Royal Enfield Himalayan Euro 4: Ανάκληση για τις δαγκάνες φρένων

Αφορά 29 μοτοσυκλέτες στην Ελλάδα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/3/2022

Με την ακόλουθη ανακοίνωση η ελληνική αντιπροσωπεία MUVUS της Royal Enfield προχωρά σε ανάκληση 29 μοτοσυκλετών Himalayan Euro 4 λόγω πιθανής οξείδωσης στα έμβολα των δαγκανών φρένου:

 

 

Η εταιρεία MUVUS A.E., Επίσημη Αντιπροσωπεία των μοτοσυκλετών

Royal Enfield στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης του

μοντέλου Royal Enfield Himalayan euro4.

Η ανάκληση αφορά σε 29 μοτοσικλέτες, παραγωγής ετών 2018-2020, στις

οποίες σε περίπτωση χρήσης σε οδούς που χρησιμοποιείται αλάτι κατά του

πάγου, υπάρχει το ενδεχόμενο οξείδωσης των εμβόλων των δαγκανών των

φρένων.

Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να

σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα.

Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω

συστημένης επιστολής ή/και με email ή τηλεφωνικά ώστε να προσέλθουν στο

δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργείων μοτοσικλετών Royal Enfield σε όλη την

Ελλάδα – κατόπιν ραντεβού προκειμένου να γίνει αντικατάσταση των

δαγκανών του συστήματος πέδησης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές

παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με το Τεχνικό Τμήμα της εταιρείας

MUVUS Α.Ε. στο τηλέφωνο 22990 69930 ή με email στο

[email protected]


 

Rage Against Childhood Cancer: Το MotoGP στο πλευρό του Good Max [VIDEO]

Κλήρωση με μοναδικό έπαθλο για στήριξη της έρευνας κατά του παιδικού καρκίνου
Good Max
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/8/2025

Το MotoGP ενώνει τις δυνάμεις του με την καμπάνια Good Max “Rage Against Childhood Cancer”, μια πρωτοβουλία που δημιουργήθηκε από τον Ignacio Vilarroig προς τιμήν του 12χρονου γιου του, Max, ο οποίος διαγνώστηκε με όγκο στον εγκέφαλο στο νοσοκομείο Sant Joan de Déu στη Βαρκελώνη.

Η δράση αυτή αναδεικνύει μια σκληρή πραγματικότητα, μόλις το 4% της παγκόσμιας χρηματοδότησης για τον καρκίνο κατευθύνεται στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο. Το Good Max έχει ως στόχο να αλλάξει αυτήν την αναλογία, με θάρρος και αποφασιστικότητα.

Ένα βίντεο με εντυπωσιακή παραγωγή αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση μέσα από αναφορές στο κινηματογραφικό franchise Mad Max πού αποτέλεσε και έμπνευση για το όνομα της καμπάνιας.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το MotoGP στηρίζει μια ειδική κλήρωση για μια ανεπανάληπτη εμπειρία στο Grand Prix της Καταλονίας. Όσοι συμμετέχουν με δωρεά μπαίνουν στην κλήρωση για paddock και grid pass για δύο άτομα, μια σπάνια ευκαιρία να ζήσουν από κοντά τον παλμό του MotoGP. Όσο μεγαλύτερη η δωρεά, τόσες περισσότερες οι συμμετοχές. Το σημαντικότερο είναι πως το 100% των εσόδων θα διατεθεί απευθείας στην έρευνα για τον παιδικό καρκίνο στο Hospital Sant Joan de Déu.

Το MotoGP, η Good Max και το “Racing for the Future” στέλνουν το μήνυμα ότι οι αγώνες μπορούν να προσφέρουν πολλά περισσότερα από θέαμα, μπορούν να γίνουν κινητήριος δύναμη ελπίδας.