Ξεκινά η παραγωγή του νέου εργοστασίου της BMW στην Βραζιλία

Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

21/10/2016

Χθες, η BMW γιόρτασε μια σημαντική επέκταση στην παραγωγή μοτοσυκλετών, εγκαινιάζοντας το καινούργιο της εργοστάσιο στην Βραζιλία. Η εταιρεία ξεκίνησε επίσημα τις εργασίες στο εργοστάσιο στο Manaus, το πρώτο εργοστάσιο που ανήκει 100% στην BMW και βρίσκεται εκτός Γερμανίας.
Η συνολική επένδυση φτάνει στο ύψος των 10,5 εκατομμυρίων ευρώ και τα πρώτο μοντέλο που θα βγει από τις γραμμές παραγωγής στο Manaus θα είναι ένα BMW F700GS. Αργότερα, μέσα στη χρονιά, θα ακολουθήσουν τα F800GS / Adventure, F800R, R1200GS / Adventure, S1000R, S1000RR και S1000XR.
Η αρχική δυναμικότητα του εργοστασίου θα είναι περίπου στις 10.000 μοτοσυκλέτες ετησίως, ενώ ήδη εργάζονται εκεί 175 υπάλληλοι και έχουν ξεκινήσει συνεργασίες με 45 τοπικούς προμηθευτές. Οι αριθμοί αυτοί αναμένεται να αυξηθούν, ανάλογα με την ζήτηση της εγχώριας αγοράς.
Ο Πρόεδρος της BMW Motorrad, Stephan Schaller, δήλωσε πως "η BMW Motorrad επεκτείνει την παραγωγή μοτοσυκλετών παγκοσμίως για να επιτύχει μια υγιή επιχειρηματική ανάπτυξη. Η Βραζιλία είναι μια σημαντική αγορά γι' αυτήν την στρατηγική και διαβλέπουμε μεγάλη δυναμική για τη χώρα, τόσο μεσοπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα. Γι' αυτό αποφασίσαμε να κατασκευάσουμε το πρώτο εργοστάσιο 100% ιδιοκτησίας του BMW Group εκτός Γερμανίας, στο Manaus."
Οι εγκαταστάσεις είναι χτισμένες σε μια έκταση 10.000 τετραγωνικών μέτρων και χρειάστηκαν εννέα μήνες για να ολοκληρωθεί η κατασκευή. Διαθέτει ό,τι πιο σύγχρονο στον εξοπλισμό του, ενώ η BMW εγγυάται ότι το προσωπικό έχει λάβει μια υψηλού επιπέδου εκπαίδευση για να πληροί τα στάνταρ της εταιρείας.

Πυρκαγιά κατέκαψε κεντρική εγκατάσταση της Honda στην Ισπανία [Video]

Επλήγησαν αποθήκες μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, κέντρο συναρμολόγησης, η βάση αγωνιστικών ομάδων και άλλες υπηρεσίες της ισπανικής Honda
honda
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/6/2026

Ένα τεράστιο συγκρότημα της Honda στη βιομηχανική περιοχή Santa Perpetua de Mogoda στα περίχωρα της Βαρκελώνης στην Ισπανία καταστράφηκε από μεγάλη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 5 Ιουνίου.

Η εγκατάσταση αυτή ήταν πρακτικά η καρδιά της ισπανικής αντιπροσωπείας της Honda, περιλαμβάνοντας μια σειρά από σημαντικά κτίρια που φιλοξενούν αποθήκες μοτοσυκλετών, καθώς και ανταλλακτικών και αξεσουάρ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα, μια γραμμή παραγωγής για μοτοσυκλέτες trial (Montesa), γραφεία εμπορικών και λογιστικών υπηρεσιών, το Honda Safety Institute και τη βάση των αγωνιστικών ομάδων της Honda στην Ισπανία.

Η δε επίδραση της καταστροφικής αυτής φωτιάς ξεπερνά τα όρια της Ισπανίας, καθώς από τις συγκεκριμένες αποθήκες εφοδιάζονται τόσο η εγχώρια αγορά, όσο και η Πορτογαλία και μεγάλο μέρος της νότιας Γαλλίας.

 

Σύμφωνα με τις ως τώρα πληροφορίες, η φωτιά ξεκίνησε περίπου στις 3 μ.μ. της Παρασκευής από το κέντρο logistics και έχει επιβεβαιωμένα προκαλέσει μεγάλες καταστροφές σε αποθηκευμένα υλικά. Ευτυχώς εκείνη την ώρα δεν υπήρχε πολύς κόσμος στις εγκαταστάσεις, ενώ όλα τα πρωτόκολλα ασφαλείας λειτούργησαν σωστά για να απομακρυνθούν όσοι εργαζόμενοι ήταν μέσα χωρίς να προκύψει τραυματισμός ή άλλο πρόβλημα. Ωστόσο η Honda επισήμως δεν έχει κάνει τον πλήρη απολογισμό της ζημιάς ως τώρα, καθώς η καταγραφή συνεχίζεται.

Το μήνυμα της Honda πάντως καθησυχάζει το κοινό δηλώνοντας πως η αποκατάσταση των ζημιών θα γίνει γρήγορα και η φωτιά δεν θα επηρεάσει τη ροή μοτοσυκλετών και εξαρτημάτων προς το δίκτυο της εταιρείας.