Royal Enfield Motoverse 2025 - Το δικό της Μοτοσύμπαν γιόρτασε η εταιρεία [Videos]

Το τριήμερο φεστιβάλ μοτοσυκλέτας της RE - Έγινε στην Goa της Ινδίας
Royal Enfield Motoverse 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

1/12/2025

Το Motoverse είναι το μεγαλύτερο φεστιβάλ μοτοσυκλέτας που διοτργάνωσε φέτος η Royal Enfield, η οποία βάζει το δικό της λιθαράκι στην δημιουργία κουλτούρας γύρω από τη μοτοσυκλέτα στην Ινδία. Δεν είναι μόνο οι Κινέζοι που χτίζουν με γοργούς ρυθμούς δίτροχη κουλοτούρα. Το κάνουν αυτό και οι Ινδοί με τη Royal Enfield να πρωτοστατεί με το τριήμερο φεστιβάλ Motoverse στο οποίο παραβρέθηκαν περισσότεροι από 40.000 αναβάτες και φίλοι των δύο τροχών από όλο τον κόσμο και σύμφωνα με την RE το φετινό Motoverse ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Goa, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν παρουσιάσεις νέων μοντέλων και να εξερευνήσουν την γκάμα προϊόντων και αξεσουάρ της εταιρείας. Διοργανώθηκαν επίσης εκθέσεις custom μοτοσυκλετών αλλά και εκπαιδευτικά workshops όπου μηχανικοί και αναβάτες μοιράστηκαν τις γνώσεις τους σχετικά με τη συντήρηση και την επισκευή μοτοσικλετών με τους συμμετέχοντες να αποκομίζουν πολύτιμη γνώση που θα τους βοηθήσει στα ταξίδια τους.

Royal Enfield Motoverse 2025

Παρόντες στην εκδήλωση ήταν και ο εκτελεστικός πρόεδρος του μητρικού Eicher Group, Siddhartha Lal, όπως και ο Govindarajan Balakrishnan, διευθύνοντας σύμβουλος της Royal Enfield, οι οποίοι αναμείχθηκαν με το πλήθος ως απλοί μοτοσυκλετιστές.

Στο Motoverse παρόντες ήταν και αναβάτες που έχουν ταξιδέψει με Royal Enfield (όπως ο Nick Sanders), οι οποίοι μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους με το κοινό παρακινώντας με τα ταξίδια τους και άλλους αναβάτες να ξεκινήσουν τις δικές τους περιπέτειες. Η μουσική και η διασκέδαση συμπλήρωσαν την εμπειρία, με ζωντανές συναυλίες, σε έναν χώρο όπου πραγματοποιήθηκαν επίσης αγώνες flat track και μοτοποδόσφαιρου (!), ενώ υπήρχε ακόμη και Γύρος του Θανάτου! Δείτε στιγμιότυπα από κάθε ημέρα του Motoverse στα videos που ακολουθούν.

 

 

 

Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική

Τρεις νέοι, νεκροί σε διάφορα τροχαία ανά την χώρα
Τραγικός απολογισμός Σαββατοκύριακου: Τρεις νεκροί μοτοσυκλετιστές σε Αγία Παρασκευή, Καλαμάτα και Χαλκιδική
Από το

motomag

8/6/2026

Δυστύχημα συνέβη εχθές Κυριακή 7/6 στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής επί της Λεωφόρου Μεσογείων στο ρεύμα προς Παλλήνη. Στην μοτοσυκλέτα επέμβαινε αναβάτης και συνεπιβάτης, αμφότεροι 22 ετών όταν σημειώθηκε πλαγιομετωπική σύγκρουση με αυτοκίνητο στο ίδιο ρεύμα κυκλοφορίας, λίγο πριν την συμβολή Μεσογείων και Λαυρίου.

Οι συνθήκες του δυστυχήματος ερευνώνται. Από την σύγκρουση ο 22χρονος έχασε την ζωή του ενώ η συνεπιβάτης τραυματίστηκε ελαφρύτερα.

Ξημερώματα Δευτέρας 8/6 περίπου στις 01:00, μοτοσυκλέτα που οδηγούσε 29χρονος κάτοικος της περιοχής Μικρής Μαντίνειας έφυγε από την πορεία της το δρόμο Κιτριών – Καλαμάτας με τις πρώτες αναφορές να κάνουν λόγο για μη εμπλοκή άλλου οχήματος. Το ασθενοφόρο κατέφθασε στο σημείο 25 λεπτά μετά την αρχική κλίση και απλά διαπίστωσε τον θάνατο του αναβάτη.

Το Σάββατο 6/6 περίπου στις 20:00, ένας 44χρονος αναβάτης έχασε τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας του στο 37ο χιλιόμετρο Πολυγύρου – Θεσσαλονίκης και τραυματίστηκε θανάσιμα. Το τμήμα Τροχαίας Πολυγύρου διενεργεί έρευνα και αναζητά τυχόν μάρτυρες.

Εκτός αυτών άλλο ένα σοβαρό τροχαίο συνέβη το βράδυ της Κυριακής στην περιοχή της Ερέτριας όταν σπορ ανοικτό αυτοκίνητο, χτύπησε μοτοσυκλέτα με δύο επιβάτες και τους εγκατέλειψε αβοήθητους. Αναβάτης και συνεπιβάτης τραυματίστηκαν σοβαρά ενώ ο ένας από τους δύο είναι σε κρίσιμη κατάσταση καθώς φέρει σοβαρό τραύμα στο πόδι. Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση και ο οδηγός του αυτοκινήτου συνελήφθη αμέσως μετά και κρατείται. Εθελοντές της ΕΣΔΔΕ προσέφεραν τις πρώτες βοήθειες άμεσα στο σημείο μέχρι να έρθει το ΕΚΑΒ.