Κυριακή 27/3 Εκδρομή στο μεταλλευτικό πάρκο Φωκίδας

Από το

Μαύρο Σκύλο

23/3/2011

Πρόγραμμα

 

Αναχώρηση από Ε.Ο. Αθηνών – Λαμίας McDonald

08.15 ενημέρωση οδηγών- διάταξη γκρουπ

08.30 Αναχώρηση

10.00 Στάση στο Δίστομο- επίσκεψη στο Μουσείο ,(όπου έγινε από τις μεγαλύτερες σφαγές άμαχου πληθυσμού στην Ελλάδα κατά τον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο)

11.30 Αναχώρηση για Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας –

Περιήγηση Σπήλαιο – Βαγονέτο

14.30 Αναχώρηση για Αράχοβα – Ελεύθερο πρόγραμμα , φαγητό, καφές, βόλτα.

17.00 Αναχώρηση για Αθήνα.

Παρακαλούμε δηλώσεις συμμετοχής για την εκδρομή και για την επίσκεψη στο Βαγονέτο μέχρι την Πέμπτη 24/3 στην Λέσχη, στο Φόρουμ , ή στο τηλέφωνο της Λέσχης με μήνυμα (6977281678)

Το Μεταλλευτικό Πάρκο Φωκίδας - Vagonetto, είναι ένα καινούργιο και συνάμα μοναδικό αξιοθέατο στον ελληνικό χώρο. Βρίσκεται μόλις 25 λεπτά από τους Δελφούς, την Αράχοβα, το Χάνι της Γραβιάς, την Αμφισσα, την lτέα και το Γαλαξίδι, στο 51 ο χλμ., στην Αμφισσα της Φωκίδας, στις εγκαταστάσεις της S&B Βιομηχανικά Ορυκτά Α.Ε.

Τι είναι όμως το Vagonetto; Είναι ένας χώρος γνωριμίας με την ιστορία της εξόρυξης του βωξίτη (που είναι n πρώτη ύλη για την παραγωγή αλουμινίου) που παίρνει εικόνα, μορφή και ήχο μπροστά στα μάτια σας, διακόσια μέτρα κάτω από τη γη.

Η επίσκεψη ξεκινά με μια βόλτα στον υπαίθριο χώρο του πάρκου, όπου εκτίθενται παλιά και σύγχρονα μηχανήματα που χρησιμoπoιούνταν κυρίως σε υπόγειες εξορύξεις. Και μετά.... ένα ταξίδι στο κέντρο της γης. Στοά 850.

Η περιήγηση στη Στοά 850, το υπόγειο τούνελ εξόρυξης βωξίτη, γίνεται με το Vagonetto, το τρενάκι που χρησιμοποιούσαν κάποτε οι μεταλλωρύχοι για να μεταφερθούν μέσα στο ορυχείο. Η επίσκεψη είναι ένα συναρπαστικό ταξίδι που σας μεταφέρει, τριάντα χρόνια πριν, τότε που n στοά αντηχούσε τα παραγγέλματα των μεταλλωρύχων και τον θόρυβο των μηχανημάτων εξόρυξης.

Η περιήγηση συνεχίζεται στον Εκθεσιακό χώρο του Πάρκου, που στεγάζεται στα παλιά γραφεία των μεταλλείων. Στην Έκθεση Μεταλλευτικής Ιστορίας ο επισκέπτης βλέπει την Γεωλογική Αίθουσα, το Χημείο, τον Τοπογράφο και την Αίθουσα Αποκατάστασης Περιβάλλοντος.

Τέλος, καινοτόμες εφαρμογές στην ψηφιακή τεχνολογία, παρουσιάζονται, στην καινούργια διαδραστική Πτέρυγα Νέας Τεχνολογίας, που άνοιξε για το κοινό την 1η Οκτωβρίου 2009. H περιήγηση είναι μιά πολυδιάστατη βιωματική εμπειρία στα πλαίσια του «παίζω και μαθαίνω» που απευθύνεται σε όλο τον κόσμο.

Γενικές Πληροφορίες

Τιμή εισιτηρίου (ευρώ)

Για τη στοά 850:

16,00 € Ενήλικες (Σαββατοκύριακο)

14,00 € Ενήλικες (Καθημερινές)

10,00 € Παιδιά μέχρι 18 ετών

Για τη διαδραστική αίθουσα:

7,00 € Ενήλικες / Παιδιά

Διαδραστική αίθουσα και εκθεσιακός χώρος (δεν περιλαμβάνεται η περιήγηση στη στοά):

14,00 € Ενήλικες / Παιδιά

Όλες οι διαδρομές:

19,00 € Ενήλικες

14,00 € Παιδιά μέχρι 18 ετών

Ξενάγηση

ΝΑΙ - (ηλεκτρονική σε 6 γλώσσες)

Διάρκεια επίσκεψης

Για τη στοά 850: 60' λεπτά

Για τη διαδραστική αίθουσα: 30' λεπτά

Διαδραστική αίθουσα και εκθεσιακός χώρος (δεν περιλαμβάνεται η περιήγηση στη στοά): 45' λεπτά

Όλες οι διαδρομές: 1 ώρα & 30' λεπτά

Μέσος χρόνος αναμονής

0-20' λεπτά

Μήκος τουριστικής διαδρομής

500 μέτρα η στοά & ο εκθεσιακός χώρος

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.: Καλεί σε Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ.

Για την αυστηρότητα και τη φιλοσοφία ακραίας καταστολής συγκεκριμένων μέτρων
ELMOTO petition on new traffic law
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/7/2025

Την υποστήριξη όλων των μοτοσυκλετιστών -και όχι μόνο-, ζητά η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο) με την υπογραφή ψηφίσματος που μπορείτε να βρείτε εδώ, απέναντι σε τέσσερα μέτρα που εισάγει ο νέος Κ.Ο.Κ

Ακολουθεί το κάλεσμα της  ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για συμμετοχή  στο Ψήφισμα διαμαρτυρίας για τον νέο Κ.Ο.Κ. :

Αν δεν αντιδράσουμε ΤΩΡΑ, αύριο δεν θα έχουμε κανένα δικαίωμα να παραπονιόμαστε!
Καλούμε όλους τους φίλους της μοτοσυκλέτας να συνυπογράψουν την διαμαρτυρία προς το Υπουργείο Μεταφορών σαν την πρώτη από μια σειρά ενεργειών ενάντια στην φιλοσοφία της ακραίας καταστολής του νέου ΚΟΚ.

Η Ελληνική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία (ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.) τάσσεται υπέρ της πρόληψης στον τομέα της οδικής ασφάλειας, της τήρησης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και της εύλογης ποινής, ιδίως για τις ακραίες παραβάσεις.

Αντιτάσσεται όμως σθεναρά στα εξής:
1. Στις άδικες κυρώσεις του ΚΟΚ (πρόστιμο 75€ και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης για 20 ημέρες) για στάθμευση δίκυκλου σε πεζοδρόμιο, όταν εμφανώς δεν συνεπάγεται παρακώλυση των πεζών (ούτε βρίσκεται φυσικά σε διάδρομο τυφλών, ράμπα ΑΜΕΑ κλπ.).

2. Στις μη ρεαλιστικές ρυθμίσεις για την διήθηση δίκυκλων, η παράβαση των οποίων συνεπάγεται πρόστιμο 30€ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 10 ημέρες. Στην πράξη, ο νέος ΚΟΚ μας κάνει παραβάτες "με το ζόρι" αγνοώντας ότι το δίκυκλο συμβάλει σημαντικά στην αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού και στην μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, όπως αποδεικνύουν σοβαρές έρευνες.

3. Στις δρακόντειες κυρώσεις για υπέρβαση του ορίου ταχύτητας (το οποίο μειώνει κατά 40% στις πόλεις) έστω και για 5 χ.α.ω.

4. Στην απουσία κατάλληλης δικαστικής προστασίας για τους οδηγούς και τους αναβάτες. Αναφερόμαστε στην αφαίρεση της δυνατότητας αμφισβήτησης της παράβασης σε πταισματοδικείο (δυνατότητα που υπήρχε παλαιότερα).

ΕΛ.ΜΟΤ.Ο.
Πρώτα ο μοτοσυκλετιστής