Husqvarna - Τα Enduro μοντέλα του 2024 σε χρονιά αναβάθμισης

Αλλαγές σε αναρτήσεις, κινητήρες, ηλεκτρονικά και θέση οδήγησης
Husqvarna Enduro 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/6/2023

Η Husqvarna παρουσίασε τη νέα γενιά Enduro μοτοσυκλετών της για το 2024, με τα TE και FE μοντέλα να μοιράζονται τις δραστικές αλλαγές που είδαμε πρώτα στα Enduro μοντέλα της ΚΤΜ και περιλαμβάνουν νέο πλαίσιο και υποπλαίσιο, αλλά και αναβαθμίσεις σε αναρτήσεις, φρένα και κοστούμια.

Οι νέες, πλήρως ρυθμιζόμενες με το χέρι, αναρτήσεις της WP είναι σχεδιασμένες ειδικά για χρήση enduro και αφορούν σε ένα ανεστραμμένο πιρούνι WP XACT κλειστού φυσιγγίου και σε ένα WP XACT πίσω αμορτισέρ με νέο πιστόνι, 100 γραμμάρια ελαφρύτερο και 15 mm κοντύτερο, διατηρώντας όμως τα 300 mm της διαδρομής που είχε και πριν.

Νέο είναι το chro-moly ατσάλινο πλαίσιο, με βελτιωμένη anti-squat συμπεριφορά, και ανασχεδιασμένα χαρακτηριστικά ελαστικοτήτων, νέο και πιο ανθεκτικό το υβριδικό (πολυαμίδιο / αλουμίνιο) υποπλαίσιο.

Και το κοστούμι έχει δεχθεί αλλαγές όμως, με βελτιωμένο τρίγωνο αναβάτη και πιο λεπτή σιλουέτα, για καλύτερη επαφή της μοτοσυκλέτας με τα γόνατα και για βελτίωση συμπεριφοράς με τον αναβάτη να οδηγεί όρθιος, ενώ νέο είναι και το κάλυμμα της σέλας για βελτιωμένη πρόσφυση.

Husqvarna enduro 2024

Επανασχεδιασμένος είναι ο προβολέας για καλύτερη απόδοση, με πιο αποδοτική και χρηστική βάση.

Husqvarna enduro 2024

Η νέα γενιά των δίχρονων TE 150, TE 250, και TE 300 φέρουν νέους κινητήρες με ψεκασμό τεχνολογίας Throttle Body Injection (TBI), που σύμφωνα με τη Husqvarna προσφέρει μεγαλύτερη συνέπεια και ελεγχόμενο εύρος δύναμης σε όλη την κλίμακα στροφών, ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Husqvarna enduro 2024

Τα τετράχρονα FE 250 & FE 350 διαθέτουν νέους και πιο μαζεμένους σε διαστάσεις κινητήρες με διπλό εκκεντροφόρο επικεφαλής, τοποθετημένους δυο μοίρες πιο πίσω στο πλαίσιο, συγκρινόμενους με την προηγούμενη γενιά, για καλύτερη συγκέντρωση μαζών και βελτίωση της anti-squat συμπεριφοράς στο άνοιγμα του γκαζιού.

Όλα τα μοντέλα της Enduro γκάμας της Husqvarna για το 2024 διαθέτουν νέα ηλεκτρονικά, με δύο χάρτες κινητήρα, που παρέχουν διαφορετική απόδοση σε κάθε ταχύτητα του κιβωτίου. Επιπρόσθετα τα τετράχρονα μοντέλα διαθέτουν και Traction Control αλλά και Quickshifter που βοηθά τον αναβάτη να ανεβάζει ταχύτητες χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη.

Husqvarna enduro 2024

Στον εξοπλισμό των νέων Enduro μοντέλων της εταιρείας περιλαμβάνεται νέος LED προβολέας, βελτιωμένα φρένα της BRAKTEC με δίσκους GSK, κουμπί Start / Stop στο τιμόνι, ProTaper τιμόνι, μπαταρίας λιθίου και ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Michelin.

Σύντομα θα σας έχουμε περισσότερες εκ των έσω πληροφορίες, καθώς το ΜΟΤΟ βρέθηκε στην παγκόσμια παρουσίαση της Husqvarna στη Νορβηγία, με τον Κίμωνα Καράμπελα, όπου και οδηγήσαμε όλα τα νέα enduro του 2024.

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες