GASGAS - Με δύο νέα μοντέλα εμπλουτίζεται η ανανεωμένη γκάμα ΜΧ 2025

Τα MC 150 και MC 300 μεγαλώνουν την δίχρονη κόκκινη οικογένεια, από τον Ιούλιο του 2024 και μετά
GASGAS
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

30/5/2024

Ένα χρόνο μετά την εκτενή αναβάθμιση ολόκληρης της Offroad γκάμας της, η GASGAS επιστρέφει για το 2025 προσθέτοντας δύο νέα μοντέλα στην MX γκάμα της, τα MC 150 και MC 300, ενώ με αφορμή τις φρέσκες αφίξεις προχωρά και σε μικρές βελτιώσεις σε όλα τα MX μοντέλα της για την νέα χρονιά.

Τα εφτά φτάνουν πλέον τα μοντέλα που η GASGAS προσφέρει στους αναβάτες του motocross, φέρνοντας για το 2025 ακόμη μεγαλύτερα χαμόγελα στους φαν του δίχρονου κινητήρα. Παίρνοντας ως βάση το ήδη υπάρχον MC 125, η εταιρεία κατασκεύασε το ολοκαίνουργιο MC 150, το οποίο χάρη στα περισσότερα κυβικά προσφέρει αυξημένη απόδοση, για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από ένα 125. Όσοι τώρα θέλουν το κορυφαίο από πλευράς ισχύος και δύναμης, αλλά μένουν πιστοί στην μυρωδιά του διχρονόλαδου, η GASGAS έχει με το ολοκαίνουργιο MC 300 την λύση, το οποίο βασίζεται στο γνωστό μας MC 250, με περισσότερα κυβικά και περισσότερη δύναμη και ροπή.

GASGAS – Με δύο νέα μοντέλα έρχεται η ανανεωμένη για το 2025 MX γκάμα

Με αφορμή τις δύο ολόφρεσκες προσθήκες στην γκάμα της, το μέλος του Pierer Group άδραξε την ευκαιρία για να κάνει ταυτόχρονα μερικές βελτιώσεις στα σημεία, που αφορούν όλα τα MX μοντέλα του 2025, με βασικότερο το ανασχεδιασμένο πλαίσιο.

GASGAS – Με δύο νέα μοντέλα έρχεται η ανανεωμένη για το 2025 MX γκάμα

Οι μηχανολόγοι της GASGAS κατάφεραν να αφαιρέσουν λίγα ακόμα γραμμάρια από το άνω σημείο έδρασης του πίσω αμορτισέρ. Ταυτόχρονα, τα τοιχώματα του πλαισίου μπροστά είναι λεπτότερα, συνεισφέροντας σε μία συνολική μείωση 300 γραμμαρίων. Πέραν όμως των οφελών που χαρίζει η δίαιτα, οι αλλαγές αυτές έγιναν με γνώμονα τη βελτίωση της συμπεριφοράς των MX μοτοσυκλετών, ειδικότερα στις εισόδους των στροφών, χωρίς όμως να θυσιάζεται καθόλου η σταθερότητα στις ευθείες. Τα νέα σημεία έδρασης του κινητήρα πάνω στο πλαίσιο, βοηθούν με τη σειρά τους για την εύρεση της βέλτιστης ακαμψίας. Προκειμένου όμως να αναδειχθούν οι αρετές του νέου πλαισίου των MX μοτοσυκλετών, η GASGAS προχώρησε και σε διαφοροποιήσεις στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων.

GASGAS – Με δύο νέα μοντέλα έρχεται η ανανεωμένη για το 2025 MX γκάμα

Η χοάνη της εισαγωγής έχει δεχθεί ενισχύσεις, προκειμένου να αντέχει την καταπόνηση χωρίς να εμφανίζει στρεβλώσεις, επιτρέποντας σε κάθε στιγμή τη μέγιστη δυνατή ροή αέρα στο φίλτρο. Αναβαθμίσεις συναντάμε και στο αλουμινένιο ψαλίδι, που είναι ελαφρύτερο και ταυτόχρονα πιο ισχυρό. Έχει κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να βοηθά στην αυξημένη αντοχή του οδηγού της αλυσίδας, ο οποίος πλέον είναι κατασκευασμένος από σκληρότερο υλικό για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

GASGAS – Με δύο νέα μοντέλα έρχεται η ανανεωμένη για το 2025 MX γκάμα

Το μοχλικό σύστημα της πίσω WP ανάρτησης έχει νέα τσιμουχάκια SKF τα οποία έχουν χαμηλότερο συντελεστή τριβής, με γνώμονα τη σταθερή και πιο ομαλή συμπεριφορά του αμορτισέρ για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, σε σκληρές συνθήκες. Ακόμη, η βίδα συγκράτησης του μοχλισμού είναι μικρότερη και πιο ελαφριά, θέλοντας να συνεισφέρει στην ανάδειξη των χαρακτηριστικών του ανασχεδιασμένου πλαισίου.

GASGAS – Με δύο νέα μοντέλα έρχεται η ανανεωμένη για το 2025 MX γκάμα

Αναβαθμίσεις έχουμε και στα σημεία στήριξης του ρεζερβουάρ, με στόχο την πιο ασφαλή πρόσδεσή του στην μοτοσυκλέτα, ενώ ταυτόχρονα η GASGAS προστατεύει το πλαίσιο από τη φθορά. Νέο πεντάλ πίσω φρένου και δαγκάνα βελτιώνουν την αντοχή στην σκληρή χρήση. Κερασάκι στην τούρτα είναι τα νέα γραφικά για το 2025, με τα γράμματα στα κατακόκκινα πλαστικά να είναι πλέον σε μαύρο χρώμα.

GASGAS – Με δύο νέα μοντέλα έρχεται η ανανεωμένη για το 2025 MX γκάμα

Τα ανανεωμένα MX μοντέλα της GASGAS, όπως και τα ολοκαίνουργια MC 150 και MC 300 αναμένεται να πατήσουν τις ρόδες τους σε όλους τους αντιπροσώπους της εταιρείας ανά τον κόσμο, από τον Ιούλιο του 2024 και μετά.

Ετικέτες

BMW C 400 GT και Χ 2025 - Ώρα ανανέωσης, σχεδόν χωρίς αλλαγές στη σχεδίαση [Video]

Νέα TFT οθόνη, έξτρα χώρος κάτω από τη σέλα, Euro 5+ προδιαγραφές - Τιμές στην Ελλάδα
νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

10/10/2024

Τα 400άρια scooter της BMW, C 400 GT and C 400 X, ανανεώνονται για τη νέα χρονιά με περισσότερο στάνταρ εξοπλισμό και κινητήρα προδιαγραφών Euro 5+.

H BMW άλλαξε στα C 400 GT και C 400 X και έβαλε μια νέα TFT με διαγώνιο στις 6,5 ίντσες, η οποία συνδέεται με το πολυχειριστήριο στο αριστερό γκριπ, ενώ για το GT η γερμανική εταιρεία προσφέρει προαιρετικά οθόνη-tablet 10,25 ιντσών. Και στις δύο περιπτώσεις προσφέρεται συνδεσιμότητα με smartphone και έλεγχος κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης, ενώ αν το κράνος και το κινητήτό είναι συνδεδεμένα με την οθόνη με Bluetooth δεν απαιτείται η εφαρμογή της BMW για τον έλεγχό τους.

Στον στάνταρ εξοπλισμό των μεσαίου κυβισμού σκούτερ της BMW ανήκει το cornering ABS (ABS Pro το ονομάζουν οι Βαυαροί), όπως και το Dynamic Brake Control (DBC) που δεν επιτρέπει στον ψεκασμό να τροφοδότήσει το μοτέρ, από μία τιμή επιβράδυνσης και έπειτα -στο δυνατό φρενάρισμα- ακόμη και αν ο αναβάτης ανοίξει το γκάζι, ενώ το σύστημα ενεργοποιεί και τα αλάρμ σε φρενάρισμα πανικού. Στάνταρ είναι και το traction control όπως και το  Engine Drag Torque Control (MSR) που ανάλογα με τις συνθήκες μειώνει το φρένο του κινητήρα για να σταθεροποιήσει το scooter.

νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025

O 400άρης κινητήας και στις δύο περιπτώσεις δέχτηκε τις αλλαγές που χρειάστηκαν για να πληροί της προδιαγραφές Euro 5+ και η απόδοσή του βρίσκεται στους 34 ίππους και τα 3,57 κιλά ροπής στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. παραμένοντας ως είχε.

Κάτω από τη σέλα ο αποθηκευτικός χώρος έχει αυξηθεί κατά τρία λίτρα για το C 400 X, ενώ για το GT η αύξηση φτάνει συνολικά τα 12 λίτρα με τη BMW να υπολογίζει και τα ντουλαπάκια, ενώ η ζελατίνα του ρυθμίζεται πλέον χειροκίνητα. 

νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025

Οι Γερμανοί βελτίωσαν και τη χωρητικότητα του έξτρα top case που βρίσκεται πλέον στα 43,5 λίτρα. Πιο σημαντικά ίσως αυξήθηκε το βάρος που μπορεί να μεταφέρει από τα πέντε στα 10 κιλά, ενώ εντός θα βρείτε θύρα USB που δεν χρειάζεται να την ψάξετε γιατί υπάρχει και φωτισμός.

Στη σχεδίαση δεν υπάρχουν αλλαγές στα δύο scooter της BMW, ή για να ακριβολογούμε θα πρέπει να περάσετε αρκετά δευτερόλεπτα κοιτάζοντας το ράμφος του "Χ" για να καταλάβετε ότι είναι ελαφρώς διαφορετικό από του υπάρχοντος μοντέλου. Το GT συνεχίζει την πορεία του αυτούσιο ωστόσο και τα δύο είναι διαθέσιμα σε δύο νέες εκδόσεις C 400 X "Rugged" και C 400 GT "Exclusive".

νέα BMW C 400 GT και C 400 X 2025

Το C 400 X "Rugged" ξεχωρίζει από το ματ λαδί χρώμα "Kalamata metallic matt", με τη BMW να χρησιμοποιεί ξανά το όνομα της ελληνικής πόλης σε μια νέα απόχρωση πρασίνου. Η έκδοση έχει επίσης ζάντες βαμμένες κόκκινες, "χρυσές" δαγκάνες και αυτοκόλλητα που το κάνουν υποτίθεται πιο σκληροτράχηλο σχεδιαστικά, ενώ η ζελατίνα είναι φιμέ, η επένδυση της σέλας μαύρη-κόκκινη και τα ελαστικά έχουν "off road" σχεδίαση. Προαιρετικά είναι διαθέσιμες και χούφτες και στις φωτογραφίες φαίνονται επίσης και κάγκελα στα πλαϊνά του φαίρινγκ αλλά και μεταλλικά ένθετα στην ποδιά.

Το C 400 GT "Exclusive" είναι βαμμένο σε λευκό περλέ χρώμα, οι ζάντες είναι βαμμένες χρυσές, οι δαγκάνες κόκκινες και η επένδυση φέρει κεντημένο σήμα. Παράλληλα υπάρχει και προτζέκτορας που προβάλλει το σήμα της BMW στον δρόμο, στο πάτωμα και όχι στους καθρέπτες, όπως συνηθίζεται στα αυτοκίνητα, ενώ και εδώ υπάρχουν μεταλλικά ένθετα στην ποδιά.

Η τιμή του C 400 X στην Ελλάδα ξεκινά από τα 7.300 ευρώ και του C 400 GT από τα 8.400 ευρώ.