτει δύο Κέντρα Καινοτομίας στο Akron του Ohio και στο Colmar-Berg του Λουξεμβούργου, όπου αναπτύσσονται κορυφαία προϊόντα και υπηρεσίες αιχμής που θέτουν τα πρότυπα τεχνολογίας και επιδόσεων για την βιομηχανία.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Goodyear και τα προϊόντα της, παρακαλούμε επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα www.goodyear.eu.

Σουηδία: Εντοπίζει δρόμους που γλιστρούν μέσω cloud! - Live ενημέρωση στους οδηγούς

Σύντομα η εφαρμογή του καινοτόμου συστήματος ασφάλειας - Με συλλογή δεδομένων από διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα!
Sweeden Live road data
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

28/11/2025

Η Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών πρόκειται να εφαρμόσει μια παγκόσμια πρωτιά στην οδική ασφάλεια, συλλέγοντας σε πραγματικό χρόνο δεδομένα από τα συστήματα ασφαλείας των αυτοκινήτων για να εντοπίσει δρόμους με αυξημένη ολισθηρότητα.

Η αιχμή της τεχνολογίας στο πλευρό της ασφάλειας με τη Σουηδία που διακρίνεται και σε αυτόν τον τομέα σαν χώρα να εγκαινιάζει έναν πρωτοποριακό τρόπο παρακολούθησης της ολισθηρότητας του οδικού της δίκτυο, ο οποίος μάλιστα, ακόμη και για τα δικά μας οικονομικά δεδομένα σαν χώρα, έχει πολύ ελκυστικό κόστος, τη στιγμή μάλιστα που δεν υπάρχει εναλλακτική!

Ειδικότερα η σουηδική υπηρεσία πρόκειται να αγοράζει δεδομένα που μεταδίδουν σε πραγματικό χρόνο τα διασυνδεδεμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στη χώρα, μέσω των κατασκευαστών τους όπως είναι η Volvo και η σουηδική Nira Dynamics (μέλος του Volkswagen Group), με ετήσιο κόστος γύρω στις 635.000 ευρώ.

Τα εν λόγω δεδομένα προέρχονται από τα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού που φέρει το εκάστοτε αυτοκίνητο και πηγαίνουν απευθείας στον κατασκευαστή, ο οποίος με την επεξεργασία τους μπορεί να προβεί σε μια σειρά από ενέργειες με απώτερο σκοπό, μεταξύ άλλων, τη βελτίωση των συστημάτων της οδικής ασφάλειας αλλά και την καλύτερη κατανόηση των συνθηκών κάτω από τις οποίες έγινε ένα τροχαίο ατύχημα. Η σουηδική υπηρεσία θέλει να εκμεταλλευτεί αυτά τα ανώνυμα δεδομένα για την ενημέρωση των οδηγών, για τις συνθήκες που επικρατούν στο οδικό δίκτυο, με μία εξαιρετική πρωτοβουλία.

Ειδικότερα, κάθε φορά που ενεργοποιούνται συστήματα όπως το ABS, το Traction Control ή το σύστημα δυναμικής ευστάθειας ενός αυτοκινήτου (ESP) τα αυτοκίνητα παράγουν δεδομένα, από την στατιστική ανάλυση των οποίων προκύπτουν εκτιμήσεις των συντελεστών τριβής του οδοστρώματος. Έτσι προκύπτει μια σαφής εικόνα για το πόσο ολισθηρός είναι ένας δρόμος στο ακριβές σημείο όπου βρίσκεται το αυτοκίνητο εκείνη τη στιγμή. 

Το πρόγραμμα προσφέρει περίπου 300 εκατ. σημεία μέτρησης, σε σύγκριση με.... τα μόλις 3.000 ειδικά οχήματα που είχε ήδη η Σουηδία στους δρόμους της για αυτόν τον σκοπό, τα οποία πραγματοποιούσαν και δοκιμαστικά φρεναρίσματα! Ναι οι Σουηδοί παίρνουν πολύ σοβαρά την οδική ασφάλεια στους δρόμους τους και είχαν ήδη βρει μια λύση για να το κάνουν αυτό. Τώρα θα γίνεται πολύ καλύτερα και από αυτά που καταλαβαίνουμε και πολύ πιο οικονομικά. Όπως αναφέραμε τα δεδομένα είναι πλήρως ανώνυμα και συνδυάζονται με μετρήσεις από 750 μετεωρολογικούς σταθμούς, δημιουργώντας μια εξαιρετικά λεπτομερή και δυναμική εικόνα της κατάστασης των δρόμων τον χειμώνα και όχι μόνο.

Με αυτές τις πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, η Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών μπορεί να κινητοποιείται γρηγορότερα για χρήση αλατιού, στην αντιμετώπιση πάγου και τον εκχιονισμό ή ακόμα και συντήρηση του οδοστρώματος όταν απαιτείται, ενώ αποκτά και τη δυνατότητα να αξιολογεί με ακρίβεια την ποιότητα εργασίας των εργολάβων συντήρησης! Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένη ασφάλεια, μειωμένοι κίνδυνοι και άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων στο οδικό δίκτυο καθ’ όλη τη διάρκεια του σκανδιναβικού χειμώνα.