Suzuki V-Strom 800 με τον 19αρη εμπρός τροχό - Η τιμή του στην Ελλάδα

Στον νέο τιμοκατάλογο υπάρχουν τιμές για τα μοντέλα του 2024 καθώς και μειώσεις για μοντέλα του 2023
motomag Suzuki – Ανακοινώθηκε η τιμή του Suzuki V-Strom 800 με τον 19αρη εμπρός τροχό
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/11/2023

Η επίσημη αντιπροσωπεία της Suzuki στην Ελλάδα έδωσε στη δημοσιότητα τον ανανεωμένο τιμοκατάλογο λιανικής πώλησης μοτοσυκλετών της, ο οποίος έχει ισχύ από τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023, περιλαμβάνοντας τιμές για τα νέα μοντέλα του 2024 καθώς και μειώσεις σε δύο μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας.

Στον ανανεωμένο τιμοκατάλογο περιλαμβάνεται το νέο Suzuki V-STROM 800 με τον 19” τροχό με χυτή ζάντα αλουμινίου το οποίο τιμάται στα 10.995 ευρώ, το επετειακό GSX1300R Hayabusa 25th ann. στα 23.295 ευρώ, το V-Strom 1050 στα 15.595 ευρώ, το GSX-S1000 στα 13.995 ευρώ και το SV650 στα 7.695 ευρώ. Ταυτόχρονα υπάρχουν νέες χαμηλότερες προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα εξής μοντέλα του 2023. Το Suzuki GSX-8S θα πωλείται από 9,995 ευρώ στα 9,295€ και το Suzuki RM-Z250 στα 8,695€ από 8,995€.

Στις τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα ταξινόμησης, μεταφοράς και συναρμολόγησης.

Μπορείτε να δείτε τον νέο τιμοκατάλογο στην επισυναπτόμενη φωτογραφία ενώ για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τον ηλεκτρονικό ιστότοπο: www.suzuki.gr/motos/

Suzuki – Ανακοινώθηκε η τιμή του Suzuki V-Strom 800 με τον 19αρη εμπρός τροχό
Ετικέτες

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Ακολουθώντας τα χνάρια του R6, το superbike της Yamaha θα πωλείται μόνο για αγωνιστική χρήση
motomag Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/2/2024

Διαβάσατε στο ΜΟΤΟ πως η Yamaha σκοπεύει να μην προχωρήσει στην εξέλιξη των YZF-R1 και YZF-R1M προκειμένου αυτά να συμμορφωθούν με τις Euro5+ προδιαγραφές, σημαίνοντας ταυτόχρονα το τέλος των πωλήσεων του μοντέλου στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το 2025.

Μετά τον ντόρο που σήκωσε η συγκεκριμένη είδηση ήρθε και η απάντηση από την ίδια την Yamaha, με την ιαπωνική εταιρεία να επιβεβαιώνει πως τo superbike της θα ακολουθήσει το δρόμο που χάραξε από το 2020 και μετά το YZF-R6. Με απλά λόγια το R1 θα συνεχίσει να πωλείται ωστόσο από το 2025 και μετά θα χρησιμοποιείται μόνο για αγωνιστική χρήση χωρίς αυτό να μπορεί να βγάλει πινακίδες για το δρόμο.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025

Η συγκεκριμένη απόφαση της Yamaha έγκειται αφενός στην αλλαγή των προτεραιοτήτων του αγοραστικού κοινού καθώς βλέπουμε πως οι Adventure μοτοσυκλέτες αποτελούν τα τελευταία χρόνια την πρώτη επιλογή των αγοραστών και αφετέρου πως η αγωνιστική εμπλοκή της Yamaha στο WSBK απαιτεί την ύπαρξη του YZF-R1 έστω και χωρίς αυτή να βγάζει πινακίδες (λόγω των κανονισμών που επιβάλουν η αγωνιστική μοτοσυκλέτα να βασίζεται σε έκδοση παραγωγής).

Η φετινή χρονιά ως εκ τούτου θα είναι η τελευταία που θα μπορεί κάποιος να αποκτήσει τα YZF-R1 και YZF-R1M με πινακίδες ωστόσο το θετικό είναι πως το κεφάλαιο του R1 θα συνεχιστεί έστω και αν αυτό σχετίζεται με την αποκλειστική χρήση του μοντέλου στις πίστες.

Yamaha – Μόνο για την πίστα το R1 από το 2025