Πρόταση της ΜΟ.ΛΕ.Κ για την MXWoman στο πρωτάθλημα Motocross 2024

Δεν θέλουν λιγότερους αγώνες
Πρόταση της ΜΟ.ΛΕ.Κ για την MXWoman στο πρωτάθλημα Motocross 2024
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

1/3/2024

Στο πρόγραμμα του πρωταθλήματος Motocross που έχει ανακοινωθεί για το 2024 προβλέπονται λιγότεροι αγώνες για την μικρή κατηγορία MXWoman που σημαίνει πως η τελική διάκριση θα γίνει μόλις σε 5 αγωνιστικές συναντήσεις πράγμα που σημαίνει πως ο παράγοντας τύχη μπορεί να παίξει μεγαλύτερο ρόλο στον καθορισμού της φετινής πρωταθλήτριας από την στιγμή που η μη συμμετοχή σε έναν αγώνα λόγω τραυματισμού ή οποιασδήποτε άλλης συγκυρίας θα είναι δύσκολο να αναπληρωθεί ακόμη και με ελαφρύ προβάδισμα. Προφανώς και υπάρχουν αντίστοιχα προβλήματα και σε άλλα πρωταθλήματα, όπως της ταχύτητας που αφορά εκεί το σύνολο των συμμετεχόντων και όχι μία κατηγορία, αλλά ας παραμείνουμε στο συγκεκριμένο που υπάρχουν και οι αντίστοιχες προτάσεις από την λέσχη Καλαμπάκας:

 

Τάκος Παναγιώτης

Μέλος Μοτοσυκλετιστικής Λέσχης Καλαμπάκας (ΜΟ.ΛΕ.Κ)

Μετά την έκδοση της προκήρυξης του Πρωταθλήματος Motocross για το 2024 διαπιστώθηκε ότι η κατηγορία MXWoman δεν θα συμμετέχει στον Πρώτο και στον Τελευταίο αγώνα της σεζόν,  με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα της ΜΧWoman  να διεξαχθεί σε 5 αγώνες όπως ακριβώς γινόταν και σε κάθε προηγούμενη χρονιά  που η κατηγορία αυτή είχε λιγότερους αγώνες από τις υπόλοιπες , χωρίς όμως ποτέ να αιτιολογηθεί επαρκώς η διαφορά αυτή. Μελετώντας τον Γενικό Κανονισμό αγώνων MOTOCROSS παρατηρείται ότι δεν προβλέπεται  κάποια εξαίρεση για την κατηγορία αυτή.!!!

Παρόλα αυτά, ενεργές αγωνιζόμενες τις κατηγορίας ΜΧWomen εξέφρασαν την επιθυμία τους να συμμετέχουν σε όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος . Η επιθυμία τους αυτή βρίσκει σύμφωνους  -όπως μου μετέφεραν -αρκετούς από τους διοργανωτές των αγώνων (του 2024) και πιστεύω ότι θα βρει σύμφωνους και την Κ.Ε.Α αλλά και το Δ.Σ της Α.ΜΟΤ.Ο.Ε που είναι και οι άμεσα υπεύθυνοι για την τροποποίηση της προκήρυξης. Με δεδομένο λοιπόν ότι η κατηγορία δεν επιβαρύνει χρονικά το πρόγραμμα των αγώνων λόγω της διενέργειας της σε κοινά σκέλη με την ΜΧSenior, προτείνω τα κάτωθι:

Πρόταση 1η : Να γίνει τροποποίηση της προκήρυξης και η ΜΧWoman να συμμετέχει και στους 7 αγώνες . Στον πρώτο (Κέρκυρα) και τελευταίο (Τρίκαλα) αγώνα όμως , να μην υπάρξει βαθμολογία και να γίνει μόνο απονομή επάθλων. Η τελική βαθμολογία θα βγει από τους 5 αγώνες που ορίζει η αρχική προκήρυξη.

Πρόταση 2η :  Να γίνει τροποποίηση της προκήρυξης και η ΜΧWoman να συμμετέχει και στους 7 αγώνες και η τελική βαθμολογία να βγει από το σύνολο αυτών.

Πρέπει να σας γνωρίσω εδώ ότι, δεν έχω έρθει σε επικοινωνία με το σύνολο των αθλητριών - αλλά με μερικές- και προτρέπω όλα τα σωματεία που έχουν στο δυναμικό τους αθλήτριες που συμμετέχουν στην συγκεκριμένη κατηγορία να κάνουν μια επαφή μαζί τους ενημερώνοντας αυτές για τις παραπάνω προτάσεις. Κατόπιν τα σωματεία (εάν επιθυμούν φυσικά) να τοποθετηθούν και αυτά προς τους αρμόδιους για να διαμορφωθεί μια κοινή γραμμή για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.»

WSBK-Honda HRC: Νέος εργοστασιακός αναβάτης ο Jake Dixon

Από τη Moto2 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike ο εκλεκτός των Ιαπώνων
Dixon
Από τον

Παύλο Καρατζά

15/7/2025

Όλο και περισσότερα νέα και ανακοινώσεις έχουμε για την επόμενη σεζόν του WSBK και η Honda HRC φαίνεται πως έχει ήδη συμφωνήσει για την επόμενη χρονιά με τον Jake Dixon, ο οποίος αγωνίζεται στην Moto2.

Η Honda HRC συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike εδώ και τέσσερα χρόνια με τους Ισπανούς Iker Lecuona και Xavi Vierge, όμως τα αποτελέσματά τους δεν είναι τα αναμενόμενα και τα συμβόλαια τους λήγουν στο τέλος της χρονιάς και πιθανότατα δεν θα ανανεωθούν. Είναι χαρακτηριστικό ότι φέτος ακόμα δεν έχει επιτευχθεί ούτε ένα βάθρο από τους αναβάτες της ιαπωνικής εταιρείας, ενώ η τελευταία νίκη της Honda στα WorldSBK επιτεύχθηκε από τον αείμνηστο Nicky Hayden το 2016 στην πίστα της Sepang. Η ιαπωνική εταιρεία έχει μείνει πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό όσον αφορά την εξέλιξη της αγωνιστικής της μοτοσυκλέτας και δεν μπορεί να τον φτάσει, ενώ το μερίδιο ευθύνης δεν βαραίνει αποκλειστικά τους εργοστασιακούς αναβάτες της.

Η Honda λοιπόν πρέπει να έχει και κορυφαίους αναβάτες που αν μη τι άλλο θα διεκδικούν νίκες, ειδικότερα όταν θα έχουν να ανταγωνιστούν αναβάτες όπως οι Jonathan Rea, Alvaro Bautista, Danilo Petrucci και Nicolo Bulega

Η ιστοσελίδα speedweek αναφέρει ότι η Honda HRC έκλεισε τον πρώτο αναβάτη της για την επόμενη χρονιά και αυτός είναι ο Jake Dixon. Ο Dixon είναι Βρετανός, 29 ετών και αγωνίζεται στην Moto2 με την ομάδα ELF Marc VDS Racing Team, ενώ βρίσκεται στην 4η θέση της γενικής κατάταξης με 114 βαθμούς. Αγωνίζεται σε αυτή την κατηγορία από το 2019 και έχει κατακτήσει 6 νίκες και 19 βάθρα. Βέβαια, για ακόμη μία φορά η Honda φαίνεται πως δεν επιλέγει αναβάτη από το πάνω ράφι αν και ο Dixon δείχνει να έχει τις προδιαγραφές για να ταιριάξει με τη Honda τη δεδομένη στιγμή.

Στα 29 του χρόνια ο Dixon δεν κατάφερε να πείσει για μια θέση στο MotoGP παρόλο που του δόθηκαν δύο ευκαιρίες το 2021 με τον Βρετανό να τερματίζει στη 19η θέση στον αγώνα στην πατρίδα του, ενώ έπεσε στην αρχή του γκραν πρι στο Aragon.