EICMA 2023: Zero Motorcycles - Νέος Α1 κινητήρας, αισθητικό φρεσκάρισμα, και επέκταση των Α2 προτάσεων -[VIDEO]

Βελτιωμένη απόδοση και αλλαγή ταυτότητας για το S, ενώ ταυτόχρονα προσθήκη και οικονομικότερων επιλογών και για την ενδιάμεση κατηγορία διπλωμάτων.
motomagEICMA 2023: Zero Motorcycles – Νέος κινητήρας για την Α1 κατηγορία, αισθητικό φρεσκάρισμα σε μοντέλα της και είσοδος στην Α2 κατηγορία – [VIDEO]
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

16/11/2023

Η Zero Motorcycles παρουσίασε το ανανεωμένο S για την street κατηγορία, το οποίο έρχεται πλέον πιο κοντά σχεδιαστικά με τα ισχυρότερα μοντέλα, τον ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα Z-Force 75-7 για την Α1 κατηγορία, και τα on-off DS και DSR για την Α1 και Α2 κατηγορία διπλωμάτων αντίστοιχα, ενώ έδειξε και την έκδοση Black Forest για το DSXR/X.

Η Zero αποτελεί μια από τις μακροβιότερες σύγχρονες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, μετρώντας πλέον 16 χρόνια ζωής από την ίδρυση της. Με έδρα την Καλιφόρνια έχει καταφέρει να εξαπλωθεί σε παγκόσμια κλίμακα, με την ίδια να υποστηρίζει πως οι μοτοσυκλέτες που έχει πουλήσει έχουν ήδη διανύσει συνολικά πάνω από 265 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Επομένως μιλάμε για μία εταιρεία με τεράστια εμπειρία πάνω στην κατασκευή και πώληση ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, ξεκινώντας σε μία εποχή που η ηλεκτροκίνηση δεν είχε λάβει τις σημερινές διαστάσεις ως τρόπος κινητικότητας, με τις παροχές και το δίκτυο εξυπηρέτησης ηλεκτρικών οχημάτων να μην έχει ακόμα μπει στο τραπέζι των σοβαρών συζητήσεων.

EICMA 2023: Zero Motorcycles – Νέος κινητήρας για την Α1 κατηγορία, αισθητικό φρεσκάρισμα σε μοντέλα της και είσοδος στην Α2 κατηγορία – [VIDEO]

Πάνω στην εμπειρία αυτή πατάει για να συνεχίζει να καινοτομεί και να παρουσιάζει νέα και ισχυρότερα προϊόντα που για το 2024 περιλαμβάνουν τον ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα Z-Force 75-7, τον οποίο είδαμε για πρώτη φορά στα ανανεωμένα σχεδιαστικά S και DS, ενώ θα εξοπλίσει όλη την γκάμα της Α1 κατηγορίας που περιορίζεται στα 11kW. 

Όσον αφορά το S, το οποίο χρησιμοποιεί τον νέο ηλεκτροκινητήρα, έρχεται πλέον πιο κοντά σχεδιαστικά με τα ισχυρότερα αδέρφια του SR/S και SR/F. Το βάρος του S ανακοινώνεται στα 223 κιλά, με την αυτονομία εντός πόλης να ανακοινώνεται στα 248 χιλιόμετρα υπό ιδανικές συνθήκες. Ο κινητήρας διαθέτει δύο διαφορετικές επιλογές ισχύος, ανάλογα με το αν θες να κινηθείς οικονομικά ή αν επιθυμείς να εκμεταλλευτείς όλη την διαθέσιμη ισχύ. Σύμφωνα με την Zero, η δυνατή άμεση επιτάχυνση που χαρακτηρίζει τις μοτοσυκλέτες της εταιρείας, και η ανάκτηση ενέργειας που φορτίζει την μπαταρία όταν φρενάρεις, παραμένει και στα δύο λογισμικά -αν και πιθανότατα όχι με την ίδια απόδοση.

Από το 2024 τα ισχυρότερα μέλη της οικογένειας SR (SR/S, SR/F), θα μπορούν πλέον να περιοριστούν στα 35kW, για να μπορούν να οδηγηθούν και με δίπλωμα Α2. Με την απόκτηση της άδειας οδήγησης κατηγορίας Α ωστόσο, ο αναβάτης θα μπορεί να ενημερώσει το λογισμικό, έτσι ώστε να έχει διαθέσιμη την πλήρη ισχύ.

EICMA 2023: Zero Motorcycles – Νέος κινητήρας για την Α1 κατηγορία, αισθητικό φρεσκάρισμα σε μοντέλα της και είσοδος στην Α2 κατηγορία – [VIDEO]

Περνάμε τώρα στην on-off κατηγορία, όπου η Zero παρουσίασε δίπλα στη ναυαρχίδα της DSR/X, τα ανανεωμένα εμφανισιακά DS και DSR για τα διπλώματα Α1 και Α2, αντίστοιχα. Εμφανισιακά δεν διαφέρουν από το ισχυρότερο αδερφάκι τους, προσφέροντας αντίστοιχα επίπεδα άνεσης με αυτό.

Όσον αφορά το DS, εφοδιάζεται με τον νέο κινητήρα Z-Force 75-7 συνεχούς ισχύος 11kw, όμως όπως συμβαίνει με τα ηλεκτρικά η μέγιστη ισχύς μπορεί να είναι αρκετά μεγαλύτερη καθιστώντας το αντίστοιχο σε επιδόσεις με μεγαλύτερου κυβισμού μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το βάρος του DS φτάνει τα 239 κιλά, με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης να είναι τα Pirelli Scorpion.

EICMA 2023: Zero Motorcycles – Νέος κινητήρας για την Α1 κατηγορία, αισθητικό φρεσκάρισμα σε μοντέλα της και είσοδος στην Α2 κατηγορία – [VIDEO]

Από την άλλη το DSR, το οποίο έχει επίσης κοινή σχεδιαστική ταυτότητα με τα άλλα δύο μοντέλα της γκάμας, έρχεται με κινητήρα σταθερής ισχύος 35kW, καθιστώντας το ικανό να οδηγηθεί από διπλώματα Α2. Η ροπή του ανακοινώνεται στα 17,33 χιλιογραμμόμετρα. Με μία αναβάθμιση στο λογισμικό, η Zero ανεβάζει τα όρια του DSR για την Α κατηγορία, με τη ροπή να φτάνει τα 19,88 χιλιογραμμόμετρα.

EICMA 2023: Zero Motorcycles – Νέος κινητήρας για την Α1 κατηγορία, αισθητικό φρεσκάρισμα σε μοντέλα της και είσοδος στην Α2 κατηγορία – [VIDEO]

Τέλος, στην EICMA 2023 είδαμε έναν νέο λευκό χρωματισμό με γυαλιστερό φινίρισμα για το FXE. Μαζί ήταν και το DSR/X Black Forest, που αποτελεί μία έκδοση που έχει πάνω της πολλά εξαρτήματα που ανήκουν στον εξτρά εξοπλισμό, όπως βαλίτσες, προστατευτικά κινητήρα και πλαστικών, χούφτες για τα χέρια κ.α.

Ετικέτες

BMW: Οι αλλαγές στα μοντέλα του 2026 - Νέες χρωματικές επιλογές και προαιρετικός εξοπλισμός

Διαθέσιμα για παραγγελία τα νέα μοντέλα από τον ερχόμενο Αύγουστο
BMW
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/7/2025

Για το έτος 2026, η BMW Motorrad ενσωματώνει σειρά αλλαγών στα μοντέλα της. Τα νέα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα για παραγγελία από όλους τους συνεργάτες της BMW Motorrad από τον Αύγουστο του 2025.

Μια από αυτές τις αλλαγές που εισάγει η BMW Motorrad και ισχύει για όλα τα μοντέλα της, αφορά προαιρετικό εξοπλισμό, με την απασφάλιση της συσκευής πλοήγησης να γίνεται με ηλεκτρικό κλείδωμα χωρίς να απαιτείται πλέον ξεκλείδωμα με κλειδί.

Πιο συγκεκριμένα οι αλλαγές ανά μοντέλο έχουν ως εξής:

BMW M 1000 XR
Νέα αποκλειστική χρωματική επιλογή M: Aurelius Green metallic matt.

BMW Motorrad MY26

BMW F 800 GS
Προαιρετικός εξοπλισμός: Ο ψηλός ανεμοθώρακας με δυνατότητα ρύθμισης, περιλαμβάνεται σαν επιλογή στις εκδόσεις Sport και Triple Black ένω ο φιμέ ανεμοθώρακας δεν είναι διαθέσιμος στην έκδοση Sport.
Sport: Νέο χρώμα Gravityblue metallic με σέλα σε μαύρο/γκρι ενώ ο χρωματικός συνδυασμός  Racingblue metallic καταργείται.

BMW Motorrad MY26

BMW F 900 GS
Passion: Νέο χρώμα Sao Paulo Yellow. Το αυτοκόλλητο στο μπροστινό φτερό καταργείται.
Trophy: Νέος χρωματικός συνδυασμός Lightwhite non-metallic / Racingblue metallic. Το αυτοκόλλητο στο μπροστινό φτερό καταργείται.

BMW Motorrad MY26

BMW F 900 GS Adventure
Προαιρετικός εξοπλισμός: Το πακέτο Ride Pro προσαρμόζεται. Τα Dynamic ESA και κεντρικό σταντ αφαιρούνται από το πακέτο και γίνονται ξεχωριστές επιλογές.
Το πακέτο Ride Pro μπορεί πλέον να συνδυαστεί με χαμηλωμένη ανάρτηση.
Ride Pro: Νέα απόχρωση Sage Green metallic. Το White Aluminium metallic matt καταργείται.

BMW Motorrad MY26

BMW R 1300 GS
Προαιρετικός εξοπλισμός: Το Innovation Package ανανεώνεται. Οι προσαρμοζόμενες λειτουργίες φωτισμού περιλαμβάνονται στο πακέτο αλλά και ως ανεξάρτητες επιλογές.
Βασική έκδοση: Νέο χρώμα Racingred non-metallic. Το Lightwhite non-metallic καταργείται.
Option 719 “Biscaya”: Νέος χρωματικός συνδυασμός Imperial Blue metallic / White Aluminium metallic matt. Το Option 719 “Tramuntana” Aurelius Green metallic καταργείται.

BMW Motorrad MY26

BMW R 12 nineT
Προαιρετικός εξοπλισμός: Ελαφριά μπαταρία M
Option 719: Ο μαύρος προβολέας αντικαθιστά τον ασημί.
Νέο χρώμα: Imperial Blue metallic. Το San Remo Green metallic καταργείται.

BMW Motorrad MY26

BMW R 12
Προαιρετικός εξοπλισμός: Ελαφριά μπαταρία M
Option 719: Ο μαύρος προβολέας αντικαθιστά τον ασημί.
Option 719 “Beryllium”: Νέα απόχρωση Meteoric Dust II metallic. Το Option 719 “Thorium” Avus Silver metallic καταργείται.
Νέα προαιρετική απόχρωση Gravityblue metallic. Το Aventurin Red metallic καταργείται.

BMW Motorrad MY26