Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MOTOCROSS 3ος Σπερχειάδα: Φανταστικό θέαμα με μπόλικο συναγωνισμό – Πρώτες φωτογραφίες!

Ο καιρός δυσκόλεψε τους αναβάτες αλλά δεν έκοψε την φόρα…
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα MOTOCROSS 3ος Σπερχειάδα: Φανταστικό θέαμα με πολλές με μπόλικο συναγωνισμό – Πρώτες φωτογραφίες!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

12/5/2024

Φανταστικό θέαμα και σε αρκετά σκέλη μπόλικες προσπεράσεις με “photo-finish” τερματισμούς απολαύσαμε στην Σπερχειάδα όπου η λάσπη δεν μπόρεσε τελικά να κόψει την φόρα των αγωνιζόμενων ή να κερδίσει την διοργάνωση που έκανε την προσπάθειά της και κατάφερε να νικήσεις τις συνθήκες.

Με την χθεσινή ημέρα να ακυρώνεται σε μία σωστή απόφαση, έπρεπε σήμερα να γίνουν όλες οι διαδικασίες με μικρό παράθυρο χρόνου και χωρίς πολλά περιθώρια να μην κυλήσουν όλα βάση προγράμματος. Οι μικρότερες κατηγορίες δυσκολεύτηκαν στην αρχή της ημέρας που ξεκίνησε αρκετά νωρίς αλλά με συντονισμένες προσπάθειες κάθε πρόβλημα προσπεράστηκε. Ο καιρός στο μεταξύ προσπάθησε μέσα σε λίγες ώρες να χωρέσει περισσότερες από μία εποχές, ξεκινώντας την ημέρα με συντήρηση της λάσπης, βγάζοντας ζέστη το μεσημέρι και γυρνώντας και λίγο προς τη βροχή στο τέλος, ώστε να κάνει όλο τον κύκλο για να δυσκολέψει με τις αλλαγές του, τους ανθρώπους της ΛΕΜΣ και τους αγωνιζόμενους. Αμφότεροι τα κατάφεραν εξαιρετικά, αντιμετωπίζοντας την κατάσταση οι πρώτοι και χαρίζοντας θέαμα οι δεύτεροι, με την πίστα να δημιουργεί λούκια αλλά ταυτόχρονα να παραμένει ευχάριστη στην οδήγηση, όπως τουλάχιστον δήλωσε η πλειοψηφία των ερωτηθέντων.

Στην MX1 ο Ράδος (#97 GASGAS) που είχε εξαιρετικό χρόνο στις δοκιμές και ήταν σήμερα σε καταπληκτικό ρυθμό, ζόρισε τον Κουζή (#338 Honda) και στο πρώτο σκέλος σημείωσε πτώση όταν πήγε να προσπεράσει αναβάτη που βρισκόταν σε διαφορετικό γύρο, χάνοντας την ευκαιρία να παλέψει για την πρώτη θέση και αφήνοντας και τον Κρητικό (#160 ΚΤΜ) να περάσει.

Στο δεύτερο σκέλος όμως ο Ράδος ήταν έτοιμος για την επανάληψη του εκπληκτικά γρήγορου ρυθμού, χωρίς απρόοπτα όπως και έκανε με φοβερό θέαμα μαζί με τον Κουζή. Που ήταν τώρα η σειρά του να σημειώσει πτώση. Κατάφερε όμως με μερικά φανταστικά περάσματα σε απίστευτο ρυθμό να κλείσει την απόσταση με τον κόσμο να μην είναι σίγουρος ποιος θα κερδίσει στον τελευταίο γύρο, όπου τερμάτισαν με ελάχιστη διαφορά και τον Ράδο να παίρνει την νίκη! Ταχύτερο χρόνο με σχεδόν ένα δευτερόλεπτο κάτω, είχε ο Κουζής στο δεύτερο σκέλος με τον Κρητικό να κρατά την 3η θέση.

Στην MX300 την τριάδα είχαν σταθερά και στα δύο σκέλη ο Μπάκας (#29 Yamaha) με τον Τζιατζιο (#423 KTM) δεύτερο και τον Τσατσο (#411 Husqvarna) τρίτο σε μία γενικά ίδια κατάταξη σε όλες τις θέσεις!

Στην MX2 ο Κανάκης (#49 ΚΤΜ) με τον Ζούνη (#37 Yamaha) έδωσαν μία δυνατή μάχη με φανταστικό θέαμα και κατέληξαν να τερματίζουν με ένα κλάσμα του δευτερολέπτου και την νίκη οριακά να πηγαίνει στον Ζούνη, έχοντας πάρει την εσωτερική στην τελευταία στροφή και καταφέρνοντας την ελάχιστη αυτή διαφορά. Στον δεύτερο αγώνα τερμάτισαν με μεγαλύτερη διαφορά με τον Κανάκη να μένει στην δεύτερη θέση και τους Κοσμά (#322 KTM) και Λυρίου (#161 Fantic) να κλείνουν αντίστοιχα την τριάδα.

Στην ΜΧ125 ο διαστημικός Μερκούρης (#111 KTM) που κάνει χρόνους της ΜΧ2, πήρε δύο νίκες με διαφορά από Παπαδακη (#177 KTM) και Ταμβακο (#66 Yamaha) αντίστοιχα που εναλλάξ έκλεισαν την τριάδα και στα δύο σκέλη.

Στην OPEN ο Βαγγελακος (#122 Fantic) είχε μία εξαιρετική ημέρα με καταπληκτική οδήγηση σημειώνοντας δύο νίκες ακολουθούμενος από Αυγέρη (#1 Yamaha) και Τζιωρα (#46 ΚΤΜ) στο πρώτο σκέλος και Σωτηρόπουλο (#78 Yamaha) και Δημολιανη (#5 GASGAS) στο δεύτερο.

Κλασική αξία και άπιαστος ο Καρασακαλίδης (#177 GASGAS) που κέρδισε τα δύο σκέλη της MXSENIOR με τον Ζερβα (#240 Honda) και τον Ράπτη (#103 Kawasaki) να κλείνουν την τριάδα στο πρώτο και έπειτα τον Ράπτη να ανεβαίνει στην δεύτερη θέση με την τρίτη να πηγαίνει στον συντάκτη MX του MOTO, τον Δημήτρη Κεραμιδά (#777 Suzuki) που ανέκαμψε και πήρε την θέση του στο βάθρο.

Στην MXWOMEN που αγωνίζεται μαζί τους, οι αδερφές Λάμπρου με την Πασαλη Δεσποινα έκαναν έναν όμορφο αγώνα και πήραν τις θέσεις τους όπου η Λ. Ιωάννα (#7yamaha) πήρε την πρώτη θέση ακολουθούμενη από την Λ. Αμαλία (#17 Yamaha) και τρίτη την Πασαλη Δεσμπινα (#9 KTM).

Στην ΜΧ65 είχαμε πολλές μάχες από τους νεαρούς αναβάτες, ιδιαίτερα στο πρώτο σκέλος που η  πρώτη θέση άλλαξε πολλές φορές και τελικά πήγε στον Τρακαδα (#2 KTM) ενώ ταχύτερο γύρο είχε ο Αρωνης (#55 GASGAS) που τερμάτισε στην 4η θέση. Η δεύτερη και η τρίτη πήγαν αντίστοιχα στους Στρουγκ (#4 Yamaha) και Τσιγκολη (#98 GASGAS). Στον δεύτερο αγώνα η πρώτη θέση πήγε στον Ψαρογιαννη (#228 KTM) με τον Τρακαδα να παίρνει την δεύτερη θέση και τον Αρώνη την τρίτη.

Στην MX85 ο Χατζακης (#21 Yamaha) πήρε την πρώτη νίκη με ταχύτερο γύρο αγώνα στον Κουκαλιώτη (#125 Yamaha) που κράτησε την δεύτερη θέση και τρίτο τον Χατζηβασιλείου (#111 KTM). Στον επόμενο αγώνα ο Κουκαλιώτης πήρε τελικά την νίκη, έχοντας πάλι ταχύτερο γύρο με τον Χατζάκη να κρατά την δεύτερη και τον Τσαλίκη (#114 Yamaha) να ανεβαίνει στην τρίτη θέση του βάθρου.

Ακολουθούν τα αποτελέσματα αναλυτικά και οι πρώτες φωτογραφίες της ημέρας μαζί με τις απονομές:

Ducati - Ετοιμάζεται για το Supercross 2026 με το Desmo450 MX, σε συνεργασία με την Troy Lee Designs

Προηγείται η συμμετοχή της μοτοσυκλέτας στο MXGP 2025 με τους Jeremy Seewer και Mattia Guadagnini, και η έλευσή της στην παραγωγή
Ducati - Ετοιμάζεται για το Supercross του 2026
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Η Ducati και η Troy Lee Designs υπέγραψαν συμφωνία για την προετοιμασία της εισόδου της εταιρείας του Borgo Panigale στο AMA Motocross και Supercross με την Desmo450 MX. Μετά την πρώτη νίκη στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Prestige MX1 2024 με τον Alessandro Lupino και την επερχόμενη είσοδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP 2025 με τους Jeremy Seewer και Mattia Guadagnini, η στρατηγική της Ducati εξετάζει την άφιξη στους αγώνες των ΗΠΑ στο εγγύς μέλλον -βλ. 2026.

Σημειώστε εδώ πως η συμμετοχή στο Supercross προϋποθέτει οι μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν να είναι μοντέλα παραγωγής, και για την ώρα το Desmo450 MX δεν καλύπτει τις προδιαγραφές αφού βρίσκεται σε πρωτότυπη μορφή ακόμα.

Η συμφωνία Ducati - Troy Lee Designs ανακοινώθηκε στις 10 Ιανουαρίου στον πρώτο γύρο του AMA Supercross 2025 στο Angel Stadium του Anaheim, με την παρουσία του Tony Cairoli, αναβάτη και Brand Ambassador της Ducati, και του Paolo Ciabatti, Γενικού Διευθυντή της Ducati Corse Off-Road, μαζί με άλλους εκπροσώπους της Ducati και της Ducati Βόρειας Αμερικής. Η αμερικανική ομάδα εξέθεσε στο paddock μια Desmo450 MX σε έκδοση 'proto' με ειδικά γραφικά που δημιούργησε ο διάσημος Καλιφορνέζος designer.

Η παρουσία της Troy Lee Designs, στα χρώματα της Ducati Corse, θα συνεχιστεί σε επτά ακόμη γύρους του πρωταθλήματος AMA Supercross 2025, στους οποίους θα εκτίθεται επίσης ένας κινητήρας Desmo450 σε τομή, επιτρέποντας στους οπαδούς να δουν ζωντανά τη λειτουργία του δεσμοδρομικού συστήματος.

Τον Ιούνιο του 2025 η μοτοσυκλέτα αναμένεται να φτάσει σε επιλεγμένους Ευρωπαίους αντιπροσώπους, ξεκινώντας την εμπορική της πορεία, και ανοίγοντας τον δρόμο για τη συμμετοχή της στο SuperMotocross του 2026, χωρίς ακόμα να έχουν ανακοινωθεί οι αναβάτες που θα την οδηγήσουν.

Ετικέτες