Επετειακό Indian Chieftain Elite 2021

Για τα 120 χρόνια της εταιρείας!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

4/3/2021

H μακροβιότερη αμερικάνικη εταιρεία μοτοσυκλετών, η Indian, παρουσίασε την πιο πρόσφατη προσθήκη της στην σειρά "Elite" με τη Chieftain Elite του 2021. Όπως και οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της σειράς, η Chieftain Elite αποπνέει την premium αύρα μιας custom built κατασκευής, ενώ η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη στις 120 μονάδες. Το νούμερο φυσικά μόνο τυχαίο δεν είναι, καθώς φέτος η Indian γιορτάζει τα 120α γενέθλιά της.

Η διχρωμία σε δύο τόνους του μαύρου ενισχύει την custom αισθητική της μοτοσυκλέτας, ενώ λεπτομέρειες όπως η βαφή του κινητήρα σε σκούρο γκρι χρώμα που συνδυάζεται με το ίδιου χρώματος λογότυπο, το καθιστούν ως ένα από τα πιο ξεχωριστά bagger της αγοράς. Άλλωστε και οι τις δηλώσεις του Reid Wilson, του Αντιπροέδρου της Indian Motorcycle, κάνουν ξεκάθαρο το ποιος ήταν ο στόχος του εργοστασίου: "Σχεδιάσαμε το Chieftain Elite για αναβάτες που θέλουν να τραβούν τα βλέμματα και να ξεχωρίζουν στον δρόμο. Η προσοχή την λεπτομέρεια και την ποιότητα είναι απαράμιλλη και θα κάνει τον κάθε ιδιοκτήτη περήφανο που θα την έχει."

Η κάθε Chieftain Elite έχει δεχθεί μια ιδιαίτερη διαδικασία βαψίματος, η οποία παίρνει πάνω από 24 ώρες για να γίνει στο χέρι. Από τις μεταλλικές νιφάδες στην βαφή μέχρι τα τελειώματα στον κινητήρα, η custom φιλοσοφία είναι διάχυτη παντού. Το αεροδυναμικό φαίρινγκ και οι πλαϊνές βαλίτσες με τις αιχμηρές γραμμές στην σχεδίαση δημιουργούν μια επιβλητική εικόνα, ενώ η δύο επιπέδων σέλα είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να λεπταίνει την σιλουέτα της μοτοσυκλέτας. Η μικρή διαδρομή των αναρτήσεων και ο 19άρης μπροστινός τροχός με το φτερό που καλύπτει σχεδόν τη μισή περίμετρό του, είναι άλλα δύο στοιχεία που ενισχύουν το custom look του Chieftain Elite.

Ο κάθε ιδιοκτήτης θα έχει την δυνατότητα να βάλει την προσωπική του πινελιά, μέσα από την γκάμα των αξεσουάρ της Indian. Υπάρχει διαθέσιμη μια ολόκληρη σειρά από σέλες και τιμόνια, sissy bars, top case και έξτρα φαίρινγκ (όλα στο ίδιο χρώμα με την μοτοσυκλέτα) με ρυθμιζόμενους αεραγωγούς.

Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται τα LED φώτα, η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, τα μεγάλα αλουμινένια μαρσπιέ και ηχοσύστημα 400W. Επιπλέον, το Chieftain Elite διαθέτει ABS, keyless τεχνολογία για τον διακόπτη, αισθητήρα πίεσης ελαστικών και φυσικά τις αδιάβροχες βαλίτσες χωρητικότητας συνολικά 68 λίτρων με κεντρικό κλείδωμα. Η εφτά ιντσών TFT οθόνη διαθέτει Apple CarPlay για πλήρη διασύνδεση και έλεγχο του smartphone του αναβάτη του, με όσο το δυνατόν πιο απλουστευμένες λειτουργίες.

Ο Thunderstroke 116 κινητήρας αποδίδει 17,4 χιλιογραμμόμετρα ροπής, προσφέροντας τρία riding modes στον αναβάτη του (Tour, Standard και Sport). Στις χαμηλές ταχύτητες και την κίνηση μέσα στην πόλη, το Chieftain λειτουργεί… μονοκύλινδρα, καθώς ο πίσω κύλινδρος δεν λειτουργεί κάτω από έναν συνδυασμό στροφών και χιλιομέτρων, προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και να κινείται πιο άνετα στο ασφυκτικό περιβάλλον.

Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η νέα, περιορισμένης έκδοσης Chieftain Elite, θα είναι διαθέσιμη μόνο στις αγορές της Τσεχίας, της Γαλλίας, της Γερμανίας, της Νορβηγίας, της Σουηδίας και της Μέσης Ανατολής.

Triumph Street Triple 765 RX 2026 - Νέα έκδοση με κορυφαία περιφερειακά, έτοιμη για trackday

Ανάρτηση Ohlins και στα δύο άκρα, ψηλά κλιπόν και 188 κιλά πλήρης υγρών
Triumph Street Triple 765 RX 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

19/11/2025

Η Triumph παρουσίασε τη Street Triple 765 RX που έρχεται να πάρει τη θέση της στην κορυφή της γκάμας της τρικύλνδρης γυμνής με αλλαγές που θα εκτιμηθούν ιδιαιτέρως σε trackday. 

Η πρώτη φορά που είδαμε τα αρχικά "RX" σε Street Triple ήταν το 2015 με εκείνη την έκδοση να έχει επίσης αλλαγές που την έκαναν πιο διασκεδαστική και αποδοτική σε περιβάλλον πίστας.

Η Street Triple 765 RX, η οποία παρουσιάστηκε στην έκθεση μοτοσυκλέτας Motorcycle Live στο Birmingham της Αγγλίας, θα είναι διαθέσιμη μόνο για ένα έτος και έρχεται για να αποτελέσει το "απόλυτο όπλο σε πίστα", σύμφωνα με την Τriumph που επιμελήθηκε δεόντως για να πιάσει τόπο ο λόγος της.

Τη μεγάλη διαφορά έναντι των υπόλοιπων εκδόσεων την κάνουν οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins με ανεστραμμένο πιρούνι NIX30 και piggyback αμορτισέρ STX40. Το πιρούνι έχει διαδρομή 115 χλστ. και το αμορτισέρ δίνει στον πίσω τροχό 131,2 χλστ. διαδρομής.

Την πέδηση αναλαμβάνουν οι ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες Brembo Stylema που συνδυάζονται με ακτινική τρόμπα Brembo MCS, η οποία έχει ρυθμιζόμενη σε απόσταση μανέτα ενώ ρυθμίζεται ως προς την αναλογικότητα στο τράβηγμα της μανέτας.

Για τη βρετανική sport naked επιλέχθηκαν τα Pirelli Diablo Supercorsa SP V3 ως ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, ενώ στον εξοπλισμό ανήκουν μεταξύ άλλων η TFT οθόνη των πέντε ιντσών, το quickshifter, το πλήρες ηλεκτρονικό οπλοστάσιο βοηθημάτων για τον αναβάτη με Cornering ABS και Traction Control και λειτουργία πίστας για το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος. 

Αλλαγές στον δυνατό εν σειρά τρικύλινδρο των 765 κ.εκ. δεν έχουμε με την ισχύ του να φτάνει τους 128 ίππους και τη ροπή στα 8,16 kg.m ροπής στις 12.000 και 9.500 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Άλλες αποκλειστικότητες που χαρακτηρίζουν τη Street Triple 765 RX είναι η πάνω billet αλουμινένια πλάκα το όνομα της έκδοσης που έχει χαραχτεί με lazer στο τελικό, τα ψηλά κλιπόν και η διαφορετική επένδυση της σέλας που φέρει και το σήμα της έκδοσης. 

Αποκλειστικός είναι και ο χρωματικός συνδυασμός Matt Aluminium Silve/Diablo Red με ασημί ματ εμπρός φτερό, ρεζερβουάρ και ουρά και κόκκινο υποπλαίσιο, πλαϊνά πλαστικά και ζάντες. Αυτός ο χρωματικός συνδυασμός αποτίνει φόρο τιμής στο πρώτο Street Triple RX.