Suzuki: Πρώτη ανανέωση ταυτότητας μετά από 39 χρόνια!

Για την εταιρεία που αλλάζει εικόνα σπάνια αυτό είναι είδηση
Suzuki: Πρώτη ανανέωση ταυτότητας μετά από 39 χρόνια!
Από το

motomag

2/4/2025

Η Suzuki Motor Corporation θα ανανεώσει τις στολές της και την εταιρική της ταυτότητα (CI) από την 1η Απριλίου 2025, μετά από 39 ολόκληρα χρόνια και αυτό δεν αποτελεί ακόμη ένα πρωταπριλιάτικο αστείο. Στην περίπτωση της Suzuki που οι αλλαγές στην εικόνα, είναι μία δύσκολη και σπάνια περίπτωση, θα μπορούσε να ήταν ένα από τα ψευδή δημοσιεύματα που ανέβηκαν εχθές, αλλά πράγματι η εταιρεία προχωρά σε αλλαγές. Μακάρι αυτός ο άνεμος ανανέωσης να προχωρήσει και στην σχεδίαση των μοτοσυκλετών, όπου και εκεί δεν φυσά όσο συχνά, ή όσο δυνατά θα έπρεπε.

Οι στολές των εργαζομένων της που αποτελούνται από ένα σετ μπλούζας, παντελονιού και καπέλου χρησιμοποιούνται με το ίδιο design από το 1986. Η Suzuki δηλώνει πως το νέο σχέδιο αντανακλά την εικόνα της “ανανεωμένης” εταιρείας, αντικατοπτρίζοντας τις απόψεις των εργαζομένων σχετικά με το χρώμα, το σχέδιο και την αντοχή των στολών.

Επιπλέον, η εταιρική ταυτότητα, η οποία εισήχθη το 1986 συνδυάζοντας το σήμα S που καθιερώθηκε το 1958 και το λογότυπο SUZUKI, θα ανανεωθεί επίσης για πρώτη φορά μετά από 39 χρόνια. Με αυτή την ενημέρωση, οι γραμμές μεταξύ του σήματος S και του λογότυπου SUZUKI έχουν γίνει λεπτότερες και το κενό μεταξύ τους έχει προσαρμοστεί, προκειμένου να βελτιωθεί η ορατότητα σε ψηφιακά περιβάλλοντα, κάτι το οποίο φαίνεται ομολογουμένως δύσκολα με γυμνό μάτι. Με λίγα λόγια ούτε στις φωτογραφίες δεν εμφανιζόταν σωστά ο ρουχισμός, οπότε οι μικρές αλλαγές γίνονται και για αυτό τον λόγο.

Παράλληλα οι μικρές αλλαγές στο λογότυπο θα διευκολύνουν την προβολή του σε μικρότερα μεγέθη, όπως τις οθόνες των κινητών τηλεφώνων και το νέο CI θα ενημερώνεται σταδιακά μέσω του ιστότοπου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.

 

Ετικέτες

Πλατφόρμες delivery: Προσέφεραν μπόνους στους διανομείς τους εν μέσω κακοκαιρίας

Για να συνεχίσουν να κάνουν παραδόσεις παραγγελιών
efood-wolt
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

5/12/2025

Οι δύο μεγαλύτερες πλατφόρμες διανομής φαγητού στην χώρα μας αγνόησαν την πρόγνωση του καιρού και τα μηνύματα του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας που προειδοποιούσαν για ισχυρές καταιγίδες, οι οποίες δημιούργησαν επικίνδυνες καταστάσεις στο οδικό δίκτυο της χώρας για οδηγούς αυτοκινήτων και αναβάτες φυσικά και προσέφεραν μπόνους στους εργαζομένους τους, για να τους πείσουν να συνεχίσουν να εργάζονται υπό αυτές τις συνθήκες.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο, Wolt και efood είχαν προχωρήσει σε παρόμοιες ενέργειες και τις ημέρες που είχε καύσωνα το καλοκαίρι. Τώρα το έκαναν την ίδια ώρα που η Πολιτική Προστασία προειδοποιούσε για έκτακτα καιρικά φαινόμενα και συνιστούσε να αποφεύγονται οι μετακινήσεις, δίνοντας 70% μπόνους σαν κίνητρο για συνεχίσουν οι διανομείς να εργάζονται θέτοντας σε έξτρα κίνδυνο τη ζωή τους, μαζί με εκείνον που αντιμετωπίζουν από τους κακούς δρόμους.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Σωματείο Εργαζομένων efood της Αττικής καλούσε τον fleet manager της εταιρίας την ώρα της κακοκαιρίας, όμως εκείνος δεν απαντούσε, ενώ και το Σωματείο Wolt Αττικής ζητούσε το κλείσιμο της εφαρμογής. Τελικά η efood έκλεισε την εφαρμογή της με αρκετή καθυστέρηση στις 22:30 το βράδυ, ενώ η Wolt συνέχισε κανονικά την λειτουργία της.

Θέματα σαν κι αυτά αντιμετωπίζουν συχνά οι επαγγελματίες μοτοσυκλετιστές και μάλιστα οι εργαζόμενοι των δύο εταιριών έκαναν την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο κοινή στάση εργασίας με μεγάλη συμμετοχή, κοινοποιώντας τα αιτήματα τους σε έναν κοινό αγώνα.