Νίκη και βάθρα για την Yamaha στην έναρξη του Π.Π. Motocross

Δυνατή εκκίνηση
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

20/4/2022

Η αγωνιστική ομάδα της Yamaha έδωσε το παρόν στον πρώτο αγώνα του Παννεληνίου Πρωταθλήματος Motocross στις Κρηνίδες με τον Γιάννη Τουρατζίδη να παίρνει τη νίκη στην MX1 και το ίδιο να κάνει και ο Ανδρέας Ανδρέου στην ΜΧ300. Περισσότερες λεπτομέρειες από την συνολική παρουσία της Yamaha σε όλες τις κατηγορίες του αγώνα θα βρείτε στο δελτίο τύπου της “μπλέ” ομάδας που ακολουθεί:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ MOTOCROSS 2022

Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΜΠΛΕ !

1ος αγώνας 16-17 Απριλίου 2022, Κρηνίδες Καβάλας

#yamahakeepssafe   #yamahakeepsracing   #blucruofficial

 

Οι μηχανές του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος MOTOCROSS «άναψαν» για πρώτη φορά για το 2022, το Σαββατοκύριακο 16 & 17 Απριλίου στις Κρηνίδες της όμορφης Καβάλας.

Η πίστα ήταν προσεγμένη και πληρούσε όλους τους κανόνες ασφαλείας και τα υγειονομικά πρωτόκολλα, δίνοντας το έναυσμα για έναν συναρπαστικό αγώνα. Ο καιρός ήταν ευνοϊκός το Σάββατο και όλοι οι αναβάτες απόλαυσαν τις δοκιμές τους και οι μικρές κατηγορίες τα πρώτα τους σκέλη. Η αλλαγή όμως του σκηνικού την Κυριακή με έντονες βροχοπτώσεις ειδικά από το μεσημέρι και μετά, απαιτούσαν ιδιαίτερες οδηγικές ικανότητες και άριστη φυσική κατάσταση!

MX1: Ο Γιάννης Τουρατζίδης (100) επέστρεψε ανανεωμένος και σαν να μην πέρασε μια μέρα, ανέβηκε στο 1ο σκαλί του βάθρου με την ασυναγώνιστη YZ450F. Την 4η και 5η θέση κατέκτησε ο Ανδρέας Ανδρέου (101) και ο Δημήτρης Τουρατζίδης (200).

ΜΧ300: Πρωταγωνιστής της κατηγορίας για το 2022 φαίνεται να είναι ο Ανδρέας Ανδρέου (101), ο οποίος εύκολα κέρδισε την 1η θέση σκαρφαλώνοντας πολύ ψηλά στην κατάταξη και στην ΜΧ1 με την εκρηκτική YZ250.

ΜΧ2: Το ντεμπούτο του στην κατηγορία με YZ250F κάνει φέτος ο Καμαρινός Παυλόπουλος (84) τερματίζοντας τελικά 9ος στον αγώνα με μία 5η και μία 12η θέση στα σκέλη, ύστερα από ελαφριά πτώση.

Μαζί με την ΜΧ2, παραδοσιακά αγωνίζεται και η ΜΧ125: Ξεκάθαρα 1οςκαι με διαφορά ο Σωτήρης Φωτάκης (94), ο οποίος εκτός από την κατηγορία του, έφτασε και στην 5η θέση της ΜΧ2. Το μετάλλιο της 4ης θέσης παίρνει ο Ιάκωβος Παπαδόπουλος (31), πρωτοεμφανιζόμενος στην κατηγορία με τη Yamaha ΥΖ125 του.

Στην κατηγορία MX Women, οικογενειακή υπόθεση η 1η και 2η θέση του αγώνα για τις αχώριστες Λάμπρου Ιωάννα (7) & Λάμπρου Αμαλία (17) με Yamaha YZ250F και ΥΖ125 αντίστοιχα.

ΜΧ85: Λευτέρης Παπαδάκης (177) στο 2ο σκαλί του βάθρου, με τον  Χρήστο Ταμβάκο (66) να ακολουθεί στην 4η θέση και οι δύο συμμετέχοντες στον Ευρωπαϊκό θεσμό του YZ bLU cRU.

ΜΧ65: Μια μπλε κατηγορία με 8 νεαρούς αναβάτες Yamaha ΥΖ65, οι οποίοι βρήκαν το «πάτημά» τους και κατάφεραν να τερματίσουν στο λασπωμένο τερέν διασκεδάζοντας και μένοντας συγκεντρωμένοι ως το τέλος διεκδικώντας μια θέση στο βάθρο αλλά και τη συμμετοχή τους στο YZ bLU cRU : 1ος ο Γιώργος Τσαλίκης (25), 2ος ο Γιώργος Κουκαλιώτης (125). Ακολούθησαν στην 5η θέση ο Θεόδωρος Στρούγκης (51), στην 7η ο Δημήτρης Φωτόπουλος (911), Γιάννης Κουκαλιώτης στην 11η θέση (125) και στην 13η ο Δημήτρης Χαραλαμπόπουλος (114).

Ευχόμαστε γρήγορη ανάρρωση στον αθλητή της ΜΧ1, Μανώλη Κρητικό (161), αναμένοντας σύντομα την επιστροφή του!

 

Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές που συμμετείχαν!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για 7-8 Μαΐου στην πίστα της Σπερχειάδας!

Καλή Ανάσταση!

 


 

 

WSBK-Honda HRC: Νέος εργοστασιακός αναβάτης ο Jake Dixon

Από τη Moto2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike ο εκλεκτός των Ιαπώνων
Dixon
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/7/2025

Όλο και περισσότερα νέα και ανακοινώσεις έχουμε για την επόμενη σεζόν του WSBK και η Honda HRC φαίνεται πως έχει ήδη συμφωνήσει για την επόμενη χρονιά με τον Jake Dixon, ο οποίος αγωνίζεται στην Moto2.

Η Honda HRC συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike εδώ και τέσσερα χρόνια με τους Ισπανούς Iker Lecuona και Xavi Vierge, όμως τα αποτελέσματά τους δεν είναι τα αναμενόμενα και τα συμβόλαια τους λήγουν στο τέλος της χρονιάς και πιθανότατα δεν θα ανανεωθούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος ακόμα δεν έχει επιτευχθεί ούτε ένα βάθρο από τους αναβάτες της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ η τελευταία νίκη της Honda στα WorldSBK επιτεύχθηκε από τον αείμνηστο Nicky Hayden το 2016 στην πίστα της Sepang. Η ιαπωνική εταιρεία έχει μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την εξέλιξη της αγωνιστικής της μοτοσυκλέτας και δεν μπορεί να τον φτάσει, ενώ το μερίδιο ευθύνης δεν βαραίνει αποκλειστικά τους εργοστασιακούς αναβάτες της.

Η Honda λοιπόν πρέπει να έχει και κορυφαίους αναβάτες που αν μη τι άλλο θα διεκδικούν νίκες, ειδικότερα όταν θα έχουν να ανταγωνιστούν αναβάτες όπως οι Jonathan Rea, Alvaro Bautista, Danilo Petrucci και Nicolo Bulega

Η ιστοσελίδα speedweek αναφέρει ότι η Honda HRC έκλεισε τον πρώτο αναβάτη της για την επόμενη χρονιά και αυτός είναι ο Jake Dixon. Ο Dixon είναι Βρετανός, 29 ετών και αγωνίζεται στην Moto2 με την ομάδα ELF Marc VDS Racing Team, ενώ βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης με 114 βαθμούς. Αγωνίζεται σε αυτή την κατηγορία από το 2019 και έχει κατακτήσει 6 νίκες και 19 βάθρα. Βέβαια, για ακόμη μία φορά η Honda φαίνεται πως δεν επιλέγει αναβάτη από το πάνω ράφι αν και ο Dixon δείχνει να έχει τις προδιαγραφές για να ταιριάξει με τη Honda τη δεδομένη στιγμή.

Στα 29 του χρόνια ο Dixon δεν κατάφερε να πείσει για μια θέση στο MotoGP παρόλο που του δόθηκαν δύο ευκαιρίες το 2021 με τον Βρετανό να τερματίζει στη 19η θέση στον αγώνα στην πατρίδα του, ενώ έπεσε στην αρχή του γκραν πρι στο Aragon.