Στις καλοκαιρινές μπόρες εμφανίζονται οι ζογκλέρ

Σαν τα σαλιγκάρια!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/5/2017

Μετά την βροχή εμφανίζονται τα σαλιγκάρια, κατά την διάρκεια της βροχής όμως, εμφανίζονται οι ζογκλέρ… Την φωτογραφία έστειλε σε αναγνώστη μας η Κ. από την περιοχή του Φαλήρου, καθώς της έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι ο κύριος της φωτογραφίας κινούταν σβέλτα μέσα στα αυτοκίνητα, με την πολύχρωμη ομπρέλα, χωρίς κράνος ή άλλο εξοπλισμό. Μόνη του προστασία η ομπρέλα λοιπόν.. Το πρόβλημα βέβαια είναι κι άλλο, από την στιγμή που πρόκειται για σκούτερ, αφού δεν έχει πρόσβαση στο πίσω φρένο… Παρόλο που στο φρενάρισμα είναι το εμπρός φρένο που χρειάζεσαι, στην βροχή και σε τέτοιες περιπτώσεις χαμηλής πρόσφυσης, κυρίως με τους μικρούς αυτούς τροχούς, καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς και τα δύο φρένα και να έχεις και τα δύο χέρια στο τιμόνι, ιδιαίτερα σε αυτή την κατηγορία των μικρών σκούτερ.

Αυτές τις μέρες οι δρόμοι γλιστρούν περισσότερο από το φυσιολογικό και χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή, κράνος, μπουφάν, γάντια και μοτοσυκλετιστικό παπούτσι πρέπει να θεωρούνται αναγκαία, καθώς η μοτοσυκλέτα είναι τρόπος ζωής - και τουλάχιστον το κόστος της απόκτησής  της (αν αυτό είναι το επιχείρημα για την έλλειψη του εξοπλισμού) θα πρέπει να περιλαμβάνει και όλα τα παραπάνω!

Προσοχή στους δρόμους και πάντα με κράνος λοιπόν!

 

 

Από το email μας:

Αγαπητό περιοδικό,

Σας στέλνω μια φωτογραφία που τράβηξε η φίλη μου Καλομοίρα στο Δέλτα Φαλήρου και μου την έστειλε με τρόμο για το μέγεθος της ανθρώπινης βλακείας.

Η συγκεκριμένος αναβάτης-ζογκλέρ, έχει καταφέρει κόντρα σε κάθε νόμο φύσης της λογικής :
1.       Να κινείτε επιδέξεια στην δυνατή βροχή με το μικρό σκούτερ (και ομπρέλα όμως..)
2.       Να μην έχει ανάγκη το κράνος (γιατί κρατάει ομπρέλα..)
3.       Να μην φοράει τα άβολα ρούχα ατομικής προστασίας καιρού και μοτοσυκλέτας (αφού κρατάει ομπρέλα..)
4.       Να οδηγεί άνετα με το ένα χέρι (αφού στο άλλο κρατάει την ομπρέλα..)
5.       Να κρατάει σφιχτά ομπρέλα υπερνικώντας την αντίσταση της κατά την κίνηση του (γιατί δεν χρειάζεται κράνος, ρούχα προστασίας, δύο χέρια στο τιμόνι... κλπ)
Εύχομαι η φωτογραφία αυτή να μην είναι ένα τελευταίο snapshot για την ζωή του ή κάποιου άλλου.
Λυπάμαι πολύ που η ανθρώπινη βλακεία μπορεί να φτάσει σε τέτοιο σημείο αδιαφορώντας για την ζώη αθώων συνανθρώπων. Γιατί για την δική του ζωή ευτυχώς κρατάει ομπρέλα...   
Ευχαριστώ 
Σταμάτης 

 

Ανάκληση BMW C Evolution για κίνδυνο φωτιάς

Μια κακή στεγανοποίηση η αιτία της ανάκλησης
bmw-c-evolution
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

15/6/2026

Η ευρωπαϊκή υπηρεσία Safety Gate δημοσιεύει μια νέα ανάκληση της BMW Motorrad που αφορά ένα παλιότερο μοντέλο. Ο λόγος για το ηλεκτρικό σκούτερ C Evolution, που παράχθηκε από το 2014 ως και 2020, για το οποίο προκύπτει ενδεχόμενος κίνδυνος φωτιάς.

Συγκεκριμένα, όπως περιγράφει το δημοσιευμένο κείμενο της ανάκλησης, οι συνδέσεις της 12βολτης μπαταρίας που τροφοδοτεί τον φορτιστή DC/DC είναι ανεπαρκώς στεγανοποιημένοι από το νερό. Αυτό μπορεί να επιτρέψει στο νερό να διεισδύσει και να προκαλέσει βραχυκύκλωμα, το οποίο οδηγεί σε φωτιά.

Το ζήτημα εντοπίστηκε για πρώτη φορά στη Γαλλία και αφορά μοντέλα κατασκευής από 25/3/2014 ως 26/08/2020.

Εφόσον αφορά σε ιδιοκτήτες του εν λόγω σκούτερ στην Ελλάδα, αυτοί θα ειδοποιηθούν από τη BMW Motorrad Hellas για τη διαδικασία της ανάκλησης.

Ετικέτες