Team Classic Suzuki - Ανακατασκεύασε αγωνιστικό GSX-R1000 K1 για αγώνες κλασικών μοτοσυκλετών

Έφτασε η στιγμή που η πρώτη γενιά GSX-R μπορεί να συμμετάσχει στο European Endurance Cup
Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

28/4/2023

Η Team Classic Suzuki αποκάλυψε την τελευταία της αγωνιστική μοτοσυκλέτα, μια GSX-R1000 πρώτης γενιάς που κατασκευάστηκε για να συμμετάσχει σε αγώνες του European Endurance Cup, της σειράς αγώνων κλασικών μοτοσυκλετών στην οποία η ομάδα συμμετείχε για πρώτη φορά με την Katana το 2017.

Παρά την επιτυχία που γνώρισε με το Katana -συμπεριλαμβανομένης μιας νίκης στην κατηγορία για τους John Reynolds και Pete Boast στο Oschersleben το 2018- οι πρόσφατες αλλαγές στους κανονισμούς του European Endurance Cup (πλέον δικαίωμα συμμετοχής έχουν οι μοτοσυκλέτες που έχουν κατασκευαστεί έως και τον Δεκέμβριο του 2001) άνοιξαν το δρόμο για τη συμμετοχή στους αγώνες της πρώτης GSX-R1000 K1.

Η Κ1 της Team Classic Suzuki είναι βαμμένη στα γνωστά αγωνιστικά χρώματα της ομάδας, ενώ ο ανακατασκευασμένος κινητήρας του GSX-R1000 διαθέτει βελτιώσεις όπως ένα σετ εκκεντροφόρων της Yoshimura, και ένα πλήρες σύστημα εξάτμισης τιτανίου της ίδιας ιαπωνικής εταιρείας.

Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1

Το στάνταρ πλαίσιο συνδυάζεται με ένα ψαλίδι από ένα εργοστασιακό αγωνιστικό GSX-R750 από αγώνες Endurance, οι τροχοί είναι της OZ, το πίσω αμορτισέρ είναι της K-Tech, ενώ η K-Tech είναι υπεύθυνη και για τα βελτιωμένα “εντόσθια” του πιρουνιού της Team Classic Suzuki. Τα φρένα είναι της Brembo.

Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1

Ο Nathan Colombi της Team Classic Suzuki δήλωσε: “Απολαύσαμε το Katana σε διάφορους αγώνες αντοχής στην Ευρώπη, αλλά και στο Classic TT, ωστόσο, μόλις άλλαξαν οι κανονισμοί για να επιτραπεί η συμμετοχή των GSX-R, αισθανθήκαμε πως έπρεπε να εμπλακούμε άμεσα και να κατασκευάσουμε μια δική μας μοτοσυκλέτα. Για να είμαι ειλικρινής, όλα έγιναν αρκετά γρήγορα και ακόμη οριστικοποιούμε τα σχέδιά μας για τη σεζόν, αλλά είναι υπέροχο -αν και λίγο τρομακτικό το γεγονός ότι έχει περάσει τόσος καιρός- ότι τα GSX-R1000 μπορούν πλέον να συμμετέχουν σε κλασικούς αγώνες."

Team Classic Suzuki GSX-R1000 K1

"Προφανώς χρησιμοποιήσαμε πολλά εξαρτήματα επιδόσεων στην κατασκευή, αλλά μπορέσαμε παράλληλα να χρησιμοποιήσουμε το πρόγραμμα αγωνιστικών εξαρτημάτων της Suzuki όταν χρειαζόμασταν γνήσια εξαρτήματα, κάτι που θα είναι χρήσιμο για οποιονδήποτε άλλον αγωνίζεται με GSX-R σε αυτή τη σειρά, σε αγώνες λεσχών (club racing) ή σε εθνικό επίπεδο".

Η Team Classic Suzuki θα επιβεβαιώσει τα αγωνιστικά της σχέδια για τη σεζόν εν ευθέτω χρόνω.

Ετικέτες

MyCar – Σε λειτουργία η πληρωμή με τον μήνα για τα τέλη κυκλοφορίας

Οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να πληρώνουν τέλη μόνο για όσους μήνες κινούν το όχημα, και κατόπιν θα το θέτουν σε ακινησία
motomag MyCar – Σε λειτουργία η πληρωμή με τον μήνα για τα τέλη κυκλοφορίας
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/5/2024

Οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν πλέον μέσω της πλατφόρμας MyCar της ΑΑΔΕ, να πληρώνουν τα τέλη κυκλοφορίας με τον μήνα, με την πλατφόρμα να τους δίνει τη δυνατότητα να προχωρήσουν ταυτόχρονα σε άρση ακινησίας.

Το ποσό το οποίο θα πληρώσουν εξαρτάται από τους μήνες που θα επιλέξουν να κυκλοφορούν το όχημα τους. Για έναν μήνα θα πληρώσουν το 1/12 των τελών κυκλοφορίας, για δύο μήνες τα 2/12, για 3 μήνες τα 3/12, για 4 μήνες τα 4/12 και ούτω καθεξής.

Το δικαίωμα άρσης ακινησίας χορηγείται μόνο μία φορά εντός του έτους, ενώ όταν λήξει το διάστημα κίνησης για το οποίο έχουν καταβληθεί αναλογικά τέλη κυκλοφορίας, το όχημα θα πρέπει να τεθεί άμεσα σε ψηφιακή ακινησία, αλλιώς θα κληθεί αυτός που έκανε την παρανομία να πληρώσει πρόστιμο 10.000 ευρώ.

Οι ενδιαφερόμενοι ιδιοκτήτες Ι.Χ. θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση στην πλατφόρμα MyCar, κάνοντας χρήση των κωδικών TaxisNet, στην οποία θα συμπληρώνουν τα προσωπικά τους στοιχεία και τα στοιχεία του οχήματος.

Αφού προηγηθεί αυτόματος έλεγχος, εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο, υποβάλλεται το αίτημα και στη συνέχεια οι ιδιοκτήτες θα καταβάλλουν όσα δωδεκατημόρια των ετήσιων τελών κυκλοφορίας αντιστοιχούν στους μήνες της άρσης ακινησίας. Έτσι θα μπορούν να επανατοποθετήσουν τις πινακίδες στα οχήματά τους και να τα κυκλοφορήσουν.

Στην περίπτωση που για παράδειγμα ένας ιδιοκτήτης πληρώσει για δύο μήνες τέλη κυκλοφορίας, θα πρέπει να γνωρίζει ότι μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε χρονικό διάστημα επιθυμεί, για να κάνει άρση ακινησίας ενώ μόλις η λήξει η διάρκεια αυτή θα πρέπει να προχωρήσει σε ψηφιακή ακινησία.

MyCar – Σε λειτουργία η πληρωμή με τον μήνα για τα τέλη κυκλοφορίας