Suzuki Yoshimura SERT Motul replica Hayabusa - Στιλάτο δώρο στον Sylvain Guintoli

Για τις αγωνιστικές του επιτυχίες και για τις υπηρεσίες του ως αναβάτης εξέλιξης
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

26/7/2022
Η Suzuki UK παρέδωσε ένα Hayabusa με σπέσιαλ βαφή Yoshimura SERT Motul replica στον αγωνιζόμενο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Endurance (EWC) Sylvain Guintoli, ως φόρο τιμής στους τίτλους και στη συνδρομή του Γάλλου αναβάτη στις αγωνιστικές επιτυχίες της εταιρείας.
 
Παρόλο που στους αγώνες ο Guintoli συμμετέχει με ένα GSX-R1000, ο Γάλλος είχε εκφράσει την αγάπη του για το Hayabusa και για τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα του των 1.340 κ.εκ. που θυμίζει τουρμπίνα. Έτσι, η Suzuki συνδύασε τα παραπάνω, σε ένα μοναδικό πακέτο Hauabusa τρίτης γενιάς με την αγωνιστική βαφή της ομάδας του Guintoli.
Για να γιορτάσει το δωράκι του ο Guintoli πήρε το Hayabusa του σε ένα track day στο Donington Park, κάνοντας πλάκα σε πολλά Superbikes στο γρήγορο γκρουπ.
 
Στο τέλος της ημέρας είχε αυτά να πει: “Πρώτα απ’ όλα η εμφάνιση είναι φανταστική, κι ευχαριστώ τη Suzuki για αυτή την όμορφη μοτοσυκλέτα. Στην πίστα το Hayabusa είναι υπέροχο, η απόκριση στο γκάζι εξαιρετικά γραμμική και η απόδοση γλυκιά, σου δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη για να πιέσεις πολύ. Και παρόλο που πρόκειται για στοκ μοντέλο, τα κατάφερε πολύ καλά σήμερα στο Donington.”
Ο Guintoli κέρδισε τόσο τον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans, όσο και το Bol d’Or με τη Suzuki το 2021, στην πορεία για την κατάκτηση του Παγκόσμιου Τίτλου με τους άλλους πιλότους της ομάδας, Gregg Black και Xavier Simeon. Η ομάδα κέρδισε και τον αγώνα του Le Mans το 2022, ενώ προηγείται στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος. Παράλληλα, ως οδηγός εξέλιξης βοήθησε την Team Suzuki ECSTAR και τον Joan Mir να κατακτήσουν τον
Παγκόσμιο Τίτλο MotoGP του 2020.
 
Η τρίτη γενιά του Hayabusa παρουσιάστηκε το 2021, και φέρνει τη θρυλική μοτοσυκλέτα στη σύγχρονη εποχή, με έγχρωμη TFT οθόνη, πλήρες οπλοστάσιο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, Euro 5 κινητήρα και επανασχεδιασμένο κοστούμι.

Ducati Monster V2 2026: Έχουμε τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες! [Gallery]

Αλλαγές παντού και με τον νέο V2 κινητήρα, μετά τα Multistrada, Panigale και Streetfighter 
Ducati Monster 2026
Από το

motomag

7/5/2025

Φωτογραφίες που εξασφαλίσαμε αποκλειστικά, δείχνουν το νέο Ducati Monster V2 εκ βάθρων ανασχεδιασμένο. Αλλαγές σε κινητήρα, εξατμίσεις, ρεζερβουάρ, φωτιστικά σώματα, τροχούς και σέλα.

Για το 2026, η Ducati ετοιμάζει την νέα έκδοση του θρυλικού Monster, με πολυάριθμες αλλαγές στις λεπτομέρειες και στον σχεδιασμό. Η νέα γενιά Monster αναμένεται να βρίσεται στην EICMA και να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2026. Καθώς το τρέχον είναι το τελευταίο μοντέλο της σειράς με τον κινητήρα Testastretta V2, το νέο Monster θα επανασχεδιαστεί πλήρως.

Πρωταγωνιστής στη νέα μοτοσυκλέτα θα είναι ο νέος κινητήρας V2 των 890 κ.εκ του Borgo Panigale, για τον όποιο έχουμε παρουσιάσει από το περασμένο φθινόπωρο και έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στις Panigale V2, Streetfighter V2 και Multistrada V2 που έχουμε ήδη οδηγήσει, ενώ σειρά θα πάρει και το Desert X. Υπάρχουν τροποποιήσεις στον τομέα της μετάδοσης με στόχο την βελτιστοποίηση της απόδοσης. Όπως και η Multistrada V2, το νέο Monster αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του από τους 111 στους 115 ίππους, διατηρώντας έτσι μια σαφή απόσταση από το Streetfighter V2.

Ducati Monster 2026

Οπτικά, το νέο φωτιστικό σώμα τραβά αμέσως την προσοχή, καθώς διαθέτει πλέον έναν στρογγυλό LED δακτύλιο, ως φως ημέρας γύρω από το κύριο φωτιστικό σώμα, μια μοντέρνα πινελιά που επανερμηνεύει τις κλασικές γραμμές του Monster και μάλλον θα συζητηθεί αρκετά. Το σύστημα εξαγωγής για τον νέο V2 κινητήρα έχει επίσης καινούργιο με διαφορετικό τελικό και πλήρως ανασχεδιασμένο σε όλο το μήκος του από τους λαιμούς προσδίδοντας μια πιο επιθετική εμφάνιση και ενδεχομένως και έναν διαφορετικό χαρακτήρα στο άκουσμα του.

Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει νέα, εντυπωσιακή και μυώδη μορφή. Σε συνδυασμό με το ανανεωμένο πίσω ψαλίδι -στα πρότυπα των σπορ Ducati- και το επανασχεδιασμένο πλαίσιο, το οποίο εκθέτει το αμορτισέρ περισσότερο από παλιά, το νέο Monster δείχνει πιο δυναμικό από κάθε προκάτοχο του. Επίσης νέος φαίνεται να είναι και ο σχεδιασμός των τροχών.

Από εργονομικής πλευράς, το σύστημα των μαρσπιέ για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη έχει προσαρμοστεί διακριτικά για καλύτερη άνεση. Τα φλας, τα οποία προηγουμένως ήταν ενσωματωμένα στο fairing του ρεζερβουάρ, έχουν πλέον μετατοπιστεί στο πιρούνι, μια λύση που χρησιμοποιείται από πολλούς κατασκευαστές.

Ducati Monster 2026

Το Monster του 2026 φαίνεται να έχει και νέα ουρά και σέλες που ενσωματώνονται αρμονικά στον συνολικό σχεδιασμό. Το ιταλικό naked δείχνει να παραμένει πιστό στον χαρακτήρα του, περνά ωστόσο στην επόμενη γενιά με φρέσκες ιδέες και εξελίξεις.

Η επόμενη γενικά του “Τέρατος” αναμένεται να παρουσιαστεί πριν από το τέλος του έτους. Η παράδοση της Ducati World Première θα συνεχιστεί φέτος με συνολικά πέντε παρουσιάσεις μέχρι το τέλος του έτους και όλα δείχνουν πως μία εξ αυτών το Monster με καλύτερη ευκαιρία για πρώτη επαφή από κοντά να είναι στην EICMA, όπως φαίνεται.