Ρεπορτάζ: Στο BMW Motorrad Roadshow 2025 - Test Ride για 3 ημέρες στην Αττική

Το test ride event της BMW που γυρίζει όλη την Ελλάδα
BMW Roadshow 2025 Αττική
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/3/2025

Το BMW Motorrad Roadshow ήρθε για πρώτη φορά στην ελληνική επικράτεια ώστε να δώσει τη δυνατότητα σε όλους τους φίλους των δύο τροχών να δουν από κοντά και να οδηγήσουν όλη την γκάμα των Βαυαρών σε ένα σημείο!

Ως σύνολο η Ευρώπη είναι και εκείνη που απορρόφησε την περασμένη χρονιά τη μερίδα του λέοντος των πωλήσεων της BMW Motorrad με περισσότερα από 118.000 δίκυκλα επί συνόλου που ξεπέρασε οριακά τα 210.000 δίκυκλα για την επίτευξη ενός νέου ιστορικού ρεκόρ.

Η Ευρώπη λοιπόν έχει εξαιρετική σημασία για την BMW ωστόσο η Ελλάδα είναι μια μικρή αγορά που δεν μπορεί να επηρεάσει τις συνολικές της πωλήσεις ούτε να δικαιολογήσει ίσως υψηλές επενδύσεις σε events για την "εύρεση" περισσότερων αγοραστών. 

BMW Roadshow 2025 Αττική

Το παραπάνω κάνει το πέρασμα του BMW Motorrad Roadshow 2025 από τα μέρη μας μια μικρή επιτυχία της ελληνικής αντιπροσωπείας που κατάφερε να πείσει τα κεντρικά στο Μόναχο να το στείλουν φέτος και εδώ το φορτηγό που πραγματοποιεί ευρωπαϊκό tour και δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει και να οδηγήσει ολόκληρη την γκάμα μοτοσυκλετών του 2025 περνώντας από σημαντικές πόλεις.

Το "ελληνικό" BMW Motorrad Roadshow έχει ήδη ξεκινήσει κάνοντας την πρώτη του επιτυχημένη βόλτα στην Κρήτη, σε Χανιά και Ηράκλειο για να ανέβει έπειτα στην Αττική, προτού επισκεφτεί και άλλες πόλεις έως και τις 23 Μαρτίου.

Εμείς βρεθήκαμε στο κτήμα ΟΙΝΟΤΡΙΑ ΓΗ (2ο χλμ. Καπανδριτίου - Καλάμου T.K. 19014), το οποίο θα αποτελέσει και τη βάση των test rides της Αττικής περιμένοντας όλους τους φίλους των δύο τροχών να δουν από κοντά και να οδηγήσουν τα μοντέλα που θα ήθελαν να γνωρίσουν από πρώτο χέρι -βρείτε εδώ τον σύνδεσμο για να δηλώσετε συμμετοχή, μοντέλο προτίμησης και την ώρα που σας εξυπηρετεί.

Το ίδιο το κτήμα έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον και μπορεί να αποτελέσει από μόνο του λόγο για μια βόλτα μέχρι το Καπανδρίτι αφού εντός θα βρείτε και το εξαιρετικό Μουσείο Οίνου Κώστα Λαζαρίδη στο οποίο έχει μια προσπάθεια κάτι παραπάνω από φιλότιμη για να παρουσιαστεί η ιστορία του αμπελιού και του κρασιού.

Στο ΟΙΝΟΤΡΙΑ ΓΗ πήραμε και εμείς μέρος κανονικά στο test ride event που παρουσιάστηκε σήμερα στους δημοσιογράφους για να βιώσουμε και εμείς την εμπειρία που θα έχει οποιοσδήποτε φίλος της μοτοσυκλέτας λάβει μέρος σε αυτό. 

Το BMW Motorrad Roadshow είναι πολύ καλά οργανωμένο με τα test rides να πραγματοποιούνται με πλοηγό τον επίσημο εκπαιδευτή και πρεσβευτή της BMW Motorrad στην Ελλάδα, Βασίλη Μπούδρο, ο οποίος δίνει και τον ρυθμό ακολουθώντας κατά γράμμα το αυστηρό πρωτόκολλο που έχουν ορίσει οι Βαυαροί αναφορικά με την ασφάλεια.

Για την διαδρομή και τον ρυθμό δεν έχετε λοιπόν κάποιο λόγο ανησυχίας, οπότε αν κάποιο από τα 22 μοντέλα της BMW σας έχει κινήσει το ενδιαφέρον δεν έχετε παρά να μεταβείτε στο Καπανδρίτι και να βρεθείτε στη σέλα του.

Να έχετε φυσικά μαζί σας, το δίπλωμα και όλον τον απαραίτητο εξοπλισμό -κράνος, γάντια, μπουφάν, μπότες- και μην ξεχάσετε να κάνετε την εγγραφή σας στo site ώστε να γνωρίζετε τι ώρα είναι διαθέσιμο το μοντέλο της αρεσκείας σας. Μετά τις 8, 9 και 10 Μαρτίου για τα test rides της Αττικής, το πρόγραμμα του BMW Motorrad Roadshow 2025 έχει ως εξής:

(12/03–13/03) - Πάτρα, Εγκαταστάσεις BMW Motorrad  Παπανικολάου

(15/03) - Ιωάννινα, Πλατεία Μαβίλη

(17/03) - Λάρισα, Δημοτική Σκεπαστή Αγορά Νεάπολης

(19/03) - 21/03 Θεσσαλονίκη, Εγκαταστάσεις BMW Motorrad  Velmar

(23/03) - Καβάλα, Χώρος Στάθμευσης Αθλητικού Κέντρου Καλαμίτσας

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες