Triumph - Εξαγόρασε την εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών OSΕΤ Bikes

Ως μέρος του σχεδίου της για την ανάπτυξη πλήρους ηλεκτρικής γκάμας
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/6/2022
Η Triumph εξαγόρασε την βρετανική εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών OSET Bikes, ως μέρος του σχεδίου του Hinckley να δημιουργήσει τη δική της, πλήρη, ηλεκτρική γκάμα.
 
Λίγο πριν παρουσιάσει τη νέα γκάμα Enduro και MX μοτοσυκλετών της, η Triumph Motorcycles κάνει μία ακόμα δυναμική κίνηση στην Off-Road κατηγορία, εξαγοράζοντας την OSET Bikes, μια εταιρεία με δυνατή παρουσία στα ελαφριά ηλεκτρικά Off-Road δίκυκλα.
Η OSET ιδρύθηκε το 2004 από τον Ian Smith, που αρχικά ήθελε να δημιουργήσει μια ηλεκτρική Off-Road μοτοσυκλέτα για τον γιο του Oliver, ενώ στη συνέχεια προχώρησε στη μαζική παραγωγή ελαφριών ηλεκτρικών δικύκλων, κυρίως για παιδιά, με κινητήρες που εξέλιξε η ίδια η εταιρεία.
 
Μέχρι σήμερα, η OSET έχει στο ενεργητικό της παγκόσμιες πωλήσεις 40.000 ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ενώ στο δελτίο τύπου της η εταιρεία αναφέρει πως η εξαγορά της από την Triumph θα βοηθήσει και τις δύο εταιρείες να κερδίσουν γνώσεις και εμπειρία στις αντίστοιχες κατηγορίες τους, ώστε να αμφότερες να αναπτυχθούν παράλληλα.
Η εξαγορά της OSET από την Triumph θα παίξει σημαντικό ρόλο στην εισαγωγή νέων αναβατών στον χώρο της μοτοσυκλέτας από μικρή ηλικία (3 έτη και άνω), με βάση τις συγκεκριμένες μικρές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.
 
Nick Bloor, Triumph CEO: “Ενώ οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να εργάζονται ανεξάρτητα, θα συνεργαστούν σε μια σειρά νέων προϊόντων κορυφαίας τεχνολογίας, που θα εμπνεύσει νεαρούς αναβάτες να ασχοληθούν με την εκτός δρόμου οδήγηση.”
 
Ian Smith, OSET Bikes CEO: “Η OSET θα συνεχίσει να υπηρετεί την κοινότητα των αναβατών που ασχολείται με trial και Off-Road οδήγηση, όμως τώρα βελτιώνουμε τη θέση μας ώστε να εξελίξουμε όλη τη γκάμα μας, ενώ θα απολαμβάνουμε την ασφάλεια και τη δύναμη που προσφέρει η Triumph.”

Harley-Davidson: Το Καλοκαίρι ξεκινά σωστά με Fuel The Summer Party

Ολοήμερο πάρτι στο νέο σπίτι της ελληνικής Harley-Davidson στο Κορωπί
harley-davidson-summer-party
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Την Κυριακή 20 Ιουνίου το νέο σπίτι της Harley-Davidson στο Κορωπί, Ηφαίστου 2 & Λεωφόρο Ευελπίδων, άνοιξε τις πόρτες του από τις 14:00 το μεσημέρι για το Fuel The Summer Party, μια γιορτή με πολλά ενδιαφέροντα για όσους εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία να το επισκεφτούν.

Harley-Davidson

Η γιορτή περιελάμβανε ζωντανή μουσική με τη Chameleon Rock Band, ψώνια από το επίσημο κατάστημα με έκπτωση στα μπλουζάκια (t-shirts), αλλά και test rides που αρκετοί φίλοι της εταιρείας τίμησαν με το παραπάνω.

Harley-Davidson

Παράλληλα, όλη η γκάμα των μοντέλων της αμερικανικής εταιρείας ήταν εκεί, με τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας Harley-Davidson διαθέσιμους για όποιες απορίες είχαν οι επισκέπτες και φυσικά πολύ κόσμο που πέρασε για να γιορτάσει την έλευση του Καλοκαιριού.

Harley-Davidson Fuel the Summer Party

Απολαύστε μια δόση από την όμορφη ατμόσφαιρα της καλοκαιρινής γιορτής της Harley-Davidson μέσα από μια συλλογή φωτογραφιών που ακολουθεί.

Φωτογραφίες: Σπύρος Τσαντήλας, Harley-Davidson/Βασίλης Κωστάκος