Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2020: Με βάθρα ξεκίνησε η Husqvarna

Βάθρο στην ΜΧ1 και ΜΧ2!
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/2/2020

Η Husqvarna Motul Michelin MX Team συμμετείχε στον πρώτο αγώνα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος ΜΧ στην πίστα των Σερρών και χάρη στους Άρη Τσαρνά και Αλέξανδρο Γεωργαντά, βρέθηκε στο βάθρο της ΜΧ1 και ΜΧ2 αντίστοιχα. Το ΜΟΤΟ ήταν εκεί με φυσική παρουσία μεταφέροντας όλες τις εξελίξεις μέσα απ’ το αναλυτικό ρεπορτάζ και την πλούσια συλλογή φωτογραφιών, που μπορείτε να βρείτε εδώ. Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί μπορείτε να βρείτε αναλυτικά τις δηλώσεις των αναβατών:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΤΗΣ HUSQVARNA MOTUL MICHELIN ΜΧ ΤΕΑΜ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ

ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΣΤΟ Β΄ΣΚΕΛΟΣ Ο ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΜΧ2 ΠΕΜΠΤΟΣ Ο ΤΣΑΡΝΑΣ ΣΤΗΝ MX1

Από τις Σέρρες και τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του αυτοκινητοδρομίου ξεκίνησε το φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ΜΧ. Οι πολλές συμμετοχές από την Ελλάδα και το εξωτερικό και ο υπέροχος καιρός συνέθεσαν ένα πολύ όμορφο σκηνικό για τις ομάδες, τους αναβάτες και τους θεατές.

Με μια άριστα προετοιμασμένη HUSQVARNA FC450 ROCKSTAR EDITION ο Άρης Τσαρνάς ρίχτηκε στη μάχη της κορυφαίας κατηγορίας του Πρωταθλήματος. Πάλεψε και στα δύο σκέλη ξεπερνώντας λάθη και ατυχίες και κατάφερε να καταλάβει την 5η θέση.

#91 Άρης Τσαρνάς – HUSQVARNA FC450 ROCKSTAR EDITION

5ος ΜΧ 1 (5ος Α΄ Σκέλος / 6ος Β΄ Σκέλος) “Όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου αλλά και από την προσπάθειά μου να μαζέψω βαθμούς αντιμετωπίζοντας τραυματισμούς. Θα συνεχίσω την προετοιμασία μου για τον δεύτερο αγώνα του πρωταθλήματος στα Τρίκαλα.”

O περσινός πρωταθλητής, αν και δεν κατάφερε να τερματίσει στο πρώτο σκέλος, τερμάτισε δεύτερος στο δεύτερο και απέδειξε πως είναι ένας από τους κύριους διεκδικητές του τίτλου. Με εξαιρετική απόδοση ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου αποδεικνύοντας πως η HUSQVARNA FC250 είναι η κορυφαία στην κατηγορία.

#21 Αλέξανδρος Γεωργαντάς – HUSQVARNA FC250

10ος ΜΧ 2 (27ος Α΄ Σκέλος / 2ος Β΄ Σκέλος) “Είμαι έτοιμος στη συνέχεια να υπερασπιστώ τον τίτλο μου, έχοντας μια εξαιρετική μοτοσυκλέτα και μια εκπληκτική ομάδα πάντα στο πλευρό μου. Οι ατυχίες δεν με πτόησαν και αυτό φάνηκε στο δεύτερο σκέλος όπου τερμάτισα δεύτερος. Μένουμε ανεπηρέαστοι και συγκεντρωμένοι στο στόχο μας και δίνουμε ραντεβού στον επόμενο αγώνα στα Τρίκαλα.”

Η HUSQVARNA MOTUL MICHELIN ΜΧ ΤΕΑΜ θα επιστρέψει στις αγωνιστικές της υποχρεώσεις στον δεύτερο γύρο για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Motocross στις 7 και 8 Μαρτίου στα Τρίκαλα.

Husqvarna – Τέλος οι εργοστασιακές ομάδες στο αμερικανικό AMA SΜX

Από το 2027 θα υποστηρίζει μόνο ιδιωτικές ομάδες στο αμερικανικό πρωτάθλημα Motocross
husky-factory-mx
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

8/5/2026

Στο σχετικό δελτίο Τύπου η Husqvarna Mobility περιγράφει την απόφασή της ως “επανατοποθέτηση”, καθώς αποφάσισε οριστικά να σταματήσει να τρέχει εργοστασιακές ομάδες στο αμερικανικό πρωτάθλημα SMX – το οποίο οι Αμερικανοί αποκαλούν αυθαίρετα “Παγκόσμιο”, παρότι για όλον τον υπόλοιπο πλανήτη αυτόν τον τίτλο κατέχει προφανώς το πραγματικό παγκόσμιο πρωτάθλημα MXGP της FIM.

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν, η επωνυμία Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing μάλλον συναντιέται για τελευταία χρονιά στις αμερικανικές πίστες ΜΧ φέτος, καθώς η εταιρεία ανακοινώνει πως από το πρωτάθλημα του 2027 δεν θα έχει πια εργοστασιακές ομάδες. Αντ’ αυτών η Husqvarna θα διαθέσει σε ιδιωτικές ομάδες εξαρτήματα και τεχνική υποστήριξη εργοστασιακού επιπέδου.

Πρόκειται για μια απόφαση που στο υπόβαθρο μάλλον έχει φαρδιά-πλατιά την υπογραφή Bajaj, καθώς η νέα ιδιοκτησία των KTM, Husqvarna και GASGAS προφανώς θέλει να περιορίσει τα έξοδα του ομίλου στον οποίο απέκτησε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών σώζοντάς τον από τη χρεωκοπία.

Για να προλάβουμε σχετικές εικασίες που να συμπαρασύρουν και το MXGP στις περικοπές, να πούμε πως ως αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κάποια σχετική πληροφορία, ενώ το δελτίο Τύπου της Husqvarna Mobility είναι απολύτως ξεκάθαρο πως αναφέρεται μόνο στη Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς) και όχι γενικώς.

Κατά καιρούς μάλιστα έχουν ακουστεί φήμες πως οι Ινδοί σκέφτονται να περικόψουν ακόμη περισσότερο τις αγωνιστικές επενδύσεις του ομίλου Pierer, με τη μπάλα της φημολογίας να έχει πάρει μέχρι και την ομάδα MotoGP της ΚΤΜ, κάτι που μάλλον διαψεύδεται από την πραγματικότητα. Θα εξέλισσε η ΚΤΜ αγωνιστική 850cc αν αυτό το σενάριο είχε βάση;

Η μαρκετινίστικη γλώσσα της ανακοίνωσης της Husqvarna Mobility μιλά επίσης για “ευθυγράμμιση” στην αγορά της Βόρειας Αμερικής, κάτι που περιγράφεται πιο αναλυτικά στη συνέχεια ως “διεύρυνση της θέσης της Husqvarna εντός της μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας, όπου διαθέτει γκάμα με μοντέλα Motocross, Enduro, Travel, Naked, Supermoto και Ηλεκτρικά”.

Αυτό θα μπορούσε να ερμηνευτεί και ως εξοικονόμηση πόρων από τις εργοστασιακές ομάδες προς στήριξη περισσότερων ιδιωτικών πρωτοβουλιών σε όλες τις αγωνιστικές κατηγορίες που μπορεί να έχει παρουσία.

Το πλάνο που περιγράφει η ανακοίνωση μιλά για μια νέα στρατηγική, κατά την οποία η Husqvarna θα αναπτύξει ένα πρόγραμμα χρονομίσθωσης (leasing) για επαγγελματικές αγωνιστικές ομάδες στη Βόρεια Αμερική, το οποίο θα πατά πάνω στις υπάρχουσες συνεργασίες και δομές, προσφέροντας στις ομάδες κινητήρες και αναρτήσεις εργοστασιακών προδιαγραφών.

Ο δε τελικός στόχος που περιγράφεται είναι αρκετά αποκαλυπτικός για το σκεπτικό τους: “το πρόγραμμα αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να παραμείνει δραστήρια στο SMX και στο μέλλον”, έκφραση που αφήνει ένα υπονοούμενο πως, σε διαφορετική περίπτωση, δεν θα ήταν βιώσιμη η παραμονή της Husqvarna στο πρωτάθλημα.

Όπως και να έχει, ξεκαθαρίζει πως η Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing θα παραμείνει ενεργή ως έχει κανονικότατα ως το τέλος του φετινού πρωταθλήματος AMA SMX, στο οποίο τρέχει εργοστασιακές ομάδες και στις δύο βασικές κατηγορίες: στα 450 με τους Malcolm Stewart και R.J. Hampshire, καθώς και στα 250 με τους Ryder Difrancesco, Daxton Benning και Casey Cochran.